1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zajezdni autobusowej obejmująca sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne, a także różne elementy wyposażenia warsztatu.
2. Szczegółowy wykaz wyposażenia:
- Zestaw do napełniania oleju - 1 szt.,
- Smarownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Nitownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Spawarka typu Migo-Mat – 1 szt.,
- Przecinarka plazmowa – 1 szt.,
- Szlifierka stacjonarna – 1 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1” – 4 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1/2” – 4 szt.,
- Klucz elektryczny do odkręcania kół autobusowych – 1 szt.,
- Wiertarka pneumatyczna – 6 szt.,
- Wiertarka stołowa – 2 szt.,
- Szlifierka kątowa pneumatyczna – 6 szt.,
- Szlifierka stołowa – 1 szt.,
- Urządzenie do rozruchu silników – 1 szt.,
- Przejezdny prostownik – 2 szt.,
- Elektryczna wyciskarka do kleju – 1 szt.,
- Odkurzacz wielofunkcyjny – 1 szt.,
- Stanowisko do mycia części – 1 szt.,
- Myjka ciśnieniowa – 1 szt.,
- Ręczny wózek do przewożenia beczek – 1 szt.,
- Wózek na butle spawalnicze – 1 szt.,
- Butle na gaz techniczny – 2 szt.,
- Drabina składana aluminiowa – 1 szt.,
- Imadło kowalskie – 1 szt.,
- Kowadło – 1 szt.,
- Nożyce dźwigniowe do cięcia blachy – 1 szt.,
- Giętarka do blachy segmentowa – 1 szt.
|
| GuidZP400 |
c546c415-94bb-44d8-9fe4-8ad4eed305a5
|
| Biuletyn |
529401-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Nowa Sól - Miasto
|
| Regon |
97077028000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M. J. Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
684 590 300
|
| Zamawiajacy fax |
684 590 358
|
| Zamawiajacy email |
zampub@nowasol.pl
|
| Adres strony url |
www.nowasol.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Przyjazna Komunikacja Publiczna - Centra Obsługi Pasażerów Nowosolskiego SubObszaru Funkcjonalnego” będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Lubuskiego na lata 2014-2020.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.nowasol.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowasol.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. M.J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia warsztatu zajezdni autobusowej - część IV – sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne.
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.12.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia zajezdni autobusowej obejmująca sprzęt elektrotechniczny oraz urządzenia pneumatyczne, a także różne elementy wyposażenia warsztatu.
2. Szczegółowy wykaz wyposażenia:
- Zestaw do napełniania oleju - 1 szt.,
- Smarownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Nitownica pneumatyczna – 1 szt.,
- Spawarka typu Migo-Mat – 1 szt.,
- Przecinarka plazmowa – 1 szt.,
- Szlifierka stacjonarna – 1 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1” – 4 szt.,
- Klucz pneumatyczny 1/2” – 4 szt.,
- Klucz elektryczny do odkręcania kół autobusowych – 1 szt.,
- Wiertarka pneumatyczna – 6 szt.,
- Wiertarka stołowa – 2 szt.,
- Szlifierka kątowa pneumatyczna – 6 szt.,
- Szlifierka stołowa – 1 szt.,
- Urządzenie do rozruchu silników – 1 szt.,
- Przejezdny prostownik – 2 szt.,
- Elektryczna wyciskarka do kleju – 1 szt.,
- Odkurzacz wielofunkcyjny – 1 szt.,
- Stanowisko do mycia części – 1 szt.,
- Myjka ciśnieniowa – 1 szt.,
- Ręczny wózek do przewożenia beczek – 1 szt.,
- Wózek na butle spawalnicze – 1 szt.,
- Butle na gaz techniczny – 2 szt.,
- Drabina składana aluminiowa – 1 szt.,
- Imadło kowalskie – 1 szt.,
- Kowadło – 1 szt.,
- Nożyce dźwigniowe do cięcia blachy – 1 szt.,
- Giętarka do blachy segmentowa – 1 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31730000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-06-12T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
- zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
- zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku;
1) zawarcia umowy po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie zamawiającego, w szczególności gdy oferta złożona przez wykonawcę przekraczała możliwości zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z wykonawcą, co wpłynęło na skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy lub w przypadku wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej – w takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu wykonania umowy maksymalnie o okres jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy,
2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający np. wydłużenie terminu trwania czynności poza terminy umowne lub jej braku po stronie zamawiającego, polecenia wstrzymania wykonywania usługi, zwłoki w dokonaniu odbioru,
3) braku możliwości odbioru przedmiotu zamówienia ze względu na niezakończenie robót budowlanych budowy zajezdni autobusowej będącej miejscem dostawy przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej - termin wykonania umowy może być przedłużony o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy jednak nie dłużej niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|