| GuidZP400 |
e7e1a317-dc8e-4a05-9448-0ae33cd3e229
|
| Biuletyn |
507894-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Śląska Sieć Metropolitalna Sp. z o. o.
|
| Regon |
24106924900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Bojkowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
35A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 441 90 00
|
| Zamawiajacy fax |
32 441 90 16
|
| Zamawiajacy email |
biuro@ssm.silesia.pl
|
| Adres strony url |
www.ssm.silesia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ssm.silesia.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ssm.silesia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Śląskiej Sieci Metropolitalnej Sp. z o.o. (pokój 109), ul. Bojkowska 35A, 44-100 Gliwice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Usługa odnowienia licencji dla systemu monitoringu wizyjnego wraz z co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym”
|
| Numer referencyjny |
SSM/1/PP/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie licencji przeznaczonych dla posiadanego i wykorzystywanego obecnie, produkcyjnie, przez Zamawiającego systemu cyfrowego monitoringu wizyjnego marki Milestone o nazwie XProtect Corporate wraz co najmniej 3 letnim wsparciem technicznym dla ww. systemu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 będzie przedmiot tożsamy, w stosunku do przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
| Okres w dniach |
7
|
| Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie: do 7 dni od dnia podpisania Umowy.
Okres odnowionej licencji przeznaczonych dla posiadanego i wykorzystywanego obecnie, produkcyjnie, przez Zamawiającego systemu cyfrowego monitoringu wizyjnego marki Milestone
o nazwie XProtect Corporate wraz ze wsparciem technicznym (przedmiot zamówienia) nie może być krótszy niż 3 lata licząc od dnia 14.02.2018r.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
• zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
• zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie formułuje żadnych wymagań w tym zakresie.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
• Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści załącznika nr 2B. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
• Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod następującymi warunkami:
a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego pozostających w bezpośrednim związku z przedmiotem umowy i mających na ten przedmiot wpływ,
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-29T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|