GuidZP400 |
5668d484-db3a-44b0-929b-dfccf2e1dd91
|
Biuletyn |
541317-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 77 40 025,
|
Zamawiajacy fax |
32 77 40 030
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie częściowo współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 na lata (dotyczy Zakresów II i III)
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
na który należy składać oferty: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice. Kancelaria Ogólna pok. 164
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
|
Numer referencyjny |
ZN-ZP.272.1.14.2018.AMS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach oraz jakości zgodnej ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), stanowiącym: Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umowy, stanowiące Załączniki nr 2a i 2b do SIWZ.
3. Wskazana ilość materiałów biurowych oraz papieru stanowi maksymalną ilość zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zrealizowane zostanie co najmniej 70% wartości zamówienia (dla danego Zakresu). Zamawiającemu przysługuje prawo nie zrealizowania pozostałych 30% wartości zamówienia (dla danego Zakresu) bez podawania przyczyny, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może nie zrealizować więcej niż 30% wartości zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu.
4. W przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych/papieru, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu, Zamawiający dopuszcza zmianę ilości
w ramach poszczególnych asortymentów określonych w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nie przekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie i zawartej umowie. Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę (zapis dotyczy zmian w ramach Zakresu I i IV).
5. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie/terminach dostawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem/terminami dostawy.
6. Koszty transportu przedmiotu zamówienia do miejsc dostawy wskazanych w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ ponosi Wykonawca.
7. Materiały biurowe/papier będą zamawiane przez wyznaczonych pracowników Zamawiającego za pośrednictwem poczty mailowej lub za pomocą faksu.
8. Wykonawca odpowiada za prawidłowe rozlokowanie towaru zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego w dniu dostawy informacją.
9. Koszty transportu, opakowania, dostarczenia oraz ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu ponosi Wykonawca.
10. W przypadku stwierdzenia braków w dostarczonym towarze lub dostarczenia towaru wadliwego bądź niezgodnego z zamówieniem, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą w wysokości 8% od wartości brutto złożonego zlecenia za każdy dzień roboczy opóźnienia, liczonego od dnia następnego po upływie terminu określonego w ofercie (dla każdego Zakresu odrębnie), do dnia dostarczenia całości przedmiotu zlecenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
259933,07
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie do dnia 14 grudnia 2018 r. Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał zamówione materiały biurowe oraz papier do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego w Katowicach, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt V.1 SIWZ:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę
i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu:
a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert);
b) Dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
2. Jeżeli uprawnienie do podpisywania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców podpisuje odrębne oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a) zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa;
b) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu.
3. Strony ustalają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt a): wynagrodzenie może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
W związku ze zmianą wartość brutto może ulec zmianie o wartość podwyższenia/obniżenia podatku od towarów i usług obliczonego przy zastosowaniu zmienionej stawki.
Zmiany dla swej ważności wymagają formy pisemnej.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości w ramach poszczególnych asortymentów określonych
w ofercie, przy jednoczesnym zachowaniu cen jednostkowych brutto i nieprzekroczeniu maksymalnej kwoty brutto określonej w złożonej ofercie, w przypadku wykorzystania ilości któregoś z asortymentów materiałów biurowych, przy jednoczesnym niewykorzystaniu innego asortymentu. Dokonana przez Zamawiającego zmiana nie będzie stanowić podstawy roszczenia przez Wykonawcę (Zmiana dotyczy Zakresu I).
|
IV 4 4 data |
2018-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zakres I Materiały biurowe (OR)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
131263,92
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) Punkty w kryterium „termin realizacji pojedynczego zamówienia” (w skali punktowej od 0 do 40 pkt) zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) dla Zakresu nr I zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/Załacznik nr 1 do wzoru umowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zakres II Materiały biurowe (RR)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5059,69
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty w kryterium „termin realizacji pojedynczego zamówienia” (w skali punktowej od 0 do 40 pkt) zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SPOZ) dla Zakresu II zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/Załaczniku nr 1 do wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zakres III Materiały biurowe (FR)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9345,28
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty w kryterium „termin realizacji pojedynczego zamówienia” (w skali punktowej od 0 do 40 pkt) zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SPOZ) dla Zakresu III zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ/Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Zakres IV Papier (OR)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
114264,18
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Punkty w kryterium „termin realizacji pojedynczego zamówienia” (w skali punktowej od 0 do 40 pkt) zostaną przyznane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w pkt 3a) formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do SIWZ) terminu realizacji pojedynczego zamówienia, liczonego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SPOZ) dla Zakresu IV zawarty jest w załaczniku nr 3 do SIWZ/Załączniku nr 1 do wzoru umowy.
|
| |