GuidZP400 |
13c40390-f4e3-4355-9a1a-7241a78c2af7
|
Biuletyn |
506833-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sobieskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubliniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
34 350 63 86
|
Zamawiajacy fax |
343 565 870
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spzozlubliniec.pl
|
Adres strony url |
www.spzozlubliniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozlubliniec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ w Lublińcu, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec - sekretariat Dyrekcji
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla potrzeb SPZOZ w Lublińcu
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy ZP/47A/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego systemu szpitalnego ASSECO AMMS wraz z dostawą sprzętu komputerowego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części tj.
Część nr 1: Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem
Część nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na 2 części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Część nr 1: Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem:
a) Moduł „gabinety i przychodnia” do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ, przy czym dostawa, parametryzacja i instalacja licencji do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ
b) Moduł „MPI” do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ, przy czym dostawa, parametryzacja i instalacja licencji do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ
c) Moduł „Dokumentacja formularzowa” do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ, przy czym dostawa, parametryzacja i instalacja licencji do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ
d) Moduł „Wycena procedur medycznych” do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ, przy czym dostawa licencji do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ,
Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego do trzech tygodni od dnia zawarcia umowy wskazanej w załączniku numer 5 do SIWZ,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek posiadania zdolności technicznych i zawodowej jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej dwie dostawy polegające na:
- dla część nr 1: Dostawie oprogramowania ASSECO AMMS wraz z jego wdrożeniem za kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł brutto, każda dostawa.
- dla część nr 2: Dostawie sprzętu komputerowego za kwotę nie mniejszą niż 20000,00 zł brutto, każda dostawa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisy techniczne, katalogi lub inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) uzupełniony i podpisany druk OFERTA – zgodnie z załącznikami nr 4 do SIWZ,
b) pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, jako uprawniona do jego reprezentowania. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy - załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-01-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|