GuidZP400 |
90a642e0-d7b5-45df-9caf-2ecedd1de2ef
|
Biuletyn |
539884-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
|
Regon |
000041683
|
Zamawiajacy adres ulica |
Park Kingi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wieliczka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-020
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 278 71 11, 12 278 71 03,
|
Zamawiajacy fax |
122 787 110
|
Zamawiajacy email |
wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl,
|
Adres strony url |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Akcyjna -Górnictwo
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopalniawieliczka.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe Dz. U. Poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,Dostawa skarpet przemysłowych oraz ubrań ochronnych ratowniczych”.
|
Numer referencyjny |
KSW/2018/EL/52
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I zamówienia „Dostawa skarpet przemysłowych”
Część II zamówienia – „Dostawa ubrań ratowniczych”
Wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw została opisana w załącznikach charakteryzujących przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oferowane środki ochrony indywidualnej, winny spełniać wymagania prawa polskiego i Unii Europejskiej oraz zapewniać bezpieczne stosowanie w atmosferze zagrożonej wybuchem (dotyczy Wykonawców składających oferty na którąkolwiek z części zamówienia). Ocena spełnienia przez przedmiot zamówienia ww. warunków zostanie dokonana na podstawie:
dla części II - certyfikatu oceny typu WE w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (jednolity tekst: Dz.U. z 2017 poz. 1226) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173),
dla części I - dokumentu potwierdzającego możliwość stosowania wyrobu w atmosferze zagrożonej wybuchem
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej informacji z otwarci aofert
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 60% ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu dostarczania zakupu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4, zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmiany wysokości opcji, do zakupu której zobowiązuje się Zamawiający,
2) w przypadku niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, przewidzianej w umowie, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1 – dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony,
3) w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4 ust. 1,
4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania umowy o okres równy czasowi wystąpienia siły wyższej.
2. Zgodnie z brzmieniem art. 142 ust. 5 Ustawy, przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przy czym pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2019 roku;
2) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1, zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Ustawy.
4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 nie powoduje powstania u żadnej
ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 – 3 każdej
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
6. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
"Dostawa skarpet przemysłowych oraz ubrań ochronnych ratowniczych”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą skarpet przemysłowych w ilości wyszególnionej w poniższej tabeli zwanych dalej „skarpetami przemysłowymi”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość skarpet przemysłowych objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Ilość Rozmiar
1 Skarpety przemysłowe kat I
100% bawełna, antyelektrostatyczne do użytku w górnictwie w strefach zagrożonych wybuchem, długość skarpety 60 cm z przeznaczeniem na każdy rozmiar stopy (bez pięty) 1 500 par brak
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu skarpet przemysłowych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość skarpet przemysłowych o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części I zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
„Dostawa ubrań ratowniczych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą ubrań ratowniczych wyszczególnionych w poniższej tabeli zwanych dalej „ubraniami ratowniczymi”.
2. Rodzaj i maksymalną ilość ubrań ratowniczych objętych przedmiotem zamówienia określa poniższa tabela:
Lp. Rodzaj asortymentu Maksymalne ilości rozmiar
1. Ubranie ochronne ratowniczo – górnicze kat. II, antyelektrostatyczne, trudnopalne z taśmami odblaskowymi ,
Ubranie typu bluza i spodnie do pasa proste, z pasem ze szlufkami na pasek, przeznaczone do pracy w pomieszczeniach i wyrobiskach górniczych podczas prowadzenia akcji ratowniczych. Wzmocnione nakolanniki
Na ubraniach ma znajdować się:
a) na prawym rękawie bluzy Logo Zamawiającego w kolorze białym (nadruk trwały koloru białego) Logo należy wyskalować proporcjonalnie do wysokości 7 cm, na środku rękawa w odległości 8 cm od górnego szwu ramienia z zachowaniem pola ochronnego wokół znaku 3,5 cm , zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ na lewym rękawie bluzy napis: RATOWNIK GÓRNICZY o wys. 2 cm (nadruk trwały koloru białego), rozmieszczony na wysokości 8 cm od górnego szwu ramienia (zgodnie z logo na prawym rękawie)
b) na przedniej górnej lewej kieszeni bluzy znak ”Krzyża Maltańskiego” odpowiednio wyskalowany, o wys. 7 cm , wykonany techniką haftu, zgodny ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SIWZ.
Ubrania winny być dostarczane w kolorze ciemno-granatowym obszyte taśmami odblaskowymi szerokości min 5,0 cm po całym obwodzie rękawa i nogawki, gramatura materiału 280-300 g/m2
20 kpl wzrost od 160cm do 200 cm
W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ubrań ratowniczych wymienionych powyżej o wartości 60% ceny całkowitej. Pozostałą ilość ubrań ratowniczych, o wartości 40% ceny całkowitej Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji).
Szczegółowe warunki realizacji części II zamówienia zawarte zostały w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 6 do specyfikacji.
|
| |