GuidZP400 |
650da697-abea-49a6-b560-fd56763f601b
|
Biuletyn |
508049-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
|
Regon |
30870300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Henryka Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płońsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
236 613 400
|
Zamawiajacy fax |
236 623 214
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalplonsk.pl
|
Adres strony url |
http://szpitalplonsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpitalplonsk.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpitalplonsk.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Henryka Sienkiewicza 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę informatyki oraz wsparcie informatyczne
|
Numer referencyjny |
FZP.261.5.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa informatyki oraz wsparcie informatyczne polegające na koordynowaniu utrzymania w sprawności Oprogramowania oraz Sprzętu IT – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
Świadczenie w ciągu jednego roku kalendarzowego dla co najmniej 10 podmiotów leczniczych posiadających kontrakt z NFZ (w tym co najmniej 3 placówki lecznictwa stacjonarnego) przez okres co najmniej 6 miesięcy usług informatycznych polegających na outsourcingu usług IT obejmujących diagnozowanie problemów i koordynację naprawy systemów informatycznych placówki, informatyczną pomoc w obsłudze rozliczeń z NFZ w systemie informatycznym placówki, nadzór nad bezpieczeństwem tworzenia kopii zapasowych zbiorów danych osobowych i poprawnym przetwarzaniem danych osobowych w systemach informatycznych placówki zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
b) w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia:
- minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne, doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy HIS zintegrowanych z RIS/PACS i LAB minimum w 3 projektach w placówkach medycznych w Polsce o łącznej wartości co najmniej 1.5 mln złotych brutto, certyfikat Prince2 Foundation lub równoważny, certyfikat ITIL Foundation, certyfikat poświadczający ukończenie kursu CISCO CCNA, certyfikat poświadczający ukończenie kursu obsługi oprogramowania klasy CAD wydany przez producenta oprogramowania, doświadczenie w branży informatyki medycznej minimum 10 lat, w tym 3 lata pełniąca funkcje kierownicze
- minimum 1 osobą - konsultantem ds. Bezpieczeństwa Informacji posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji ABI w okresie ostatnich 3 lat w szpitalu rozliczającym się z NFZ oraz stanowisku kierownika działu IT w placówce szpitalnej przez okres co najmniej 3 lat, wykształcenie wyższe magisterskie informatyczne, doświadczenie w nadzorze umów serwisowych w placówce szpitalnej oprogramowania klasy HIS/RIS/PACS/ERP przez co najmniej 3 lata, doświadczenie w branży informatyki medycznej od co najmniej 10 lat, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada odpowiednią wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych, nie była karana za umyślne przestępstwo
- minimum 1 osobą - konsultantem IT z doświadczeniem w pracy w szpitalu w dziale IT z minimum 1 rocznym doświadczeniem, posiadający praktyczną umiejętność administrowania linux, windows, co najmniej podstawową umiejętność administrowania 2 środowiskami wirtualizacyjnymi hyperv, proxmox, vmware wykształcenie co najmniej średnie.
Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób muszą brać udział w realizacji zamówienia. Zmiana tych osób jest możliwa tylko w okolicznościach i na warunkach określonych we wzorze umowy.
c) w zakresie potencjału dodatkowych osób wspierających realizację przedmiotu zamówienia :
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia:
• posiadanie co najmniej 2 programistów z wykształceniem co najmniej wyższym technicznym posiadających doświadczenie co najmniej 24 miesięcy w projektach informatycznych dla placówek medycznych w programowaniu Java (w szczególności tworzenie raportów Java Server Pages) oraz programowania SQL na platformie RDBMS PostgreSQL, programowaniu wyzwalaczy w Python PGSQL
• posiadanie co najmniej 2 administratorów Linux znających technologię wirtualizacji Proxmox i doświadczenie co najmniej 12 miesięcy w projektach informatyki medycznej
• posiadanie co najmniej 3 specjalistów wdrożeniowo-serwisowych z doświadczeniem co najmniej 12 miesięcy we wdrożeniach i serwisie systemów informatycznych obsługujących placówki medyczne rozliczające się z NFZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Działając na podstawie art. 26 ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3) ustawy Pzp: brak podstaw do wykluczenia:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
W przypadku gdy dokument, o którym mowa w pkt a) będzie dostępny w formie elektronicznej, Zamawiający samodzielnie pobierze ten dokument ze strony internetowej.
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt a).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Działając na podstawie art. 26 ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ( wg wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ)
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wg wzoru Załącznik Nr 6 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ) ,
2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ),
3) dowód wniesienia wadium,
4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów -jeżeli dotyczy,
5) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone,
2. Ofertę wraz z oświadczeniami Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale.
3. Dokumenty, o których mowa w SIWZ inne niż oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca składa zobowiązanie zawierające w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
5. Zobowiązanie może być wyrażone w jednym dokumencie, jak również być złożone jako pakiet innych dokumentów. Przy czym niezależnie od tego, czy Wykonawca będzie udowadniał okoliczności dysponowania zasobami podmiotu trzeciego tylko przy pomocy jednego dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego, czy też przy pomocy wielu dokumentów tworzących w całości takie zobowiązanie, treść ich powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. Tylko w taki sposób, poprzez jednoznaczne określenie w zobowiązaniu podmiotu trzeciego w jakich okolicznościach i jak będzie możliwe korzystanie przez Wykonawcę z jego zasobów, może nastąpić udowodnienie Zamawiającemu przez ubiegającego się o zamówienie Wykonawcę posiadania prawa do faktycznego rozporządzania zasobami podmiotu trzeciego niezbędnymi do realizacji tego zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy).
2. Forma wadium.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
3. Termin i miejsce wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Nr rachunku bankowego: 95 9484 0007 2450 0010 7145 0002
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez Bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego.
2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie części wadium należy wnieść oddzielnie na każdą część.
5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać w swej treści następujące elementy:
a) nazwę Wykonawcy i beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium,
c) kwotę zobowiązania,
d) termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą,
e) klauzule nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu,
f) klauzule nieodwołalnego i bezwarunkowego zobowiązania na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby:
− Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub
− nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub
− jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
6) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z § 10 - Załącznik Nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|