Dostawa przetworów zbożowych, ziemniaczanych i strączkowych, wyrobów czekoladowych deserów i używek, sosów, zup, przypraw, oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Jednostki Wojskowej 6021

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-22 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tłuszcze jadalne,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Zupy i buliony

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504380-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156133806, 158420002, 158910000, 154300001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1-1.5 oraz Nr 2 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0760b60b-8ff7-41c8-bda3-42d1c4f55560
Biuletyn 504380-N-2018
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 146268471
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.ozgst.wp.mil.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ozgst.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa - obrona
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ozgst.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, kancelaria jednostki pon-piąt. od 7.30 - do 15.30
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przetworów zbożowych, ziemniaczanych i strączkowych, wyrobów czekoladowych deserów i używek, sosów, zup, przypraw, oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Jednostki Wojskowej 6021
Numer referencyjny 04/2018/PN/Ż
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1-1.5 oraz Nr 2 do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne normom, aprobatom, specyfikacjom technicznym i systemom odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.
Cpv glowny przedmiot 15613380-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. Przewidywany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dostawy realizowane w ramach zakupów gwarantowanych sukcesywnie w okresie: od dnia podpisania umowy. do dnia 31.12.2018 r. dostawy realizowane w ramach zakupów opcjonalnych sukcesywnie w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA wykaże: 1)posiadanie aktualnej (obowiązującej) decyzji, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149 z późn. zm.) państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu w zakresie części zamówienia, na którą WYKONAWCA składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; lub posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149 z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą WYKONAWCA składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; 2) posiadanie (potwierdzenie) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę WYKONAWCY zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu: 1) posiadanie aktualnej (obowiązującej) decyzji, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149 z późn. zm.) państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w sprawie zatwierdzenia zakładu w zakresie części zamówienia, na którą WYKONAWCA składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; lub posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017r. poz. 149, Nr 60 z późn. zm.) w zakresie części zamówienia, na którą WYKONAWCA składa ofertę lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia; 2) posiadanie (potwierdzenie) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę WYKONAWCY zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.). W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek określony, w pkt. 1.1. niniejszego Rozdziału winien spełniać, co najmniej jeden z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania tej części zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na wniosek WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie zmian wysokości wynagrodzenia należnego WYKONAWCY, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz w przypadku zmiany danych lub zmian organizacyjnych WYKONAWCY (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV 4 4 data 2018-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa przetworów zbożowych i ziemniaczanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613380-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Ponadto: 1. Wartość umowy określona w §2 ust. 2, jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić podstawy dla WYKONAWCY dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 2. WYKONAWCY nie przysługuje względem ZAMAWIAJĄCEGO jakiekolwiek roszczenie z tytułu niezrealizowania (dotyczy zamówienia gwarantowanego) pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Niezrealizowana część Umowy nie będzie większa niż 20% ceny brutto umowy. Zamówienie gwarantowane wynosi 80% ceny brutto umowy. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzysta z prawa opcji WYKONAWCA zobowiązuje się umożliwić ZAMAWIAJĄCEMU zakup dodatkowych ilości towaru na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem gwarantowanym 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY może nie skorzystać z opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź braku środków finansowych na ten cel. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania Przedmiotu Umowy. Pisemna forma powiadomienia WYKONAWCY o skorzystaniu z prawa opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest wiążąca dla WYKONAWCY w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w niniejszej Umowie dla zakupu realizowanego w ramach opcji. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO z prawa opcji postanowienia niniejszej Umowy obowiązują odpowiednio. 5. Wartością końcową Umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa przetworów strączkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15613380-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Ponadto: 1. Wartość umowy określona w §2 ust. 2, jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić podstawy dla WYKONAWCY dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 2. WYKONAWCY nie przysługuje względem ZAMAWIAJĄCEGO jakiekolwiek roszczenie z tytułu niezrealizowania (dotyczy zamówienia gwarantowanego) pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Niezrealizowana część Umowy nie będzie większa niż 20% ceny brutto umowy. Zamówienie gwarantowane wynosi 80% ceny brutto umowy. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzysta z prawa opcji WYKONAWCA zobowiązuje się umożliwić ZAMAWIAJĄCEMU zakup dodatkowych ilości towaru na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem gwarantowanym 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY może nie skorzystać z opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź braku środków finansowych na ten cel. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania Przedmiotu Umowy. Pisemna forma powiadomienia WYKONAWCY o skorzystaniu z prawa opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest wiążąca dla WYKONAWCY w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w niniejszej Umowie dla zakupu realizowanego w ramach opcji. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAĄCEGO z prawa opcji postanowienia niniejszej Umowy obowiązują odpowiednio. 5. Wartością końcową Umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa czekolady, wyrobów czekoladowych, deserów i używek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15842000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe :ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Ponadto: 1. Wartość umowy określona w §2 ust. 2, jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić podstawy dla WYKONAWCY dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 2. WYKONAWCY nie przysługuje względem ZAMAWIAJĄCEGO jakiekolwiek roszczenie z tytułu niezrealizowania (dotyczy zamówienia gwarantowanego) pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Niezrealizowana część Umowy nie będzie większa niż 20% ceny brutto umowy. Zamówienie gwarantowane wynosi 80% ceny brutto umowy. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzysta z prawa opcji WYKONAWCA zobowiązuje się umożliwić ZAMAWIAJĄCEMU zakup dodatkowych ilości towaru na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem gwarantowanym 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY może nie skorzystać z opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź braku środków finansowych na ten cel. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania Przedmiotu Umowy. Pisemna forma powiadomienia WYKONAWCY o skorzystaniu z prawa opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest wiążąca dla WYKONAWCY w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w niniejszej Umowie dla zakupu realizowanego w ramach opcji. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAĄCEGO z prawa opcji postanowienia niniejszej Umowy obowiązują odpowiednio. 5. Wartością końcową Umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sosów, zup i przypraw przetworzonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15891000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Ponadto: 1. Wartość umowy określona w §2 ust. 2, jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić podstawy dla WYKONAWCY dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 2. WYKONAWCY nie przysługuje względem ZAMAWIAJĄCEGO jakiekolwiek roszczenie z tytułu niezrealizowania (dotyczy zamówienia gwarantowanego) pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Niezrealizowana część Umowy nie będzie większa niż 20% ceny brutto umowy. Zamówienie gwarantowane wynosi 80% ceny brutto umowy. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzysta z prawa opcji WYKONAWCA zobowiązuje się umożliwić ZAMAWIAJĄCEMU zakup dodatkowych ilości towaru na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem gwarantowanym 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY może nie skorzystać z opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź braku środków finansowych na ten cel. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania Przedmiotu Umowy. Pisemna forma powiadomienia WYKONAWCY o skorzystaniu z prawa opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest wiążąca dla WYKONAWCY w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w niniejszej Umowie dla zakupu realizowanego w ramach opcji. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAĄCEGO z prawa opcji postanowienia niniejszej Umowy obowiązują odpowiednio. 5. Wartością końcową Umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa oleju i tłuszczów roślinnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15430000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe ZAMAWIAJĄCY w niniejszym postępowaniu przewiduje udzielenie zamówienia podstawowego oraz ewentualnych zamówień w ramach Prawa Opcji . Informacje dotyczące zakresu zamówienia objętego Prawem Opcji, w tym zakres, termin skorzystania z tego uprawnienia przez ZAMAWIAJĄCEGO oraz zasady, na jakich będzie się to odbywało, zostały opisane w załączniku Nr 5 do SIWZ. Prawo Opcji jest uprawnieniem ZAMAWIAJĄCEGO, z którego może, ale nie musi, skorzystać w ramach niniejszego postępowania. ZAMAWIAJĄCY nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nieskierowania takiego żądania do WYKONAWCY, a WYKONAWCY z tytułu nie skorzystania z Prawa Opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO nie przysługuje żadne roszczenie. Ponadto: 1. Wartość umowy określona w §2 ust. 2, jest wartością maksymalną, a jej niezrealizowanie nie może stanowić podstawy dla WYKONAWCY dochodzenia jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. 2. WYKONAWCY nie przysługuje względem ZAMAWIAJĄCEGO jakiekolwiek roszczenie z tytułu niezrealizowania (dotyczy zamówienia gwarantowanego) pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Niezrealizowana część Umowy nie będzie większa niż 20% ceny brutto umowy. Zamówienie gwarantowane wynosi 80% ceny brutto umowy. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY skorzysta z prawa opcji WYKONAWCA zobowiązuje się umożliwić ZAMAWIAJĄCEMU zakup dodatkowych ilości towaru na takich samych zasadach jak dostawy objęte zamówieniem gwarantowanym 3. ZAMAWIAJĄCY zastrzega, że część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY może nie skorzystać z opcji w przypadku braku rzeczywistych potrzeb przedmiotu umowy, bądź braku środków finansowych na ten cel. 4. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania Przedmiotu Umowy. Pisemna forma powiadomienia WYKONAWCY o skorzystaniu z prawa opcji przez ZAMAWIAJĄCEGO, jest wiążąca dla WYKONAWCY w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w niniejszej Umowie dla zakupu realizowanego w ramach opcji. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAĄCEGO z prawa opcji postanowienia niniejszej Umowy obowiązują odpowiednio. 5. Wartością końcową Umowy będzie wartość faktycznie zrealizowanych dostaw.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1, Nr 2 oraz Nr 5 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)