Świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP

Data publikacji 2018-01-23
Data zakończenia 2018-02-02 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505936-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje:
- Asseco Softlab ERP - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż;
- Asseco Softlab HR - moduły Kadry, Płace, Portal pracowniczy, E-deklaracje, Portal Przełożonego;
- Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów;
b. Usługę wymiany wersji;
c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji;
d. Help desk – telefoniczny i elektroniczny dostęp do konsultantów wykonawcy;
e. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów wykonawcy;
3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik
nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów.
4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 645064f8-cc9b-40fb-9bb8-eac6ce6cfce5
Biuletyn 505936-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie pisemnej złożona osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub poczty, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Kancelarii Senatu, budynek „N” Kancelarii Sejmu, przy Al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel.: 22 694 95 77.
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP
Numer referencyjny BPKO.ZZP.350.1.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje: - Asseco Softlab ERP - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i Sprzedaż; - Asseco Softlab HR - moduły Kadry, Płace, Portal pracowniczy, E-deklaracje, Portal Przełożonego; - Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów; b. Usługę wymiany wersji; c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji; d. Help desk – telefoniczny i elektroniczny dostęp do konsultantów wykonawcy; e. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów wykonawcy; 3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów. 4. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72230000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej - nie mniej niż 2 usługi o analogicznym charakterze i zakresie do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,00 zł, i poda ich rodzaj, wartości, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których te usługi zostały wykonane, i załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. W przypadku usług (umów) w trakcie trwania, wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego; 2) dysponuje lub będzie dysponować, co najmniej 3 osobami stanowiącymi Zespół Wykonawczy, w tym: co najmniej dwiema osobami pracującymi stale nad realizacją umowy oraz co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierującego zespołem. Wyżej wymienione co najmniej trzy osoby wyznaczone do Zespołu Wykonawczego powinny posiadać doświadczenie w postaci co najmniej 6-miesięcznego stażu pracy przy utrzymaniu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP, w tym co najmniej jedna osoba z co najmniej 6-miesięcznym stażem przy serwisowaniu systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia, musi spełnić co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy, o których mowa w rozdziale VII SIWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem i w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu własnym będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie własne - o którym mowa wyżej - składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane - sporządzonego według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej; 2) wykazu osób posiadających wymagane uprawnienia i kwalifikacje wraz z informacją o podstawie do dysponowania wskazanymi osobami. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-02-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Criterion

Kryteria Zadeklarowanie przez wykonawcę czasu usuwania błędu w sytuacji awarii do 12 godzin (40 pkt w skali 100 pkt)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)