GuidZP400 |
8a5023ce-d519-4780-9724-658147bdbc1b
|
Biuletyn |
504157-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Jasło
|
Regon |
54139700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 436 669
|
Zamawiajacy fax |
134 436 635
|
Zamawiajacy email |
henryk.motkowicz@urzad.gminajaslo.pl
|
Adres strony url |
gminajaslo.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Jasło”, nr RPPK.02.01.00-18-0040/16 w ramach osi priorytetowej II Cyfrowe Podkarpackie, działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług RPO WP na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
gminajaslo.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Jasło, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło, pok. 101 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Jasło”
|
Numer referencyjny |
O.271.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Jasło”, nr RPPK.02.01.00-18-0040/16 w ramach osi priorytetowej II Cyfrowe Podkarpackie, działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług RPO WP na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 8 do SIWZ Wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonał co najmniej:
a) Jedno zamówienie polegające na dostawie i uruchomieniu w miejscu eksploatacji platformy sprzętowej przewidzianej do uruchomienia systemu informatycznego, zbudowanej w oparciu o serwer (lub serwery) wraz z systemem operacyjnym, systemem bazodanowym, systemem do wirtualizacji, systemem do backupu, urządzenie klasy UTM, przełącznik sieciowy, zasilacz awaryjny UPS, zrealizowane w ramach jednego zamówienia/kontraktu/umowy o wartości nie mniejszej niż 150.000 złotych brutto.
b) Jedno zamówienie polegające na dostawie i uruchomieniu w miejscu eksploatacji co najmniej 125 zestawów komputerowych realizowane w ramach jednego zamówienia/kontraktu/umowy o wartości nie mniejszej niż 260.000 złotych brutto.
c) co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie wewnętrznej sieci informatycznej o wartości nie mniejszej niż 35.000 złotych brutto.
2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie w następującym zakresie:
a) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami informatycznymi, posiadająca znajomość najlepszych praktyk zarządzania projektami IT, pełniąca funkcję Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie w branży IT o wartości nie mniejszej niż 400 tys. złotych;
b) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji systemami informatycznymi, sprawująca nadzór nad zabezpieczeniami platformy w środowisku serwerowym;
c) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania instalacji oraz projektów sieci komputerowych;
d) co najmniej jedna osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje i uprawnienia do obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 59 1050 1458 1000 0022 7740 8312 z dopiskiem „Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Jasło”.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2016r., poz. 359 z późn. zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmiany umowy zostały określone w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|