GuidZP400 |
399c90f3-8753-4042-837b-afd4f1e7e92f
|
Biuletyn |
508700-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego
|
Regon |
63117871000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 464 770
|
Zamawiajacy fax |
618 464 765
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
|
Adres strony url |
zamowienia.szpitalmswia.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
zamowienia.szpitalmswia.poznan.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
zamowienia.szpitalmswia.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. L. Bierkowskiego ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
|
Numer referencyjny |
ZP/p/04/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy
od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych.
7. Zamówienie zostało podzielone na 16 części.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki oferowanego asortymentu wraz z ich wykazem asortymentowym. Próbki te Wykonawca składa na własny koszt. Na podstawie dołączonych próbek Zamawiający sprawdzi ich zgodność z wymogami określonymi w formularzu cenowym (załącznik nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ;
2. wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) dostawy po cenach niższych niż ustalone w umowie, z zastrzeżeniem warunków dotyczących jakości określonych w siwz i w umowie – w razie okresowych promocji cenowych niższych niż określone w załączniku nr 1 – stosowanych przez producentów,
2) zmiany danych Wykonawcy bądź Zamawiającego,
3) wprowadzenia odpowiedników spełniających wymagania określone w siwz, przy założeniu, że ich cena nie będzie wyższa od ceny ofertowej, w następujących przypadkach:
a) wycofania produktu z rynku,
b) zmiany nazwy produktu,
c) zaprzestania wytwarzania produktu,
d) wstrzymania produktu do obrotu,
e) zmiany producenta,
f) zmiany wielkości opakowania w poszczególnym asortymencie.
2. Wszelkie zmiany umowy, wymagają obustronnie podpisanego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-02-01T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - strzykawki, przedłużacze do pomp infuzyjnych, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych i krwii, kraniki trójdrożne, przyrząd do OCŻ - 13 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Siatki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj. siatki do operacyjnego leczenia przepuklin - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Testy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: pakiet testowy Bowie -Dick, biologiczny zestaw testowy , integrator parowy klasy 5, taśma samoklejąca - 4 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
fartuchy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: sterylny fartuch chirurgiczny do przygotowywania cytostatyków, maska ochronna - 2 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Materiały ochronne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: ochraniacze na obuwie, czepek zakrywający włosy - 2 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Folia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tJ; folia chirurgiczna bakteriobójcza - 1 pozycja.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Elektrocy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: elektroda ścinająca i koagulująca - 5 pozycji
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
System
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj, system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca oraz wymienne worki kompatybilne z systemem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Maski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: maski twarzowe, maski tlenowe maski krtaniowe - 4 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Maski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj maski anestetyczne - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Maski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj maska anestetyczna - Eco maska - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy
od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
papiery do aparatów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj papiery do aparatów: EKG, Videoprinter, defibrylator - 4 pozycje
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: sestaw do krwawego pomiaru ciśnienia z przetwornikiem - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Rurki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: rurka tracheostomijna zbrojona z termowrażliwego PCV silikonowa - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach
i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy
od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
osłona na aparat
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: osłona na aparat RTG - ramię C - 1 pozycja
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Podkład
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku tj: podkład nieprzemakalny rozmiar 60 cm x 40 cm
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i jego wymogach został określony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga również podania nazwy producenta i nr katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw.
3. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych.
5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
|
| |