GuidZP400 |
59ec2b0c-86c0-4a63-95cc-9e49901f1d16
|
Biuletyn |
507121-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Daleszycach
|
Regon |
26047872800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Daleszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26021
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 072 057
|
Zamawiajacy fax |
413 072 022
|
Zamawiajacy email |
spdaleszyce@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https: //zspdaleszyce.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego 2014 - 2020 Europejski Fundusz Społeczny
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Daleszycach. krajowy nr identyfikacyjny 260478728 , ul. H. Sienkiewicza 11, 26-021 Daleszyce woj. świętokrzyskie państwo Polska, tel 41 3072057, e-mail: spdaleszyce@poczta.onet.pl
faks: 41 3072022.
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zspdaleszyce.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno Przedszkolny w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, ul. Sienkiewicza 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu elektronicznego + oprogramowanie, pomocy dydaktycznych i wyposażenia
|
Numer referencyjny |
ZSPD.204.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego + oprogramowanie, pomocy dydaktycznych i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 oraz nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
31730000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w cz.VII pkt 1 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w cz.VII pkt 1.1 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w cz.VII pkt 1.1 SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SIWZ);
c) odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wymaga wykazania wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ); Zamawiający wymaga wykazania dostaw we wskazanym w Cz. V ust.2 zakresie o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł) – dot. Oferty na część I przedmiotu zamówienia, oraz 25 000,00 zł. brutto (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy) – dot. Oferty na część II przedmiotu zamówienia.
Wykazane dostawy winny dotyczyć jednego zamówienia i być realizowane na podstawie jednej umowy. Załącznik nr 5 do SIWZ należy powielić zapis, (nie modyfikować tabeli);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty produktowe lub innych dokumentów potwierdzających zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w z załączniku nr 2 oraz 2a do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SIWZ);
b) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu: na zadanie nr 1 dostawa sprzętu elektronicznego + oprogramowanie w wysokości 4 000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące 00/100), na zad. Nr 2 dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenie w wysokości 800,00 zł. (słownie złotych: osiemset 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form przed upływem terminu składania ofert:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2. Wadium w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto depozytowe zamawiającego
w Banku Spółdzielczym Daleszyce-Górno; Nr konta: 98 8485 0009 0005 8900 2000 0008
3. Dokument przelewu należy opisać, np: Wadium – Dostawa sprzętu elektronicznego + oprogramowanie, pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Daleszycach.
4. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione
w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego.
5. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kilku spośród form wskazanych
w rozdz.IX pkt 1 niniejszego SIWZ należy załączyć do oferty.
6. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Gwarancje wadialne winny zawierać co najmniej bezwarunkowe i nieodwołalne
w okresie obowiązywania i wymagalne na pierwsze żądanie zobowiązanie gwaranta (ubezpieczyciela, banku) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach zatrzymania wadium – zgodnie z przepisami ustawy.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami na podstawie art.46 ust. 5 PZP. tj. w przypadku, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto określona w fakturze, o której mowa w § 5 ust. 2, pozostanie bez zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-01-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:15
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|