GuidZP400 |
2269b974-b63b-46a4-af56-34d68d61259a
|
Biuletyn |
506899-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
|
Regon |
35108157000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mogilska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31571
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 6154860, 6154862
|
Zamawiajacy fax |
012 6154887; 6154219
|
Zamawiajacy email |
zzp@malopolska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://malopolska.policja.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa łóżek koszarowych dla Oddziału Prewencji Policji w Krakowie
|
Numer referencyjny |
ZP.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem i ustawieniem łóżek koszarowych oraz pozostałego wyposażenia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy.
3. Zamawiający wymaga 3 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego.
4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia łóżek i pozostałego wyposażenia, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Miejscem dostawy jest Oddział Prewencji Policji w Krakowie, ul. Łokietka 205.
6. UWAGA! Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęte jest:
a) pozycja nr 1 formularza cenowego – 50 sztuk
b) pozycja nr 2 formularza cenowego – 25 sztuk
c) pozycja nr 3 formularza cenowego – 50 sztuk
Zapis ten oznacza, iż we wskazanych pozycjach Zamawiający może nabyć odpowiednio:
a) pozycja nr 1 formularza cenowego – od 353 do 403 sztuk
b) pozycja nr 2 formularza cenowego – od 167 do 192 sztuk
c) pozycja nr 3 formularza cenowego – od 353 do 403 sztuk
O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
39143110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
2.Wadium można wnieść w następujących formach:
1)pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr: 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 – z dopiskiem „Wadium w przetargu nieograniczonym – nr sprawy: ZP.3.2018”,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Wydziale ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
4.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny.
5.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
6.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7.Co do zasady, zgodnie z powyższymi wymaganiami, zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż wskazana przez Zamawiający, Komisja Przetargowa dokona stosownego przeliczenia po kursie Narodowego Banku Polskiego z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
8.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe.
3.Zmiany treści umowy mogą dotyczyć asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu, co najmniej takiej samej jakości, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1)nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach,
2)produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku,
3)nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
4.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5.Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|