GuidZP400 |
07da57eb-f403-4707-9bb4-78349085a086
|
Biuletyn |
545816-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Gorlice
|
Regon |
54137400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
183 535 762
|
Zamawiajacy fax |
183 535 461
|
Zamawiajacy email |
rozwoj@gmina.gorlice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.2.1 TYP C Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gmina.gorlice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gmina.gorlice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Gorlicach, 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”.
|
Numer referencyjny |
RG.271.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu elektronicznego, programów komputerowych oraz klocków do programowania w ramach projektu Placówka Wsparcia dziennego dla dzieci
i młodzieży z terenu gminy wiejskiej Gorlice „FENIKS”, realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-05-25T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną (1) usługę dostawy sprzętu elektronicznego, pomocy dydaktycznych o wartości nie mniejszej niż 120 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych lub wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz „OFERTA", który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 1, do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy,
2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
3. Wykaz wykonanych usług jako potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia zawodowego
w realizacji tożsamych dostaw - zał. nr 6
4. Parafowany projekt umowy zał. 8
Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ,
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. - Zał. nr 7 do SIWZ
Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ składa Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej (uzyskała najwyższą pozycję w rankingu ofert), na żądanie i w terminie (nie krótszym niż 5 dni) określonym przez Zamawiającego w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. „ w sprawie
rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia”, aktualne na dzień złożenia oświadczeń.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W myśl art. 144 ust.1 pkt 1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w następującym zakresie:
w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;
z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy.
w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie;
w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
zmiany określone w pkt 19.2. mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Zmiana umowy może być również dokonana gdy zajdą okoliczności przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt.2) - 6) ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-04-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|