Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu i systemów- Dostawa i montaż klimatyzatora w ramach zadania inwestycyjnego pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

Data publikacji 2018-01-18
Data zakończenia 2018-01-26 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Miejscowość Boguszów-Gorce
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507013-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397172003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad.
Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje:
1) dostawę klimatyzatora składającego się z jednostki wewnętrznej i zewnętrznej;
2) demontaż istniejącej jednostki wewnętrznej;
3) demontaż istniejącej jednostki zewnętrznej;
4) montaż nowej jednostki wewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej;
5) montaż nowej jednostki zewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej;
6) przeprowadzenia wymaganych prób instalacji (protokóły odbioru ilościowo – jakościowego);
7) napełnienie urządzeń środkiem chłodniczym;
8) wykonanie prób ciśnieniowych w układzie chłodniczym,
9) uruchomienie klimatyzatora w miejscu przeznaczenia tj. serwerowni;
10) przeprowadzenie instruktażu z obsługi dostarczonego sprzętu.

Przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry sprzętu, urządzeń, należy traktować jako wymogi minimalne. W przypadku, gdy w opracowaniu dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym o parametrach nie gorszych (niższych) od opisanych.
Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są
w projekcie umowy- załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aafe9ad1-308c-4669-b2f8-03dd84d13f2c
Biuletyn 507013-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Boguszów-Gorce
Regon 89071818800000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Odrodzenia
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Boguszów-Gorce
Zamawiajacy kod pocztowy 58370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8449311 w. 32
Zamawiajacy fax 748 449 165
Zamawiajacy email u.gajewska@boguszow-gorce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa 2 - „Technologie informacyjno- komunikacyjne”, Działanie 2.1 – „E-usługi publiczne”, Poddziałanie 2.1.4 - „E-usługi publiczne – ZIT AW”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.boguszow-gorce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce
Nazwa nadana zamowieniu Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu i systemów- Dostawa i montaż klimatyzatora w ramach zadania inwestycyjnego pn.:” Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad. Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje: 1) dostawę klimatyzatora składającego się z jednostki wewnętrznej i zewnętrznej; 2) demontaż istniejącej jednostki wewnętrznej; 3) demontaż istniejącej jednostki zewnętrznej; 4) montaż nowej jednostki wewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej; 5) montaż nowej jednostki zewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej; 6) przeprowadzenia wymaganych prób instalacji (protokóły odbioru ilościowo – jakościowego); 7) napełnienie urządzeń środkiem chłodniczym; 8) wykonanie prób ciśnieniowych w układzie chłodniczym, 9) uruchomienie klimatyzatora w miejscu przeznaczenia tj. serwerowni; 10) przeprowadzenie instruktażu z obsługi dostarczonego sprzętu. Przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia parametry sprzętu, urządzeń, należy traktować jako wymogi minimalne. W przypadku, gdy w opracowaniu dokonano opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym o parametrach nie gorszych (niższych) od opisanych. Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy- załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39717200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow realizacja zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawcy posiadali odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) warunek dotyczący zdolności technicznej Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) Warunek dotyczący zdolności zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonał dostawy i usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych (klimatyzatorów) o wartości nie mniejszej niż 5 500,00 zł brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą oni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 10.1. Dla wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 10.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i ich oceny, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) z zastrzeżeniem pkt.10.3 10.3. Zamawiający w przypadku określonym w pkt.10.2 żąda dokumentów, które określają: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie, w którym wskazane zdolności dotyczą. 10.4. W sytuacji, w której Wykonawca będzie polegał na zdolności zawodowej (doświadczenie) innych podmiotów, podmioty te muszą zrealizować dostawy i usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 17.3. lit.a-c zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument mógł dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 17.4. oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga do pkt.17.4: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy (zał.nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 17.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w pkt. 17.3 lit. a-c i pkt.17.4, składa każdy z nich. 17.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 16 składa każdy z wykonawców. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 17.7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt.17.3 lit.a-c. 17.8. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.17.3 lit.a-c i pkt.17.4, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art.22 a ustawy.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy, b) gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w takim przypadku żąda dokumentów, które określają: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy/ usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia karty technicznej sporządzonej zgodnie z załącznikiem do SIWZ nr 8 oraz certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, wg załącznika nr 2 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 19.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania, b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego, c) W razie pełnienia czynności przekraczający zwykły zarząd, pełnomocnik konsorcjum zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pełnomocnictwa szczegółowego, w którym to uwidoczni, że jest uprawniony do podejmowania takiej czynności
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy. 2. Zmiana terminu realizacji umowy, określonego w § 3 może nastąpić w przypadku opóźnień wynikających z działania podmiotów trzecich, na które Wykonawca nie ma lub nie mógł mieć wpływu. 3. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania prac przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone przez Zamawiającego w formie pisemnej. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania prac na podstawie okoliczności opisanych w ust. 2. 4. Strony ustalają, możliwość zmiany modelu lub typu przedmiotu zamówienia po podpisaniu Umowy, pod warunkiem wycofania z produkcji objętego Umową modelu lub typu i zastąpienie ich nowocześniejszymi modelami o lepszych parametrach technicznych korzystniejszych dla Zamawiającego. 5. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takich zmian.
IV 4 4 data 2018-01-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)