GuidZP400 |
c02f48ab-af40-4f93-b6d6-123637d8601f
|
Biuletyn |
531657-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Opolskie
|
Regon |
53141242100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piastowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45082
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
775 416 400
|
Zamawiajacy fax |
775 416 403
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Część I Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Część II Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
Minimalny procent zatrudnienia |
30%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137 .
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 137
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, w tym materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Budżetu Województwa Opolskiego”. Tytuł część I – Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych, Tytuł część II – Wymiana wydruków w kasetach roll-up, Tytuł część III – Wykonanie i dostawa notesu w twardej oprawie
|
Numer referencyjny |
DOA-IV.272.12.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
część I, część II, część III
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Trzy części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, w tym materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Budżetu Województwa Opolskiego”
Tytuł część I – Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych,
Tytuł część II – Wymiana wydruków w kasetach roll-up,
Tytuł część III – Wykonanie i dostawa notesu w twardej oprawie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020, Budżetu Województwa Opolskiego.
W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały:
Część I:
• zestaw piśmienniczy – 200 szt.,
• długopis metalowy – 2000 szt.,
• ołówek personalizowany – 2000 szt.,
• pendrive opaska – 200 szt.,
• pendrive – 200 szt.
Część II:
• wymiana wydruków w kasetach roll-up – 2 szt.
Część III:
• notes w twardej oprawie – 1000 szt.
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części I/ części II / części III.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
dot. II.8) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Określony został w Istotnych postanowieniach umowy dla części I/ części II / części III -
36 dni roboczych licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2017 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
§ 5 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; (24.1.15)
2) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (24.1.22)
3) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; (24.5. 5 i 6)
4) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; (24.5.7)
5) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); (24.5.8)
6) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (24.1.23)
Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP.
w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Warunek - zastrzeżenie na podstawie art. 22 ust. 2 pkt 1 PZP - wyłącznie dla części I
Zamawiający zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 777 i 935);
Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostek.
Wyłącznie dla części I
Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2017 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia
§ 11.2) W przypadku, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy zamawiający żąda dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 pkt. 1 ustawy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia
1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ dla każdej części osobno.
W formularzu ofertowym należy wpisać:
W formularzu ofertowym odpowiednio dla każdej z części należy wskazać „TERMIN REALIZACJI”…………..
Wskazanie terminu realizacji zamówienia w dniach roboczych.
Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r., Nr 4, poz. 28 ze zm.).
Termin realizacji Zamawiający rozumie jako termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku braku wskazania terminu realizacji liczonego w dniach roboczych, licząc od dnia uzyskania ostatecznej akceptacji projektów materiałów przez Zamawiającego lub wskazania terminu dłuższego niż 36 dni roboczych lub wskazania terminu w innej jednostce czasu (np. rok, m-c).
• Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy PZP:
ust. 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
ust. 2 W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
-ust. 3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sie odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust.1.
-ust. 4 Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY część I
„§8
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków,
2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby szkoleń, spotkań lub konferencji, zmniejszenie zakresu/ilości materiałów szkoleniowych lub konferencyjnych przekazywanych uczestnikom) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto,
4) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Zamawiający może odstąpić od Umowy w przypadku:
1) gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie spełniał wymagań stawianych w § 1 ust. 6 pkt. 1) niniejszej umowy,
2) uchylania się przez Wykonawcę od obowiązków określonych w § 1 ust. 6 pkt. 2) i 3),
3) w przypadkach, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu faktycznego wykonania części Umowy.
4. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
5. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY część II
„§ 8
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
2) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY część III
„§8
1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy:
1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania,
2) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby spotkań lub konferencji, zmniejszenie ilości notesów przekazywanych uczestnikom) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto,
3) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.
4. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy odnośnie podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; wg. Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu.”
|
IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Tytuł część I – Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dot. 6) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Określony został w Istotnych postanowieniach umowy dla części I -
36 dni roboczych licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, w tym materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Budżetu Województwa
Tytuł część I – Wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych,
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020, Budżetu Województwa Opolskiego.
W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały:
Część I:
• zestaw piśmienniczy – 200 szt.,
• długopis metalowy – 2000 szt.,
• ołówek personalizowany – 2000 szt.,
• pendrive opaska – 200 szt.,
• pendrive – 200 szt.
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części I.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tytuł część II – Wymiana wydruków w kasetach roll-up
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dot. 6) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Określony został w Istotnych postanowieniach umowy dla części II -
36 dni roboczych licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, w tym materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Budżetu Województwa Opolskiego”
Tytuł część II – Wymiana wydruków w kasetach roll-up,
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020, Budżetu Województwa Opolskiego.
W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały:
Część II:
• wymiana wydruków w kasetach roll-up – 2 szt.
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części II.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Tytuł część III – Wykonanie i dostawa notesu w twardej oprawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
dot. 6) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Określony został w Istotnych postanowieniach umowy dla części III -
36 dni roboczych licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów materiałów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, w tym materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020 i Budżetu Województwa Opolskiego”.
Tytuł część III – Wykonanie i dostawa notesu w twardej oprawie.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów szkoleniowych i konferencyjnych dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020, Budżetu Województwa Opolskiego.
W ramach zamówienia zostaną wykonane następujące materiały:
Część III:
• notes w twardej oprawie – 1000 szt.
zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla części III.
|
| |