Dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych

Data publikacji 2018-01-22
Data zakończenia 2018-01-30 00:00:00
Instytucja SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
Miejscowość Wilkowice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508530-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej o parametrach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Oznaczenie CPV: 33100000-1, 33141100-4, 33141000-0, 33141310-6
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzeń materiałów posiadających właściwości oraz spełniających co najmniej minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, zamontowanie/ wstawienie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie, dostarczonego urządzenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, dezynfekcji itp.
4. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą
o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t.j. Dz. U. 2017r. poz. 211 z poźń. zm.) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt:
a) Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. 2017r. poz. 211 z poźń. zm.);
b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 215 poz. 1416 ze zm.);
c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211)
5. Ofererowany sprzęt medyczny musi być kompletne (tzn. z wyposażeniem umożliwiającym ich uruchomienie i prawidłową eksploatację niezwłocznie po oddaniu do użytku), pełnowartościowe, nowe (tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2017) i nieużywane.
6. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet.
7. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.
8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Żywiecka 19,
43-365 Wilkowice na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2f92b80d-52b5-4fdb-b2c2-b453c267668f
Biuletyn 508530-N-2018
Zamawiajacy nazwa SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
Regon 010657175
Zamawiajacy adres ulica Żywiecka
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Wilkowice
Zamawiajacy kod pocztowy 43-365
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48338122020
Zamawiajacy fax +48338123098
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
Adres strony url http://www.szpital-kolejowy.com/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-kolejowy.com/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych
Numer referencyjny ZP/271/3/LA/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej o parametrach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Oznaczenie CPV: 33100000-1, 33141100-4, 33141000-0, 33141310-6 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzeń materiałów posiadających właściwości oraz spełniających co najmniej minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone szczegółowo w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, zamontowanie/ wstawienie przedmiotu umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienie, dostarczonego urządzenia oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, dezynfekcji itp. 4. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do użytku szpitalnego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t.j. Dz. U. 2017r. poz. 211 z poźń. zm.) oraz posiadać oznaczenie CE. Zaoferowane produkty określone w załączniku nr 2 w zależności, do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producenta muszą odpowiadać przepisom zawartym poniżej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające ten fakt: a) Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. 2017r. poz. 211 z poźń. zm.); b) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 215 poz. 1416 ze zm.); c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016r. poz. 211) 5. Ofererowany sprzęt medyczny musi być kompletne (tzn. z wyposażeniem umożliwiającym ich uruchomienie i prawidłową eksploatację niezwłocznie po oddaniu do użytku), pełnowartościowe, nowe (tj. wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2017) i nieużywane. 6. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 7. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, ul. Żywiecka 19, 43-365 Wilkowice na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku dysponowania zdolnością techniczną i zawodową zamawiający wymaga aby wykonawca potwierdził, że – wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp /Oświadczenie przekazuje się zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia/.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączonymi dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis potwierdzający spełnianie przez oferowane dostawy istotnych wymagań określonych przez zamawiającego w formularzu Specyfikacja parametrów technicznych oraz wyposażenia, w formie wypełnionej tabeli, sporządza się wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do siwz i dołącza się go do oferty.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawniających w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. - Wykonawca, na etapie składania ofert zobowiązany jest poinformować zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę dostawy, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a, 5b. 5c, 5d do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, o którym mowa w pkt. 1.
IV 4 4 data 2018-01-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Głowica kardiologiczna kompatybilna z aparatem Vivid S6 +upgrade Vivid S6 do najnowszej wersji oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Kardiostymulator zewnętrzny wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: Sprzęt endoskopowy do Pracowni badań Endoskopowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-01T00:00:00+02:00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: Osłona na sondę typu TOE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-01T00:00:00+02:00
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Warunki gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)