GuidZP400 |
ce83e0c4-b5b2-424c-b0e8-518486051cd3
|
Biuletyn |
505538-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Głównego Inżyniera, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań, pokój 4.119
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu komputerowego - V partii
|
Numer referencyjny |
907/PN/01/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu komputerowego
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Sprzęt ze stawka VAT 23% i odwrócony - max. do 21 dni od daty zawarcia umowy
Sprzęt ze stawka VAT 0% - dotyczy partia I poz. 1 - max do 21 dni od daty zawarcia umowy i otrzymania przez Wykonawcę odpowiedniego zamówienia wraz z potwierdzeniem właściwego organu nadzorującego Zamawiającego zgodnie z art. 83 ust. 14 pkt 1 w związku z art. 83 ust.1 pkt 26 lit.a) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz.U. z 2011 r Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.)
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznika nr 3 do SIWZ. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej: dla Partii I –12.000,00 zł, Partii II – 16.000,00,00 zł, Partii III – 3000,00 zł, Partii IV – 3.000,00 zł, Partii V – 5.000,00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczeniw Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia tj. załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia Wykonawcy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, tj. załącznik nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - co najmniej: jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości brutto co najmniej dla dla Partii I –12.000,00 zł, Partii II – 16.000,00,00 zł, Partii III – 3000,00 zł, Partii IV – 3.000,00 zł, Partii V – 5.000,00 zł
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Partia I – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100)
Partia II – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100)
Partia III – 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100)
Partia IV – 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100)
Partia V - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się w PLN, przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy nie mogą być zmienione z wyjątkiem przypadków określonych poniżej :
- w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w § 2 umowy
- w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy,
- w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z Wykonawcą, na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 P.z.p. oferty składane w postępowaniu
o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
10.1. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r.,
poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
10.2. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - POUFNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Miejsce realizacji zamówienia: Poznań, partia V - Kalisz
|