Zakup akcesoriów informatycznych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Data publikacji 2018-01-19
Data zakończenia 2018-01-30 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 507688-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz „Parametry techniczne” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę produktów oraz ich rozładowanie w miejscu wykonania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe, kompletne o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości wykonania, jak również funkcjonalności,
wolne od wad fizycznych, materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami.
Zamawiający wymaga gwarancji dla przedmiotu zamówienia, co najmniej na okres wskazany w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, licząc od dnia wykonania umowy, jednak nie krótszy niż zaoferowany przez producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4a1a8e2-f0b4-4583-86ad-c19302b9a918
Biuletyn 507688-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pok. nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Zakup akcesoriów informatycznych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-5/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup akcesoriów informatycznych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz „Parametry techniczne” stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę produktów oraz ich rozładowanie w miejscu wykonania umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty fabrycznie nowe, kompletne o najwyższym standardzie zarówno pod względem jakości wykonania, jak również funkcjonalności, wolne od wad fizycznych, materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Zamawiający wymaga gwarancji dla przedmiotu zamówienia, co najmniej na okres wskazany w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ, licząc od dnia wykonania umowy, jednak nie krótszy niż zaoferowany przez producenta.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16÷20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. – O ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.). 3. W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze włożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z §8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ 2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowa” - załącznik nr 2 do SIWZ 3) „Parametry techniczne” - załączniki nr 3 do SIWZ 4) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)