GuidZP400 |
446d798f-1daf-4370-b7c2-400b68eb02e5
|
Biuletyn |
508910-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl
|
Adres strony url |
www.lutycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lutycka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU Juraszów 7/19 60-479 Poznań Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów instalacyjnych, malarskich, ślusarskich i stolarskich oraz elektroinstalacyjnych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SZW/SZP/8/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
2. Przedmiotem umowy jest dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19 – Magazynu Centralnego:
• zadanie częściowe nr 1 - materiałów ślusarsko-stolarskich
• zadanie częściowe nr 2 – materiałów malarskich
• zadanie częściowe nr 3 – materiałów elektroinstalacyjnych
• zadanie częściowe nr 4 – materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych
na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu wyszczególnionych w załącznikach nr 1 do niniejszej umowy – Formularzu cenowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
370000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego
W celu wykazania spełnienia ww. warunku Zamawiający wymaga, aby przedłożyć:
Wzorniki farb, katalogi pozostałych produktów, karty charakterystyki itp. jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego przez Wykonawcę asortymentu i jego, co najmniej spełnienie lub przewyższanie wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy.
Ocena dokumentów będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki asortyment Wykonawcy spełnia lub przewyższa.
|
IV 4 4 data |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 data |
2018-03-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów ślusarsko-stolarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów malarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
70000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów elektroinstalacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa materiałów instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
100000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w odpowiedniej tabeli załącznika do Specyfikacji - formularzu cenowym. Na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |