GuidZP400 |
645064f8-cc9b-40fb-9bb8-eac6ce6cfce5
|
Biuletyn |
505936-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Kancelaria Senatu
|
Regon |
00139380011000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6/8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-902
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48226949035
|
Zamawiajacy fax |
+48226949213
|
Zamawiajacy email |
bpko@senat.gov.pl
|
Adres strony url |
www.senat.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kancelaria Senatu
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.senat.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.senat.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w formie pisemnej złożona osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub poczty, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu, budynek „N” Kancelarii Sejmu, przy Al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel.: 22 694 95 77.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP
|
Numer referencyjny |
BPKO.ZZP.350.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje:
- Asseco Softlab ERP - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż;
- Asseco Softlab HR - moduły Kadry, Płace, Portal pracowniczy, E-deklaracje, Portal Przełożonego;
- Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów;
b. Usługę wymiany wersji;
c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji;
d. Help desk – telefoniczny i elektroniczny dostęp do konsultantów wykonawcy;
e. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów wykonawcy;
3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik
nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów.
4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72230000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej - nie mniej niż 2 usługi
o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł, i poda ich rodzaj, wartości, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których te usługi zostały wykonane, i załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego;
2) dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej 3 osobami stanowiącymi Zespół Wykonawczy, w tym: co najmniej dwiema osobami pracującymi stale nad realizacją umowy oraz co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierującego zespołem. Wyżej wymienione co najmniej trzy osoby wyznaczone do Zespołu Wykonawczego powinny posiadać doświadczenie w postaci co najmniej 6-miesięcznego stażu pracy przy utrzymaniu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP, w tym co najmniej jedna osoba z co najmniej 6-miesięcznym stażem przy serwisowaniu systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału
w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia, musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem i w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu własnym będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie własne - o którym mowa wyżej - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane - sporządzonego według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
2) wykazu osób posiadających wymagane uprawnienia i kwalifikacje wraz z informacją o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ;
2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia;
3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy;
5) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2018-02-02T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
|