Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.

Data publikacji 2018-01-17
Data zakończenia 2018-01-31 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Nr 2
Miejscowość Nowy Dwór Gdański
Województwo pomorskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506664-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, wg wykazu:
piec konwencyjno - parowy – 1 sztuka
kuchenka mikrofalowa – 1 sztuka
stoły produkcyjne ze stali nierdzewnej – 5 sztuk
kuchenka indukcyjna z piekarnikiem - 5 sztuk
zestaw garnków i innych naczyń kuchennych – 6 kompletów
zestaw noży kuchennych – 6 kompletów
sprzęt produkcyjny - 6 kompletów
maszynka do mielenia – 2 sztuki
pojemniki do przypraw – 24 komplety
chłodziarka z zamrażarką – 1 sztuka
zmywarka do naczyń – 1 sztuka
pakowarka próżniowa – 1 sztuka
sous vide - urządzenie do gotowania w niskich temperaturach – 1 sztuka
bielizna stołowa komplet – 10 sztuk
zastawa stołowa na 60 osób – 1 komplet
tace kelnerskie - 10 sztuk
wychładzarka szokowa – 1 sztuka
sokowirówka – 3 sztuki
blender – 5 sztuk
robot kuchenny wieloczynnościowy – 2 sztuki
czajnik elektryczny - 4 sztuki
regał szafa magazynowa – 3 sztuki
stoły i krzesła do sali obsługi konsumenta – 10 sztuk
kosz na segregowanie odpadów – 6 sztuk
termometr – 6 sztuk
wagi – gastronomiczne – 6 sztuk
receptury gastronomiczne – 20 sztuk
strój roboczy ( biała bluza, spodnie, nakrycie głowy, zapaska – 10 sztuk
strój kelnerski damski i męski – 5 sztuk
owoskop – 1 sztuka
wózki pomocnicze – 3 sztuki
garnek do szparagów – 1 sztuka
miesiarki – 3 sztuki
salamandra elektryczna – 1 sztuka
pomocnik kelnerski – 1 sztuka
warnik do wody – 2 sztuki
szkło porcelana , drobny sprzęt barmański – 5 kompletów
tablica biała - 1 sztuka
ławki – 20 sztuk
biurko – 1 sztuka
krzesła – 20 sztuk
fotel – 1 sztuka
regały na książki - 2 sztuki
sztućce specjalistyczne – 6 kompletów
elementy dekoracji stołów – 10 kompletów
naczynia żaroodporne – 6 sztuk
urządzenie barowe – 1 sztuka
grill – 2 sztuki
garnek do gotowania ryb – 2 sztuki
moskitiery – 10 sztuk
krajalnice – 2 sztuki
pochłaniacz – 2 sztuki
maszynka do ostrzenia noży – 1 sztuka
termometr cyfrowy bezdotykowy – 2 sztuki
kociołki do zupy elektryczne – 3 sztuki
gofrownica – 2 sztuki
frytkownica – 2 sztuki
deski HACCP – 6 kompletów
wyciskarka do owoców elektryczna – 2 sztuki
podgrzewacz do potraw – 2 sztuki
termos stołowy – 2 sztuki
lampa owadobójcza – 2 sztuki
zamrażacz produktów– 1 sztuka
syfon do bitej śmietany – 5 sztuk
skrzynka do serwowania herbat – 2 sztuki
sztućce stołowe – 50 kompletów
sztućce kawowe – 50 kompletów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f3d6aa52-62e4-4c36-b1a1-739c5e070061
Biuletyn 506664-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Nr 2
Regon 19716100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 54
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Gdański
Zamawiajacy kod pocztowy 82100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 552 472 491
Zamawiajacy fax 552 472 924
Zamawiajacy email wiolettaprzyborowska@wp.pl
Adres strony url http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa Kształcenie zawodowe, Działanie: Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zs2ndg.szkolnastrona.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pisemne dostarczone do Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Nr 2, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni zawodowych ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”.
Numer referencyjny Sprawa nr 06/RPO.4.1/01/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w ramach Projektu „Remont i przebudowa oraz doposażenie pomieszczeń Zespołu Szkól Nr 2 wraz z zapleczem sanitarno-socjalnym na pracownie zawodowe w Nowym Dworze Gdańskim”, wg wykazu: piec konwencyjno - parowy – 1 sztuka kuchenka mikrofalowa – 1 sztuka stoły produkcyjne ze stali nierdzewnej – 5 sztuk kuchenka indukcyjna z piekarnikiem - 5 sztuk zestaw garnków i innych naczyń kuchennych – 6 kompletów zestaw noży kuchennych – 6 kompletów sprzęt produkcyjny - 6 kompletów maszynka do mielenia – 2 sztuki pojemniki do przypraw – 24 komplety chłodziarka z zamrażarką – 1 sztuka zmywarka do naczyń – 1 sztuka pakowarka próżniowa – 1 sztuka sous vide - urządzenie do gotowania w niskich temperaturach – 1 sztuka bielizna stołowa komplet – 10 sztuk zastawa stołowa na 60 osób – 1 komplet tace kelnerskie - 10 sztuk wychładzarka szokowa – 1 sztuka sokowirówka – 3 sztuki blender – 5 sztuk robot kuchenny wieloczynnościowy – 2 sztuki czajnik elektryczny - 4 sztuki regał szafa magazynowa – 3 sztuki stoły i krzesła do sali obsługi konsumenta – 10 sztuk kosz na segregowanie odpadów – 6 sztuk termometr – 6 sztuk wagi – gastronomiczne – 6 sztuk receptury gastronomiczne – 20 sztuk strój roboczy ( biała bluza, spodnie, nakrycie głowy, zapaska – 10 sztuk strój kelnerski damski i męski – 5 sztuk owoskop – 1 sztuka wózki pomocnicze – 3 sztuki garnek do szparagów – 1 sztuka miesiarki – 3 sztuki salamandra elektryczna – 1 sztuka pomocnik kelnerski – 1 sztuka warnik do wody – 2 sztuki szkło porcelana , drobny sprzęt barmański – 5 kompletów tablica biała - 1 sztuka ławki – 20 sztuk biurko – 1 sztuka krzesła – 20 sztuk fotel – 1 sztuka regały na książki - 2 sztuki sztućce specjalistyczne – 6 kompletów elementy dekoracji stołów – 10 kompletów naczynia żaroodporne – 6 sztuk urządzenie barowe – 1 sztuka grill – 2 sztuki garnek do gotowania ryb – 2 sztuki moskitiery – 10 sztuk krajalnice – 2 sztuki pochłaniacz – 2 sztuki maszynka do ostrzenia noży – 1 sztuka termometr cyfrowy bezdotykowy – 2 sztuki kociołki do zupy elektryczne – 3 sztuki gofrownica – 2 sztuki frytkownica – 2 sztuki deski HACCP – 6 kompletów wyciskarka do owoców elektryczna – 2 sztuki podgrzewacz do potraw – 2 sztuki termos stołowy – 2 sztuki lampa owadobójcza – 2 sztuki zamrażacz produktów– 1 sztuka syfon do bitej śmietany – 5 sztuk skrzynka do serwowania herbat – 2 sztuki sztućce stołowe – 50 kompletów sztućce kawowe – 50 kompletów
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 2. Szczegółowy i ilościowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ przedstawiony w pliku typu exel. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Zespołu Szkól Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54, 82-100 Nowy Dwór Gdański, dokona jego montażu i uruchomienia na własny koszt, wcześniej dokonując oględzin pomieszczeń. UWAGA 4. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. W tym przypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli wyniknie potrzeba należy załączyć specyfikację techniczną oferowanego sprzętu jako załącznik do formularza ofertowego. W załączonym dowodzie należy odnieść się do norm, konstrukcji, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż sprzęt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być sprzętem nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 24 miesięcy licząc od terminu składania ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek spełnia wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności wykonawcy jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności, wykonał minimum 1 dostawę sprzętu gastronomicznego odpowiadające swoim rodzajem, ilością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przez co zamawiający rozumie dostawy sprzętu gastronomicznego z określeniem terminu realizacji zamówienia, wartości, ilości i nazwie odbiorcy dostawy o wartości nie mniejszej niż: 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 4) W wypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne wskazany warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich, dostawy nie podlegają zsumowaniu. 5) Wraz z załączeniem do oferty „wykazu dostaw”, wykonawca przedstawia dowody potwierdzające że dostawy te zostały zrealizowane z należytą starannością. 3. Zamawiający nie zastrzegł w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych. 4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy niezachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa powyżej
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonego zamówienia to taki który wykaże, i na potwierdzenie złoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), bez odrębnego wezwania, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności, bądź braku przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samem grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem właściwego Oświadczenia, wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia zasad konkurencji w danym postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy 1. Zamawiający, dla zapewnienia prawidłowej realizacji zadania, dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartych w niniejszej umowie. 2. Klauzula waloryzacyjna: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 142 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), lecz tylko w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany mogą dotyczyć także: przedmiotu zamówienia; terminu wykonania umowy; ustalonego wynagrodzenia; w sytuacji gdy: 1) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT; 3) sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy, w tym termin wykonania. W takim przypadku przesunięcie terminu może nastąpić o okres w jakim wykonywanie przedmiotu umowy było niemożliwe ze względu na działanie siły wyższej. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej; 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej; 5) przerwy w realizacji dostawy powstałej z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 6) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania postępowania: danych, lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; 7) produkcja przedmiotów objętych umową została wstrzymana przez właściwe organy, co uniemożliwia terminową realizację przedmiotu umowy. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 -6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-01-31T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)