Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce w roku 2018

Data publikacji 2018-01-15
Data zakończenia 2018-01-24 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Miejscowość Jałówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505734-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 151000009, 156125006, 152200006, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI.
Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takim jak podane.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I mleko i produkty mleczarskie – dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu
Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory – dostawy co najmniej 1 w tygodniu
Część III mięso świeże, wędliny i drób – dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu
Część IV artykuły piekarskie – dostawy codziennie oprócz niedziel i dni świątecznych
Część V ryby – dostawy co najmniej 1raz w tygodniu
Część VI mrożone artykuły spożywcze – dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 faee0938-b5e5-401a-8524-2ab1a886824e
Biuletyn 505734-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Regon 30128500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Jałówka
Zamawiajacy kod pocztowy 16050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 713 16 90, 606 925 092
Zamawiajacy fax 0-85 713 16 99
Zamawiajacy email dpsjalowka@op.pl
Adres strony url www.dpsjalowka.bia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielna jednostak organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce w roku 2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia będzie realizowany w VI częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do VI. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takim jak podane. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I mleko i produkty mleczarskie – dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu Część II artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory – dostawy co najmniej 1 w tygodniu Część III mięso świeże, wędliny i drób – dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu Część IV artykuły piekarskie – dostawy codziennie oprócz niedziel i dni świątecznych Część V ryby – dostawy co najmniej 1raz w tygodniu Część VI mrożone artykuły spożywcze – dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: a) zmiany cen zawartych w ofercie (Załącznik 1) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: b) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) w stosunku do terminu realizacji umowy: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 3) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania), b) zmiany nazwy zadania, c) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny zawartej w załączniku 1 dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w Załączniku nr 1, a także możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego, g) dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
IV 4 4 data 2018-01-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mleko i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i przetwory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 1 w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa mięso świeże, wędliny i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 2 razy w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa artykuły piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612500-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy codziennie oprócz niedziel i dni świątecznych, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 1raz w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa mrożone artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy co najmniej 1 raz w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)