Dostawa serwera na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej

Data publikacji 2018-01-09
Data zakończenia 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 502032-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa serwera - 1 szt. na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba1668a3-cffb-40cd-96db-76c56ff254c3
Biuletyn 502032-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Nr POPC.02.03.01-00-0013/16 Tytuł: Europejskie dziedzictwo techniczne – upowszechnianie historycznych i współczesnych publikacji z zakresu nauk technicznych w innowacyjnym środowisku informatycznym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2016 poz. 1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwera na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny KA-2/120/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa serwera - 1 szt. na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow do 21 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności oferta winna zawierać: a) wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy wraz z załącznikiem - opis i parametry techniczne oferowanego sprzętu zawierające zawierające nazwę producenta i model serwera oraz wyszczególnienie ilości, typów i modelów komponentów wchodzących w skład zestawu (w tym: procesorów, modułów pamięci, dysków / napędów HDD i SSD, interfejsów sieciowych, kontrolera/-ów SAS/RAID, kontrolera zdalnego zarządzania, zasilaczy hot-plug, karty kontrolera HBA), wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych na potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(pkt3.1SIWZ). Opis i specyfikacja techniczna, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację zaoferowanych urządzeń i ich podzespołów. b) pełnomocnictwo (opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik) w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami): Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie: a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego, w szczególności w przypadku nieprzygotowania miejsca dostawy b) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń (pod warunkiem iż będą to modele sprzętu o tożsamych lub wyższych parametrach, w stosunku do określonych w ofercie) - wyłącznie w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania albo zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów. 5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 6. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria liczba osobnych kontrolerów
Znaczenie 15,00
  
Kryteria pojemność dysków
Znaczenie 15,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)