GuidZP400 |
82f55fb1-db15-4771-9fec-03d8fe6da5a9
|
Biuletyn |
503608-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny w Pińczowie
|
Regon |
32081600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pińczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 577 372
|
Zamawiajacy fax |
413 577 373
|
Zamawiajacy email |
dkw_pinczow@wieziennictwo.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl; www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy kiszonek, grochu, fasoli do Zakładu Karnego w Pińczowie
|
Numer referencyjny |
DKw-ż.2232.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Część A zamówienia:
- ogórki kiszone 12 000kg – kod CPV: 15330000-0
- kapusta kiszona 11 000kg- kod CPV:15331142-4
Część B zamówienia:
- groch łuskany 1200kg, kod CPV: 03221220-4,
- fasola typu - Jaś 2800kg, kod CPV: 03221210-1
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie
|
Inne dokumenty niewymienione |
Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną dostawę na kwotę:
15.000,00 zł. dla części A,7 000,00 zł dla części B
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą” – brak wskazań w tym zakresie.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ww. punkcie oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 1 i 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 1 i 2 do siwz.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ww. punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
3) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona powinien złożyć na wezwanie zamawiającego niżej wymienione dokumenty:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (w okresie ostatnich 3 lat wykonali co najmniej jedną dostawę na kwotę:15.000,00 zł. dla części A,7 000,00 zł. dla części B) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki nr 6 do siwz.
4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącymi załączniki nr 3 do siwz.
4) Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 4 do siwz.
5) Istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
– w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
Podstawy wykluczenia - określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Informacja na temat wadium:
Wykonawca ubiegający się o zamówienie obowiązany jest do wniesienia wadium.
Wadium w wysokości: część A zamówienia: 400,00zł, część B zamówienia: 250,00zł,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-01-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|