GuidZP400 |
2dc29a91-a944-445a-ac41-8b1fec9a4979
|
Biuletyn |
510878-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
|
Regon |
18055100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niepodległości
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 353 50 19
|
Zamawiajacy fax |
18 353 50 19
|
Zamawiajacy email |
zszgorlice@poczta.fm
|
Adres strony url |
www.zszgorlice.iap.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Mój Zawód – moja przyszłość – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim”, realizowanym w ramach RPO WM 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zszgorlice.iap.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Niepodległości 5, 38-300 Gorlice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu pn.: „Mój Zawód – moja przyszłość – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów
|
Numer referencyjny |
ZSZ.I.26.3.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla potrzeb projektu „Mój Zawód – moja przyszłość – Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim”, realizowanym w ramach RPO WM 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów
Część 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) zgodnie z podanym wykazem oraz szkolenie kadry - min. 2 godz. dla min. 3 osób
Część 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego fabrycznie nowego wyposażenia pracowni językowej wraz z instalacją i uruchomieniem (postawieniem w stan gotowości) zgodnie z podanym wykazem oraz szkolenie kadry - min. 2 godz. dla min. 3 osób
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-03-05T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku,
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/ Wraz z ofertą Wykonawca załączy wypełniony załącznik Nr 6 do SIWZ– w przypadku części 1 lub załącznik n 6a do SIWZ – w przypadku części 2
2) Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 1 i 1a do SIWZ) o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
jeżeli dotyczy:
3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 4 do SIWZ ,
(dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
polegał będzie na zasobach innego podmiotu.
4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
(W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zawierał będzie umowy ramowej
|
Obejmuje ustanowienie |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
I. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy:
1. W zakresie terminu wykonania w przypadku :
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń);
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie dostawy;
5) wystąpienie siły wyższej;
6) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania uzasadniających taką zmianę okoliczności.
2. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku:
1) Zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu umowy.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
wprowadzenia nowego podwykonawcy,
rezygnacji podwykonawcy,
6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
7. Zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.
Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2018-02-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|