Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i piśmiennych, a w szczególności: teczek, skoroszytów, segregatorów, skorowidzów, bloków, zeszytów, notesów, taśm klejących i pakowych, kostek klejonych, spinaczy, pinezek, przyborników na biurko, kopert, linijek, koszulek krystalicznych, worków papierowych, okładek do bindowania, sprężyn do bindowania, folii do laminowania, ręczników papierowych, klipów, zszywek, tuszy i inne. |
GuidZP400 |
c05c0097-12b3-476e-8ec3-74f7cbf912c9
|
Biuletyn |
510407-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce
|
Regon |
291054036
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strycharska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-659
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3676406
|
Zamawiajacy email |
przetargi.zoum@um.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.um.kielce.pl/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.um.kielce.pl/przetargi
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Obsługi Urzędu Miasta Kielce 25-659 Kielce, ul. Strycharska 6, sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych
|
Numer referencyjny |
ZPK.262.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych i piśmiennych, a w szczególności: teczek, skoroszytów, segregatorów, skorowidzów, bloków, zeszytów, notesów, taśm klejących i pakowych, kostek klejonych, spinaczy, pinezek, przyborników na biurko, kopert, linijek, koszulek krystalicznych, worków papierowych, okładek do bindowania, sprężyn do bindowania, folii do laminowania, ręczników papierowych, klipów, zszywek, tuszy i inne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawca, który wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem termonu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 dostawę w zakresie materiałów biurowych, każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, - wg zał. Nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu – wg zał. Nr 4 do SIWZ.
2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.
3. Upoważnienie osób działających w imieniu Wykonawcy, Wykonawców występujących wspólnie lub Podmiotu udostępniającego swoje zasoby, do reprezentowania odpowiednio tych podmiotów – dokument rejestrowy oraz pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji, jeżeli w imieniu podmiotu/ów działa pełnomocnik.
4) dokument potwierdzający wniesienie wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 1 000,00 zł . Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-02-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|