Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli

Data publikacji 2018-01-17
Data zakończenia 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506438-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002, 391120000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

szafa ubraniowa drewniana WP1-58 150 szt., stolik pod komputer WP1-17 220 szt., regał biurowy drewniany z barkiem WP1-31 120 szt., szafa biurowa WP1-27 180 szt., biurko drewniane WP1-2 240 szt., regał biblioteczny WP3-49 80 szt., krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 900 szt., krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia WP1-16 650 szt., fotel biurowy obrotowy WP1-5 150 szt., krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 300 szt., krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 400 szt., fotel klubowy drewniany WP3-3 50 szt. c) W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. Dla zamawianych wyrobów jednostkowych będących sprzętem kwaterunkowym oznaczonego indeksem WP należy stosować etykietę z kodem GS1-128.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ed2a99d-f77a-4452-aa6a-ed1c252bf27d
Biuletyn 506438-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
Regon 43026882400000
Zamawiajacy adres ulica Lipowa
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 530
Zamawiajacy fax 261 183 501
Zamawiajacy email rzilublin.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzilublin.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzilublin.wp.mil.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana; piórem, długopisem, na maszynie do pisania lub komputerze.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli
Numer referencyjny ZP/PN/2/WGSI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu szafa ubraniowa drewniana WP1-58 150 szt., stolik pod komputer WP1-17 220 szt., regał biurowy drewniany z barkiem WP1-31 120 szt., szafa biurowa WP1-27 180 szt., biurko drewniane WP1-2 240 szt., regał biblioteczny WP3-49 80 szt., krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 900 szt., krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia WP1-16 650 szt., fotel biurowy obrotowy WP1-5 150 szt., krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 300 szt., krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 400 szt., fotel klubowy drewniany WP3-3 50 szt. c) W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. Dla zamawianych wyrobów jednostkowych będących sprzętem kwaterunkowym oznaczonego indeksem WP należy stosować etykietę z kodem GS1-128.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. dla Pakietu nr 2: pozycja nr 1 - Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata ; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 2 - Krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia WP1-16: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 3 - Fotel biurowy obrotowy WP1-5: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na cały fotel) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 5 – krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 6 - Fotel klubowy – drewniany WP3-3: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na cały fotel) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata .
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdego pakietu oddzielnie o niżej wymienionej wartości; Pakiet nr 1 – Meble biurowe 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych) Pakiet nr 2 – krzesła i fotele 3 200,00 zł ( słownie: trzy tysiące dwieście 00/100 złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1200 dnia 2018-01-25r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20 – 020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w formie oryginału: a) w pok. nr 105 (kancelaria), lub b)w pokoju nr 116 (sekcja zamówień publicznych), lub c) dołączyć oddzielnie do oferty. najpóźniej do godz. 1200 dnia 2018- 01 - 25r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b. bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy p.z.p.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis szafa ubraniowa drewniana WP1-58 150 szt., stolik pod komputer WP1-17 220 szt., reguł biurowy drewniany z barkiem WP1-31 120 szt., szafa biurowa WP1-27 180 szt., biurko drewniane WP1-2 240 szt., regał biblioteczny WP3-49 80 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krzesła i fotele
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39112000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37 900 szt., krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia WP1-16 650 szt., fotel biurowy obrotowy WP1-5 150 szt., krzesło biurowe drewniane wyściełane WP1-14 300 szt., krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 400 szt., fotel klubowy drewniany WP3-3 50 szt. Atesty potwierdzające parametry techniczno- jakościowe na zamawiany towar tj.: pozycja nr 1 - Krzesło biurowe na metalowej podstawie wyściełane WP1-37: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata ; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 2 - Krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia WP1-16: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 3 - Fotel biurowy obrotowy WP1-5: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na cały fotel) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata. Pozycja nr 5 – krzesło biurowe na metalowej podstawie twarde WP1-44 - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na całe krzesło) – atest nie starszy niż 3 lata. pozycja nr 6 - Fotel klubowy – drewniany WP3-3: - Atest (sprawozdanie) badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania (na cały fotel) – atest nie starszy niż 3 lata; - Atest trudnopalności (na tkaninę) - atest nie starszy niż 3 lata .
  

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)