GuidZP400 |
8398ecee-82ac-45e7-9587-7bfba267472c
|
Biuletyn |
506855-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
|
Regon |
24151294000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pyskowicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 285 40 58
|
Zamawiajacy fax |
32 384 54 04
|
Zamawiajacy email |
zp@wspsa.pl
|
Adres strony url |
www.wspsa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wspsa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wspsa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pyskowicka 47-51; 42-612 Tarnowskie Góry
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
WSP-DZP-2100-4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Pakiet nr 1: Wkłucia centralne, monitorowanie ciśnienia metoda inwazyjną;
Pakiet nr 2: Zgłębnik gastrostomijny;
Pakiet nr 3:Szczoteczka do wymazów cytologicznych;
Pakiet nr 4: Cewnik tlenowy do aparatu PORTI 8;
Pakiet nr 5: Jałowy zestaw do wkłuć centralnych;
Pakiet nr 6: Akcesoria do badań urodynamicznych;
Pakiet nr 7: Stabilizator do wkłuć centralnych typu STATLOCK;
Pakiet nr 8: Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6;
Pakiet nr 9: Przyrząd do bezigłowego rozpuszczania i podawania leków cytotoksycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
b) Dokumenty podmiotów zagranicznych - Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć:
1. Katalog lub folder Producenta (w j. polskim) zawierający opis przedmiotu zamówienia umożliwiający dokonanie oceny, czy zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (dotyczy wszystkich pakietów).
2. Pakiet Nr 5 poz. 1 – wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1,
2) Formularze cenowe – Załącznik Nr 2,
3) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku:
a) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji,
b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy,
c) zakończenia produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej.
d) wstrzymania / czasowego braku produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej.
e) zmiany numeru katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaproponowanej w złożonej ofercie.
e) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.).
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający:
a) Opis proponowanej zmiany;
b) Termin wprowadzenia zmian;
c) Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
4. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wkłucia centralne, monitorowanie cisnienia metodą inwazyjną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zgłębink gastrostomijny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szczoteczka do wymazów cytologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Cewnik tlenowy do aparatu PORTI 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jałowy zestaw do wkłóć centralnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria do badań urodynamicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Stabilizator do wkłuć centralnych typu STATLOCK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przyrzad do bezigłowego rozpuszczania i podawania leków cytotoksycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wraz z transportem sprzętu jednorazowego użytku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |