GuidZP400 |
f5be73c8-675a-40dc-8e30-e04774fa76a7
|
Biuletyn |
505990-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa wody źródlanej w butlach 19l wraz z urządzeniami do jej podawania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP/7440/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa wody źródlanej w butlach 19l wraz z urządzeniami do jej podawania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazujący zakres dostawy zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr A do SIWZ.
- Wykonawca zobowiązuje się do zainstalowania oraz zapewnienia Zamawiającemu korzystania z urządzeń do podawania wody – w ilościach i rodzajach zgodnych z załącznikiem nr A do SIWZ przez okres obowiązywania umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dwa razy w roku sanityzacji dostarczonych urządzeń w terminach uzgodnionych z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. W przypadku nieprzeprowadzenia sanityzacji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany urządzeń na nowe.
- Dostarczona woda źródlana w butlach musi spełniać następujące wymagania:
a.woda winna być dostarczana w butlach 19 litrów (+/- 0,5 litra),
b.oferowana woda musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 nr 85 poz. 466),
c.dostarczona woda musi posiadać co najmniej 2-miesięczny termin przydatności do spożycia licząc od dnia dostawy, którym winna być oznakowana każda butla,
d.dostarczone butle z wodą muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
e.Wykonawca podaje w formularzu cenowym nazwę oferowanej wody źródlanej.
- Wykonawca będzie dostarczać przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek Zamawiającego. Szczegółowy wykaz jednostek, do których ma być dostarczona woda wraz z rodzajami urządzeń dozujących wodę oraz wielkość dostaw z podziałem na miesiące zawierają załącznika nr A do SIWZ. Dostawy będą realizowane w godzinach 8:00 – 14.00 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty realizacji zamówienia w szczególności koszt dostawy wody, koszt opakowania, transportu, rozładunku, dzierżawy dystrybutorów, serwisowania i naprawy urządzeń do podawania wody, montażu i demontażu urządzeń, sanityzacji urządzeń 2 razy w roku.
- Cena pozostaje niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
- Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7).
|
Cpv glowny przedmiot |
15981000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: wymienionych w punkcie 6.6 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w ust. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 10.13 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ; - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2; - oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ; - oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); - dowód wniesienia wadium
pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a.pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903;
b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.gwarancjach bankowych;
d.gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, po podpisaniu pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz:
a)w przypadku, gdy w terminie wskazanym w umowie nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 6 miesięcy.
b)w przypadku gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w § 1 ust. 1 umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży, zastąpiony zostanie innym, zaakceptowanym przez zamawiającego, o właściwościach nie gorszych i w cenie nie wyższej od asortymentu wycofanego, po przedstawieniu przez wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności,
c)w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów bądź norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
d)w przypadku zmiany osób wskazanych w § 3 ust. 8 i 9 umowy,
e)w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury.
Strony postanawiają, iż zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w § 9 ust. 1 dokonają w formie pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2018-02-06T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|