Dostawa aparatu do elektrochirurgii dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

Data publikacji 2018-01-11
Data zakończenia 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503900-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatu do elektrochirurgii dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. o sygn. DZP/02PN/2018
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy
2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:
1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne
2) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności,
3) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017
4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert,
5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu,
7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT,
8) zapewnią przeszkolenie personelu w zakresie obsługi produktu (sprzętu)w miejscu instalacji tzn. zapewnią przeprowadzenie dwudniowego szkolenia z zakresu zastosowania elektrochirurgii w tym również pod kątem onkologicznym. Szkolenie będzie realizowane w dwóch ustalonych terminach dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w II cyklach.
9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ,
10) wraz z dostawą produktu przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim,
11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii,
12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6fb7ab28-4cf5-4dc6-884a-752a938ae2e0
Biuletyn 503900-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
Regon 27273516200000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3732308, 3732346
Zamawiajacy fax 032 3732308, 3732346
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
Adres strony url www.klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.klinika-zabrze.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.klinika-zabrze.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.klinika-zabrze.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Skłodowskiej 10 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji – II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatu do elektrochirurgii dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Numer referencyjny DZP/02PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa aparatu do elektrochirurgii dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. o sygn. DZP/02PN/2018 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ – parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ – formularz cenowy 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne 2) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017.211) oraz Dyrektywy 93/42/EEC, posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 3) zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy nieużywany (nie powystawowy), rok produkcji 2017 4) zaoferują minimalny okres gwarancji 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru Sprzętu. Okres gwarancji będzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdz. XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert, 5) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zapewnią dostawę wraz z montażem produktu (sprzętu) w godzinach pomiędzy 11:00-14:00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu, 7) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 8) zapewnią przeszkolenie personelu w zakresie obsługi produktu (sprzętu)w miejscu instalacji tzn. zapewnią przeprowadzenie dwudniowego szkolenia z zakresu zastosowania elektrochirurgii w tym również pod kątem onkologicznym. Szkolenie będzie realizowane w dwóch ustalonych terminach dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu w II cyklach. 9) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 10) wraz z dostawą produktu przedłożą Zamawiającemu Instrukcję obsługi w języku polskim, 11) przystąpią do naprawy produktu w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii, 12) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy,
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia/ umowy: do 3 tygodni (21 dni) od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci SIWZ rozdz. XIII. pkt. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3,6 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.4.2. Dokument potwierdzający zamykanie naczyń do 7 mm dla oferowanego klemu wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (niezależnie czy oferowany klem jest wielorazowy czy jednorazowy) – dotyczy pkt 39 Tabeli Parametry techniczne stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione SIWZ rozdz. XIII. pkt. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (załącznik 6 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 4.2.1 Załącznik nr 6 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia – parametry techniczne 4.2.2. Oryginalne materiały techniczne producenta tj. Karta katalogowa lub/i instrukcja obsługi lub/i ulotka lub/i fotografie zawierająca informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) podlegające ocenie zgodnie z cz. XXV SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia ww. dokumentach, którego z punktów w tabeli (załącznik nr 6 do SIWZ - parametry techniczne) dotyczy poszczególna informacja potwierdzająca jego spełnianie. W przypadku gdy opisy/ulotki/karty/instrukcje sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (Załącznik nr 3,6 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia) zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczających do stosowania na rynku medycznym, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2017.211) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; W przypadku gdy wymagane w/w dokumenty sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 4.4.2. Dokument potwierdzający zamykanie naczyń do 7 mm dla oferowanego klemu wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (niezależnie czy oferowany klem jest wielorazowy czy jednorazowy) – dotyczy pkt 39 Tabeli Parametry techniczne stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017.570 t.j.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5) Stosownie do art. 25 ust. 2 ustawy, dokumenty składa się w formie przewidzianej w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia26.07.2016 r. (Dz. U. 2016.1126). w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, czyli zgodnie z § 14 ust. 2 rozporządzenia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. SIWZ. rozdz. XXI pkt. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.2. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Parametry techniczne stanowiące uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zgodne z załącznikiem nr 6 do SIWZ 2.5. Oryginalne materiały techniczne producenta tj. Karta katalogowa lub/i instrukcja obsługi lub/i ulotka lub/i fotografie zawierająca informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry techniczne) podlegające ocenie zgodnie z cz. XXV SIWZ. Zamawiający wymaga oznaczenia z ww. dokumentach, którego z punktów w tabeli (załącznik nr 6 do SIWZ - parametry techniczne) dotyczy poszczególna informacja potwierdzająca jego spełnianie. W przypadku gdy opisy/ulotki/karty/instrukcje sporządzone zostały w języku obcym, wymaga się przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski. 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst SIWZ. rozdz. XXVII pkt 5 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, w szczególności poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w następujących okolicznościach: 5.1 Konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikającej ze zmiany przepisów prawa 5.2 Uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji umowy spowodowanych siłą wyższą, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazać, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wydłużony o udokumentowany przez Wykonawcę czas trwania siły wyższej. 5.3 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego 5.4 Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. Zmiana osób upoważnionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentacji Strony.
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że podana numeracja w Ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych jest zgodna z numeracją SIWZ Zamawiającego. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. Zabezpieczenie należy wnieść przed podpisaniem umowy. zgodnie z zapisami SIWZ rozdz. XXVII pkt 7

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,60
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 0,05
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 0,35
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)