1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych oraz gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Stromiec, powiat białobrzeski tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Stromcu, Stromiec ul. Radomska 27, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Podlesiu Dużym, Podlesie Duże 71, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Bobrku, Bobrek Kolonia 24, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Bożem, Boże 1, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa Dobieszynie, Kolonia Sielce 24, 26-804 Stromiec; Publiczne Gimnazjum w Stromcu, Stromiec ul. Radomska 24, 26-804 Stromiec,
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy;
d) miejscem dostaw FRANCO są pracownie w wymienionych powyżej szkołach.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. W przypadku dostawy sprzętu dydaktycznego do więcej niż jednej szkoły, należy wystawić odrębną fakturę/rachunek na pomoce dostarczane do każdej ze szkół.
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
|
GuidZP400 |
3b5c9440-197a-4471-89ed-3e1bdbbaff9b
|
Biuletyn |
507035-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Stromiec, w imieniu której działa Wójt Gminy Stromiec
|
Regon |
67022402500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piaski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Stromiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26804
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
48 619 10 20
|
Zamawiajacy fax |
48 61 91 012
|
Zamawiajacy email |
ugstromiec@ugstromiec.pl
|
Adres strony url |
www.ugstromiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Akademia sukcesu w Gminach Stromiec i Promna współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu”, Działanie 10.1 „Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży”, Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)”, nr projektu: RPMA.10.01.01-14-7317/16.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugstromiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Stromiec
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
12
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zamówienie obejmuje:
a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych oraz gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Stromiec, powiat białobrzeski tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Stromcu, Stromiec ul. Radomska 27, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Podlesiu Dużym, Podlesie Duże 71, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Bobrku, Bobrek Kolonia 24, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa w Bożem, Boże 1, 26-804 Stromiec; Publiczna Szkoła Podstawowa Dobieszynie, Kolonia Sielce 24, 26-804 Stromiec; Publiczne Gimnazjum w Stromcu, Stromiec ul. Radomska 24, 26-804 Stromiec,
b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia;
c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy;
d) miejscem dostaw FRANCO są pracownie w wymienionych powyżej szkołach.
2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu i wyposażenia stanowi załącznik nr 2.
3. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
4. W przypadku dostawy sprzętu dydaktycznego do więcej niż jednej szkoły, należy wystawić odrębną fakturę/rachunek na pomoce dostarczane do każdej ze szkół.
5. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności;
2) Elastyczność w użytkowaniu;
3) Proste i intuicyjne użytkowanie;
4) Czytelna informacja;
5) Tolerancja na błędy;
6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku;
7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania;
8) Percepcja równości.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
27
|
Informacje na temat katalogow |
Termin 27 dniowy wykonania zamówienia liczy się od dnia udzielenia zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Załącznik nr 1 do SIWZ - LISTA ZAKUPÓW
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
BHP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Stromiec -zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 1-13)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Globusy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych (zgodnie z tabelą w zał. nr 1 do SIWZ, poz. 14-18)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mapy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, poz. 19-42)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Matematyka cz.1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych - zgodnie z zał. 1 do SIWZ , poz. 43-92
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Matematyka cz. 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych - zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz. 93-122
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Modele, plansze przyrodnicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych - zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz. 123-157
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Odczynniki chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych - zgodnie z zał. nr 1 SIWZ, poz. 158-197
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Przewodniki, atlasy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych, zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz.198-223
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do doświadczeń, cz. 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych, zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz. 224-280
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy do doświadczeń cz.2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych, zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz. 281-400
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt laboratoryjny i pomocniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych, zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz.401-509
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Teleskopy i mikroskopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
27
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych-zgodnie z zał. 1 do SIWZ, poz. 510-519
|
| |