Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części

Data publikacji 2018-01-26
Data zakończenia 2018-02-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 510817-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części.
Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ.
Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A, B i/lub C. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia od daty odbioru.
Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688)
Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.
Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ.
Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu, jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry opisane przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załącznikach A, B i C do SIWZ.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne, w szczególności:
- odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
- muszą być fabrycznie nowe,
- posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4acabddb-1b56-4a7c-b0ac-fbf7a6f5c66d
Biuletyn 510817-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 1293330000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amu.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302, 61-712 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części
Numer referencyjny ZP/174/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A, B i/lub C. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688) Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu, jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry opisane przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załącznikach A, B i C do SIWZ. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne, w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - muszą być fabrycznie nowe, - posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać realizowane w terminie: Część 1 – maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy, Część 2 – maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy, Część 3 – maksymalnie do 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego produktu, zgodnie z pkt. 3.10 SIWZ
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej części oddzielnie; - wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ dla każdej części oddzielnie; - oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania – załącznik nr 3 do SIWZ ; - oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy); - dowód wniesienia wadium; - pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części 1 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100), - dla części 2 - 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla części 3 - 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia postępowania przetargowego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jedynie w przypadku, gdy po zawarciu umowy sprzęt wskazany w przedmiocie umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży. 2. Warunkiem zmiany umowy jest: a) przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę wniosku o zmianę umowy; b) przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę oryginału oświadczenia producenta wycofanego sprzętu o zaistnieniu tej okoliczności, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e. Oświadczenie winno spełniać następujące wymagania: - musi określać dokładnie jaki sprzęt objęty umową został wycofany; - musi określać dokładnie jaki sprzęt jest produkowany w miejsce wycofanego tzn. jakie są jego oznaczenia oraz parametry (wymaga się wskazania parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ); - musi być podpisane przez osobę upoważnioną. c) sprzęt produkowany w miejsce oferowanego w przetargu musi posiadać równoważne lub lepsze parametry; d) przedłożenie zamawiającemu przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy, iż zaoferuje sprzęt produkowany w miejsce wycofanego po cenie nie wyższej niż wskazana w ofercie złożonej w przetargu. 3. Po spełnieniu ww. warunków możliwa będzie zmiana umowy w zakresie paragrafu określającego jej przedmiot, a polegająca na wpisaniu sprzętu obecnie produkowanego w miejsce wycofanego z produkcji i sprzedaży, zgodnie z przedłożonym oświadczeniem producenta.
IV 4 4 data 2018-02-16T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa ekspresów do kawy dla jednostek organizacyjnych UAM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A, B i/lub C. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688) Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu, jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry opisane przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załącznikach A, B i C do SIWZ. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne, w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - muszą być fabrycznie nowe, - posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD dla jednostek organizayjnych UAM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A, B i/lub C. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688) Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu, jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry opisane przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załącznikach A, B i C do SIWZ. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne, w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - muszą być fabrycznie nowe, - posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzetu RTV dla jednostek organizacyjnych UAM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr A, B i/lub C. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający określa warunki minimalne gwarancji i serwisu. Wykonawca udzieli minimum 24 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia od daty odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przyjęcia zużytego sprzętu zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688) Ewentualne wskazanie nazwy produktów oraz ich producentów ma na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawca może zaproponować asortyment równoważny do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który musi spełniać warunek, że jest minimum tej samej klasy, jaką oczekuje Zamawiający tzn. asortyment równoważny musi spełniać wymogi techniczno-eksploatacyjne opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawca w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ): Producent/nr katalogowy wskaże nazwę producenta, pełną nazwę, symbol, model produktu, jaki wycenia i jaki zostanie dostarczony. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry opisane przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy Zamawiającemu opis oferowanego przedmiotu zamówienia (np. kartę katalogową, kartę charakterystyki, itp.). Opis składany jest na wezwanie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do jednostek organizacyjnych UAM wymienionych w załącznikach A, B i C do SIWZ. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą spełniać wymagania techniczne, w szczególności: - odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, - muszą być fabrycznie nowe, - posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)