Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Lesko w 2018 r.

Data publikacji 2018-01-17
Data zakończenia 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
Miejscowość Lesko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506749-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2018 roku.
Elementy umundurowania powi nny odpowi adać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra z dnia 19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. poz. 2466),
b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
f) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych
Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
1.2 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2018 roku.
Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w:
a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., Nr 259, poz. 2173)
b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku.
Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173).
Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika.
Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta.
Szczegółowy opis środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ .
1.3 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla uczniów Technikum Leśnego które powinny odpowiadać wzorcom określonym w pkt. 1.2 .
1.4 Dostawa torb leśnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 615cf737-1737-4e39-b30b-fb87dcf2a3f6
Biuletyn 506749-N-2018
Zamawiajacy nazwa Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
Regon 370014449
Zamawiajacy adres ulica Łączki
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Lesko
Zamawiajacy kod pocztowy 38-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon +48134696460
Zamawiajacy email lesko@krosno.lasy.gov.pl
Adres strony url http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa -PGL LP
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego do Nadleśnictwa Lesko w 2018 r.
Numer referencyjny S.270.1.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2018 roku. Elementy umundurowania powi nny odpowi adać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra z dnia 19 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. poz. 2466), b) Zarządzeniu nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, c) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. d) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. f) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych Szczegółowy opis przedmiotu dostawy sortów mundurowych leśnika zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa Lesko w 2018 roku. Odzież i obuwie BHP powinny odpowiadać wzorcom określonym w: a) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., Nr 259, poz. 2173) b) Protokole dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 styczeń 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania i czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. Szczegółowy opis środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla pracowników Nadleśnictwa, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ . 1.3 Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) dla uczniów Technikum Leśnego które powinny odpowiadać wzorcom określonym w pkt. 1.2 . 1.4 Dostawa torb leśnych.
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1Dostawy elementów umundurowania, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, będą realizowane (na koszt Wykonawcy) do siedziby Zamawiającego – Nadleśnictwa Lesko po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu, ilości, rozmiarów i rodzaju, z zastrzeżeniem pkt 2 poniżej. 2.Jeżeli punkt sprzedaży (magazyn), sortów mundurowych, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego Wykonawcy, będzie znajdował się w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego, Wykonawca, niezależnie od obowiązku określonego w pkt 1 powyżej, umożliwi Zamawiającemu odbiór przedmiotu zamówienia w punkcie sprzedaży (magazynie), czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godzinach od 800 do 1400 gwarantującego możliwość przymiarki i odbioru upoważnionym pracownikom Zamawiającego. 3. Na formularzu ofertowym Wykonawca wskaże adres ww. punktu wydawania z potwierdzeniem dni i godzin otwarcia ww. punktu lub zamieści informację o braku dysponowania punktem sprzedaży, o którym mowa w pkt 2. 4. W punkcie sprzedaży (magazynie) wykonawca wyda sorty mundurowe pracownikom Nadleśnictwa upoważnionym na podstawie wykazu sporządzonego przez Zamawiającego , stanowiącym załącznik do umowy. 5.Wykonawca zapewni co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania, torby z tkaniny poliestrowej, środki ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego na warunkach określonych w umowie. 6. Zamawiający zastrzega możliwość redukcji lub zwiększenia wielkości zamówienia o 20% w stosunku do całkowitej ceny podanej w ofercie wykonawcy. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu przy uwzględnieniu stawek jednostkowych wymienionych w ofercie Wykonawcy. Ograniczenie przedmiotu umowy na zasadach wyżej określonych nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania i nie jest w związku z tym podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilościowe poszczególnych elementów umundurowania i bhp, a wiążąca dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość dostarczonych sortów w ramach wartości przedmiotu zamówienia. Wyszczególnione ilości poszczególnych sortów mundurowych i sortów bhp stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie ilości poszczególnych sortów mundurowych i sortów bhp przy zastosowaniu zapłaty za ich dostawę po zaoferowanych cenach jednostkowych odpowiadających poszczególnym elementom (sortom) umundurowania i bhp. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane artykuły, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. 8. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób o sylwetce nietypowej. 9. Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Sytuacji ekonomicznej; - posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł; Sytuacji finansowej - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej należy przedłożyć : - polisę OC
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1.2 SIWZ. Każdy z wykonawców z osobna musi spełnić warunek dotyczący braku podstaw wykluczenia z postępowania. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej – w zakresie doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, zrealizował co najmniej 2 dostawy sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda – potwierdzona dowodami, czy zostały wykonane należycie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej należy przedłożyć : - wykaz wykonanych dostaw wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w punkcie 5.1.2 SIWZ. Każdy z wykonawców z osobna musi spełnić warunek dotyczący braku podstaw wykluczenia z postępowania. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a)wykaz wykonanych dostaw zał. nr 8 do SIWZ) wraz z dowodami określającymi czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)polisę OC
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach. 1. Konieczność zmiany terminu realizacji umowy spowodowanego: a) okolicznościami których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy b) okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich c) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego. 2. Zmiany wynagrodzenia w przypadku stawek podatku VAT, wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów. 3. Zmiany (zwiększenia lub zmniejszenia) wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia lub zwiększenia zakresu przedmiotowego umowy w granicach do 20 % ceny podanej w ofercie Wykonawcy. 4. Przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożnością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 5. Potrzeby wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, w szczególności na skutek zmian w przepisach dotyczących wzorców umundurowania. 6. Ponadto zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/ protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 7. Wszystkie zmiany wprowadzone do umowy dokonane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy PZP (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców o wynikach postępowania zgodnie z art. 92 ustawy PZP. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z treścią art. 92 ustawy PZP. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy. W przypadku gdy wykonawca jest osobą fizyczną, musi przedłożyć dowód osobisty. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży, w odniesieniu do sortów mundurowych wraz z dodatkami – świadectwa zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu lub równoważnego (6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienia dystrybutora do posługiwania się w/w certyfikatem. W odniesieniu do odzieży roboczej i obuwia roboczego Wykonawca przedłoży oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 grudnia 2005 r. (Dz.U.259 poz.2173) Brak przedłożenia ww. dokumentów będzie poczytywany jako uchylenie się od zawarcia umowy. 4. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie: a) nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób b) Zamawiający będzie mógł zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których wyżej mowa w przypadku gdy złożono tylko jedną ofertę.

Criterion

Kryteria Zwiększenie kary umownej dla Wykonawcy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Zmniejszenie kary umownej dla Zamawiającego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużenie terminu płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)