GuidZP400 |
78b7053f-e3cf-47fe-a613-05e8520430fb
|
Biuletyn |
506736-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Zielonka
|
Regon |
69291401200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielonka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 613 913
|
Zamawiajacy fax |
227 819 989
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@zielonka.pl
|
Adres strony url |
bip.zielonka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Kreatywny uczeń – innowacyjna szkoła", nr RPMA.10.01.02-14-8062/17 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działania 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałania 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zielonka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zielonka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Zielonka 05-220 Zielonka ul. Lipowa 5 Biuro Obslugi Interesanta pok. Nr 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Mieście Zielonka
|
Numer referencyjny |
WIZ.ZP.2712.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
13
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Miasta Zielonka, powiat wołomiński tj.:
• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Prusa w Zielonce;
• Szkoła Podstawowa nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Zielonce;
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. Zakres dostawy przewidzianej do realizacji w ramach projektu z podziałem na poszczególne placówki, biorące udział w projekcie obejmuje:
a) dostawę wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bolesława Prusa w Zielonce, 05-220 Zielonka ul. Staszica 56;
b) dostawę wyposażenia do pracowni przyrodniczej i matematycznej w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Zielonce, 05-220 Zielonka ul. Powstańców 3;
c) miejscem dostaw FRANCO są pracownie wymienione powyżej.
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
27
|
Informacje na temat katalogow |
Okres realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wskazany termin jest terminem maksymalnym.Wykonawca może zaproponować następujące terminy realizacji zamówienia: 21, 24 i 27 dni kalendarzowych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych NA DZIEŃ ZŁOŻENIA oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
9.5.1 W zakresie cz. 1-5, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia z właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016r. poz. 716).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.5 lit. A)-b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
9.7 Dokument, o którym mowa w pkt 9.6 lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
9.8 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 9.7 stosuje się.
a) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie cz. 1-5, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, należy złożyć karty katalogowe zawierające parametry techniczne oferowanych urządzeń. Ponadto w przypadku cz. 3, Wykonawca złoży wydruk ze strony cpubenchmak.net potwierdzający uzyskanie min. 3,470 punktów w teście PassmarkCPU. W przypadku braku określonych wymagań w załączonym przez Wykonawcę dokumencie, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w zakresie tych wymagań.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
IT - inne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 1-5)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Lista zakupów) pozycje od 1 do 5 oraz załącznik nr 2 - Specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
IT - klimatyzator (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 6)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa klimatyzatora zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 6 oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
IT - komputer przenośny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputera przenośnego (zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 7) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
IT - tablety (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 8)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa tabletów (zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 8) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
IT Zestawy multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zadanie 5: IT Zestawy multimedialne (zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 9-12) oraz załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Matematyka cz. 1 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 13-94)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w tabeli w zał. nr 1 do SIWZ, Matematyka cz. 1 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 13-94) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (Specyfikacja techniczna)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Matematyka cz. 2 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 95-168)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 95-168) Matematyka cz. 2 oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mikroskopy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 169)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa Mikroskopów Szczegółowy zakres zamówienia z zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 169) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Modele, plansze przyrodnicze (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 170-184)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa Modeli, plansz przyrodniczych Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 170-184) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce do doświadczeń cz. 1 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 185-211)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 185-211)) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pomoce do doświadczeń cz. 2 (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 212-232
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 212-232) oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Pomoce do doświadczeń cz. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Przewodniki, atlasy, mapy (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 233-257)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22114200-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 233-257 oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna -Przewodniki, atlasy, mapy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt laboratoryjny (zgodnie z tabelą w zał. nr 1, poz. 258-283)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 258-283 oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna -Sprzęt laboratoryjny
|
| |