„Usługa odnowienia licencji dla systemu monitoringu wizyjnego wraz z co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym”

Data publikacji 2018-01-19
Data zakończenia 2018-01-29 00:00:00
Instytucja Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507894-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji przeznaczonych dla posiadanego i wykorzystywanego obecnie, produkcyjnie, przez Zamawiającego systemu cyfrowego monitoringu wizyjnego marki Milestone o nazwie XProtect Corporate wraz co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym dla ww. systemu.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7e1a317-dc8e-4a05-9448-0ae33cd3e229
Biuletyn 507894-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
Regon 24106924900000
Zamawiajacy adres ulica Bojkowska
Zamawiajacy adres numer domu 35A
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 441 90 00
Zamawiajacy fax 32 441 90 16
Zamawiajacy email biuro@ssm.silesia.pl
Adres strony url www.ssm.silesia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssm.silesia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssm.silesia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
Nazwa nadana zamowieniu „Usługa odnowienia licencji dla systemu monitoringu wizyjnego wraz z co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym”
Numer referencyjny SSM/1/PP/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji przeznaczonych dla posiadanego i wykorzystywanego obecnie, produkcyjnie, przez Zamawiającego systemu cyfrowego monitoringu wizyjnego marki Milestone o nazwie XProtect Corporate wraz co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym dla ww. systemu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będzie przedmiot tożsamy, w stosunku do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie: do 7 dni od dnia podpisania Umowy. Okres odnowionej licencji przeznaczonych dla posiadanego i wykorzystywanego obecnie, produkcyjnie, przez Zamawiającego systemu cyfrowego monitoringu wizyjnego marki Milestone o nazwie XProtect Corporate wraz ze wsparciem technicznym (przedmiot zamówienia) nie może być krótszy niż 3 lata licząc od dnia 14.02.2018r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; • zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; • zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione • Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści załącznika nr 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. • Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ, 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres ważności przedmiotu zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena brutto realizacji zamówienia
Znaczenie 90,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)