GuidZP400 |
c7f4114a-c03f-491f-aa5b-dde206e87dcb
|
Biuletyn |
504751-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
|
Regon |
141628410
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wawelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-922
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223692900
|
Zamawiajacy fax |
+48223692120
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.galecka@gdos.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gdos.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub przesłać drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa (Kancelaria pok. 472)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Asysta techniczna systemu EKO-CMS
|
Numer referencyjny |
42/GDOŚ/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej systemu EKO CMS (System), na którą składają się:
1.1 usługa utrzymania i aktualizacji Systemu (dalej: Usługa utrzymania);
1.2. usługa rozwoju Systemu (dalej: Usługa rozwoju).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
205100,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej siedzibie Zamawiającego w terminie 8 dni od dnia publikacji SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Wszelkie szczegóły dotyczące wizji lokalnej w tym termin, godzina zostaną podane w terminie 3 dni od dnia publikacji SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Osoby, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej zobowiązane są do podpisania oświadczenia o zachowaniu poufności, którego wzór stanowi załącznik Nr 10 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Posiadania doświadczenia tj. należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zamówień, których przedmiotem były niżej wymienione usługi:
1) Jedną usługę, której przedmiotem była budowa i wdrożenie systemu informatycznego, o wartości projektu co najmniej 50.000,00 PLN netto bez VAT,
2) Jedną usługę, której przedmiotem było świadczenie usługi asysty technicznej, rozwoju i utrzymania systemu informatycznego, o wartości projektu co najmniej 50.000,00 PLN netto bez VAT;
2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na każdym etapie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego osobą lub zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających następujące wymagania:
1) znajomość AJAX, HTML5, HTML starsze wersje, CSS, JavaScript, JQuery, PHP, Apache, MySQL, VMware;
2) znajomość systemów zarządzania treścią CMS;
3) znajomość zasad WCAG 2.0.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.
1) dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których usługi były wykonane (a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia podany jest w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Warunki zmiany zostały określone przez Zamawiającego we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ:
1)Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2) Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, załączników do Umowy, jak również przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
3). Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy;
c) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia;
d) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia;
e) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, o ile taka zmiana ma wpływ na koszty wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-02-12T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|