Świadczenie usługi utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju systemu Platforma Usług Elektronicznych

Data publikacji 2018-04-06
Data zakończenia 2018-04-16 00:00:00
Instytucja Urząd Komunikacji Elektronicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540699-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju systemu Platforma Usług Elektronicznych, zrealizowanego i dostosowanego do potrzeb Urzędu komunikacji Elektronicznej, w okresie co najmniej 12 miesięcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 40302564-8ba1-41ef-837d-072c7af13535
Biuletyn 540699-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Komunikacji Elektronicznej
Regon 017510794
Zamawiajacy adres ulica Giełdowa
Zamawiajacy adres numer domu 7/9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225349233
Zamawiajacy fax +48225349341
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
Adres strony url www.uke.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.uke.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Komunikacji Elektronicznej, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa, pokój nr 01.37 (Kancelaria Główna)
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju systemu Platforma Usług Elektronicznych
Numer referencyjny BAK.WZP.26.15.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju systemu Platforma Usług Elektronicznych, zrealizowanego i dostosowanego do potrzeb Urzędu komunikacji Elektronicznej, w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Przewidywany termin realizacji zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy; termin rozpoczęcia zamówienia: 16 maja 2018 r. i zakończenia zamówienia: 15 maja 2019 r. Termin realizacji zamówienia może być dłuższy niż 12 miesięcy, w zależności od tego jaka zostanie zaoferowana przez Wykonawcę długość dodatkowego okresu utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju w Formularzu ofertowym, w punkcie 5a), z uwzględnieniem wymagań punktu XXII.3. SIWZ – Zasady oceny kryterium „Długość dodatkowego okresu utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju (W)”. W przypadku przedłużającej się procedury o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego Zamawiający przewiduje możliwość przesunięcia rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Wykonawcę, przy zachowaniu minimum 12-miesięcznego okresu realizacji zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej 1 (słownie: jedną) usługę, której głównym przedmiotem było zapewnienie przez okres minimum 12 (słownie: dwunastu) miesięcy utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju oprogramowania służącego do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego, który posiada wszystkie niżej wymienione funkcjonalności, tj.: - jednoczesną obsługę przez co najmniej 300 użytkowników, - obsługiwanie przez przeglądarkę internetową, - posiadającego repozytorium dokumentów, - posiadającego zintegrowanie z Profilem Zaufanym, - posiadającego możliwość podpisywania dokumentów elektronicznym podpisem kwalifikowanym, - obsługującego podgląd dokumentów w ramach systemu z możliwością wyszukiwania pełno tekstowego oraz wydruku z podglądu, - posiadającego zintegrowanie z innym systemem poprzez interfejs API, z wykorzystaniem szyny danych lub bez. Integracja ma polegać na przesyłaniu odwzorowań dokumentów wraz z atrybutami dokumentów. 2. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają poniżej określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: I. Informatyk ds. programowania i baz danych, który: - posiada znajomość zagadnień z zakresu tworzenia i administrowania systemami baz danych, - posiada znajomość w zakresie budowy systemów do przetwarzania i zarządzania danymi, - posiada znajomość zagadnień z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi pod kątem współpracy z systemami baz danych, - posiada znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów IT, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 (słownie: sześć) miesięcy brał udział: • w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w której wykonywał czynności związane z utrzymaniem, wsparciem, aktualizacjami i rozwojem oprogramowania, służącego m.in. do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego i • w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w której wykonywał czynności związane z administrowaniem systemami baz danych. II. Informatyk ds. integracji systemów i bezpieczeństwa danych, który: - posiada praktyczną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa danych, - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania brał udział w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w której wykonywał łącznie czynności związane z integracją systemów i bezpieczeństwem danych służącego m.in. do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego. III. Analityk biznesowy, który: - posiada wykształcenie wyższe, - posiada praktyczną wiedzę nt gromadzenia wymagań i modelowania procesów biznesowych, - posiada doświadczenie w posługiwaniu się oprogramowaniem służącym do modelowania architektury,w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektach, w których modelował i optymalizował procesy biznesowe, - w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektach, w których zbierał i specyfikował wymagania z zastosowaniem notacji UML lub BPMN, - w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonywał analizy biznesowe lub systemowe w co najmniej 2 (słownie: 2) projektach informatycznych, zakończonych do dnia składania ofert, polegających na budowie bazodanowych systemów informatycznych, z których co najmniej 1 (słownie: jeden) był o wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: pięćset). Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Ofercie pełniły nie więcej niż jedną funkcję/stanowisko w wyżej wymienionym zespole (nie mogą łączyć funkcji: Informatyka ds. programowania i baz danych i Informatyka ds. integracji systemów i bezpieczeństwa danych i Analityka biznesowego w ramach tego zamówienia).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są należycie wykonywane. Dowodami, o których mowa w zdaniu powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wraz z ofertą (formularzem oferty sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w pkt VIII.1 SIWZ, 2) zobowiązanie, o którym mowa w pkt IX.2 SIWZ (o ile dotyczy), 3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty (np. odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, umowa spółki cywilnej i pełnomocnictwo jeżeli uprawnienie to nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty), 5) dokumenty i oświadczenia wymienione w XI niniejszej SIWZ, 6) dokument wniesienia wadium – zgodnie z pkt XIII niniejszej SIWZ, 7) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 12 załącznika nr 1 do SIWZ – wzór formularza oferty, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). Zdanie poprzednie dotyczy np. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 12 000,00 PLN (polskich złotych) (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100 groszy). 2. Oferta zostanie odrzucona jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie wniesione wadium lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 jako tytuł przelewu wskazując: „wadium zabezpieczające ofertę ………………… – sprawa nr BAK.WZP.26.15.2018”. 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt XIII.8 SIWZ, tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11 poniżej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 (powyżej), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty – złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy z Wykonawcą. Zmiana jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ. Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter zmian i warunki wprowadzenia zmian znajdują się w SIWZ, między innymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość dodatkowego okresu utrzymania, wsparcia, aktualizacji i rozwoju systemu PUE
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena z podatkiem VAT
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Szkolenie z obsługi i administracji systemu PUE
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Kwalifikacje i doświadczenie zespołu realizującego zamówienie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Liczba dodatkowych roboczogodzin na rozwój systemu PUE
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)