| GuidZP400 |
060ac938-4b87-41bc-a598-b8bf364f8c2a
|
| Biuletyn |
507775-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Chełmek
|
| Regon |
52776000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Chełmek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
32660
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
033 8449040, 8449000
|
| Zamawiajacy fax |
338 449 019
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@chelmek.pl
|
| Adres strony url |
www.chelmek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Szkoła na 6+ w Ginie Chełmek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś. 10 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne w ramach umowy nr RPMP.10.01.03-12- 0285/16-00.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.chelmek.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.chelmek.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Chełmku, ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+
|
| Numer referencyjny |
IN.271.1.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+. Dostawa obejmuje: Monitory interaktywne z komputerem, wizualizery, urządzenia wielofunkcyjne kolorowe, komputery przenośne z systemem operacyjnym, systemy do zbierania i analizowania odpowiedzi, tablety z systemem operacyjnym, szafki do ładowania i przechowywania tabletów, oprogramowanie edukacyjne do laptopów, nakładki na klawiaturę do laptopów dla osób niedowidzących, oprogramowanie zabezpieczające dla uczniów, oprogramowanie antywirusowe, serwer sieciowy, infrastrukturę sieciową do pracowni informatycznej, firewall, przełącznik zarządzalny, zasilacz UPS, kontroler WLAN, Wireless Access Point.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
209000,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę: infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto (sto tysięcy złotych).
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zgodnie z art. 22a ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Z treści zobowiązania musi wynikać w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie
aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane
oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem w tym wykazie dostaw, o których mowa w pkt 6 ppkt 6.1 SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z
ogólnodostępnych stron internetowych) Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie opisów w postaci
kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z
ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać
zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
|
| IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|