GuidZP400 |
d50f95c5-c4ae-49ba-9c87-45ad6014852f
|
Biuletyn |
508447-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
|
Regon |
1722223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batalionów Chłopskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42436
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 649 521
|
Zamawiajacy fax |
468 649 525
|
Zamawiajacy email |
dor@szpitalsochaczew.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalsochaczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalsochaczew.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
DE-ZZ/ZP.261.02.U.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 12 zadań
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
122422,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 3 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda dla zadania I, II, III, VI, VIII i X o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto każda dla zadania IV, V, VII, IX, XI i XII wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) wykaz 3 dostaw materiałów opatrunkowych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda dla zadania I, II, III, VI, VIII i X o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł brutto każda dla zadania IV, V, VII, IX, XI i XII , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy – załącznik nr 5 do SIWZ.
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ. Wykonawca, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty:
1. potwierdzony opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do siwz,
2. po 1 sztuce próbek oferowanego przedmiotu zamówienia z każdej pozycji w minimalnych opakowaniach fabrycznych
3. kserokopia dokumentu dopuszczającego do obrotu w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|