ZP/BZP/011/2018 - Dostawa, instalacja i konfiguracja licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem dla zaawansowanego rozwiązania do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi i sprawozdawczością w ramach potrzeb Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2018-01-19
Data zakończenia 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508051-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem dla zaawansowanego rozwiązania do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi i sprawozdawczością.
Dostawa licencji obejmuje:
a) Dostawę licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem;
b) Komplet dokumentacji - opis narzędzi w języku polskim lub angielskim wraz z procesem instalacji i uruchomienia;
c) Prace wdrożeniowe obejmujące instalację, konfigurację i uruchomienie na wskazanym przez Zamawiającego serwerze.
2. Klasyfikacja wg kodu CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ).
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50662dce-0271-482f-9fb0-6708c0e312a8
Biuletyn 508051-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.przetargi.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/zp-bzp-011-2018-528.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/zp-bzp-011-2018-528.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 - pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu ZP/BZP/011/2018 - Dostawa, instalacja i konfiguracja licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem dla zaawansowanego rozwiązania do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi i sprawozdawczością w ramach potrzeb Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny ZP/BZP/011/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem dla zaawansowanego rozwiązania do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi i sprawozdawczością. Dostawa licencji obejmuje: a) Dostawę licencji wraz z co najmniej rocznym serwisem; b) Komplet dokumentacji - opis narzędzi w języku polskim lub angielskim wraz z procesem instalacji i uruchomienia; c) Prace wdrożeniowe obejmujące instalację, konfigurację i uruchomienie na wskazanym przez Zamawiającego serwerze. 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ). 4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Termin realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 2.3.1. jednorazową dostawę oprogramowania stanowiące zaawansowane narzędzie do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi i sprawozdawczością dla co najmniej jednego podmiotu na min. kwotę 500 000 zł brutto*, oraz jedno zamówienie obejmujące jednorazową dostawę, instalację i konfigurację oprogramowania stanowiącego zaawansowane narzędzie do analiz biznesowych, posiadającego funkcje analityczne oraz mechanizmy nadzoru nad danymi sprawozdawczością dla co najmniej jednego podmiotu i jednocześnie dla co najmniej 600 użytkowników * Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, , jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 niniejszego rozdziału. 3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione 1.5 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (odpowiednio Załącznik nr 3 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców), Zamawiający żąda: opisów produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca przedkłada opis oferowanego przedmiotu zamówienia pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – - odpowiednio wypełniony (zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego) i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz Ofertowy w zakresie Tabeli nr 1 - wraz z opisem warunków licencji w tym mechanizmu przeliczeniowego - i rekomendowanymi wymaganiami dla platformy sprzętowej W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Oferta musi składać się z: 1. dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ (wraz z opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - opis warunków licencji w tym mechanizmu przeliczeniowego i rekomendowane wymaganiami dla platformy sprzętowej); (i odpowiednio w ogłoszeniu) 2. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1 do SIWZ (w tym wskazania oferowanego przedmiotu zamówienia w żądanym zakresie wg Tabeli nr 1) ; 3. wykazanie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z pkt 7 poniżej (jeżeli dotyczy); 4. pełnomocnictwo zgodnie z pkt 3 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 23 250,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy, stanowiący odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ oraz przewiduje następujące aneksy: 1) terminowy – Aneks terminowy, inicjowany przez każdą ze Stron Umowy, w przypadku braku możliwości realizacji w terminie podanym w umowie z przyczyn niezależnych przez którąkolwiek ze Stron. Przesunięcie terminu nie dłużej niż o dwa tygodnie.
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria 2.2. Udział procentowy wsparcia serwisowego w cenie ofertowej
Znaczenie 30,00
  
Kryteria 2.1. Całkowita cena brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2.3. Warunki płatności
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)