Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504378-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa papieru na suplement i teczek na dyplomy przez okres 36 miesięcy obejmuje:
1.Papier na suplement(biały)-150 000 sztuk
2.Okładka na dyplom-14 000 sztuk
1) Papier na suplement(biały)- format po objęciu A4(210x297 mm); papier offsetowy biały, gramatura 80 g/m2 zgodnie z Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa wyższego Dz.U.2017 poz. 279 z dnia 16 lutego 2017 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu
2)Okładka na dyplom
- rozmiar 225/310 mm
- wykonana z tektury introligatorskiej 2 mm
- z zewnątrz wykończona tkaniną introligatorską Frankonia kolor
granatowy (nr 753/190)
- wewnątrz po prawej stronie skośny pasek na włożenie dokumentów o
szerokości 1 cm
-wykonany z tej samej okleiny, oddalony od obu krawędzi o około
100 mm
- wykończenie środka białym kartonem
- na okładce tłoczenie srebrną folią logo PRz w rozmiarze 75/30 mm

Warunki dostawy:
1. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zamówienia częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego
2. Wykonawca realizuje dostawę wynikającą z zamówienia częściowego w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego w sposób telefoniczny lub pisemny.
3. Towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego na terenie Rzeszowa
4. Towar dostarczany będzie w opakowaniu, którego koszt zostanie wyliczony w cenie towaru
Zamawiający wymaga w odniesieniu do wszystkich dostarczanych produktów:
- spełnienie wymogów normy ISO 9001 lub równoważnej,
Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wskazanej normy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 955f0f6b-3990-448c-8a8d-e32ce2f58cdf
Biuletyn 504378-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Regon 17490000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 8651250, 8653636, 8653535
Zamawiajacy fax 17 8651075, 865383
Zamawiajacy email rraparat@prz.rzeszow.pl
Adres strony url www.prz.edu.pl
Adres strony internetowej www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.
Numer referencyjny NA/P/2/2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa papieru na suplement i teczek na dyplomy przez okres 36 miesięcy obejmuje: 1.Papier na suplement(biały)-150 000 sztuk 2.Okładka na dyplom-14 000 sztuk 1) Papier na suplement(biały)- format po objęciu A4(210x297 mm); papier offsetowy biały, gramatura 80 g/m2 zgodnie z Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa wyższego Dz.U.2017 poz. 279 z dnia 16 lutego 2017 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu 2)Okładka na dyplom - rozmiar 225/310 mm - wykonana z tektury introligatorskiej 2 mm - z zewnątrz wykończona tkaniną introligatorską Frankonia kolor granatowy (nr 753/190) - wewnątrz po prawej stronie skośny pasek na włożenie dokumentów o szerokości 1 cm -wykonany z tej samej okleiny, oddalony od obu krawędzi o około 100 mm - wykończenie środka białym kartonem - na okładce tłoczenie srebrną folią logo PRz w rozmiarze 75/30 mm Warunki dostawy: 1. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zamówienia częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego 2. Wykonawca realizuje dostawę wynikającą z zamówienia częściowego w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego w sposób telefoniczny lub pisemny. 3. Towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego na terenie Rzeszowa 4. Towar dostarczany będzie w opakowaniu, którego koszt zostanie wyliczony w cenie towaru Zamawiający wymaga w odniesieniu do wszystkich dostarczanych produktów: - spełnienie wymogów normy ISO 9001 lub równoważnej, Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wskazanej normy.
Cpv glowny przedmiot 22900000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie co najmniej dwóch (2) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) których przedmiotem było wykonanie i dostawa druków na potrzeby procesu dydaktycznego, o wartości minimum 100 000 PLN brutto każda dostawa.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech latprzed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oferty na dostawy
Czy wadium 1
Wadium 3 000.00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2018-02-17T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)