,,ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON”

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-07 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548655-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON, ratowników medycznych 14 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2a i 2b - formularzu cenowym. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2.
Zadanie nr 1
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON.
Zadanie nr 2
Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON – kucharze i ratownictwo medyczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c31c41e3-ad7d-4a42-9844-3e44084dd40f
Biuletyn 548655-N-2018
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url 14wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja 14wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamkniętą kopertę (paczkę) zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria WOG-u czynna w godz. 7:30 -15:00
Nazwa nadana zamowieniu ,,ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW RON”
Numer referencyjny 10/z/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON, ratowników medycznych 14 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2a i 2b - formularzu cenowym. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2. Zadanie nr 1 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON. Zadanie nr 2 Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON – kucharze i ratownictwo medyczne.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie: Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o 65 568,34 zł. netto, Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o 33 604,31 zł. netto, na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ tj. formularzu cenowym. Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 31.08.2018 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) do zadania nr 1 i nr 2: b) Certyfikat AQAP 2110 – wymagania NATO w zakresie „Produkcja i sprzedaż umundurowania, odzieży roboczej i ochronnej dla służb mundurowych”. 2) do zadania nr 1: a) Kartę charakterystyki producenta i tabelę rozmiarową do pozycji nr 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 32, 33, 36, 38, 39, 40, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 59, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 formularza cenowego - Załącznik nr 2a do SIWZ, b) Tabelą rozmiarową do pozycji nr 34, 35, 37, 51, 52, 54, 55, 57 - Załącznik nr 2a do SIWZ. 3) do zadania nr 2: a) Kartę charakterystyki producenta i tabelę rozmiarową do pozycji nr 1, 2, 3, 5, 6, 13, 15 formularza cenowego - Załącznik nr 2b do SIWZ, b) Kartę charakterystyki producenta, tabelę rozmiarową oraz aktualny certyfikat na materiał bakteriostatyczny do pozycji nr 7, 8, 9, 10, 11 formularza cenowego - Załącznik nr 2b do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 2 a i 2b do SIWZ w zależności od numeru zadania, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ), 6) Potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane). 4. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu do przetestowania wyszczególnione przedmioty z kodem kreskowym: Zadanie nr 1 – Kurtka ocieplana męska – Kurtka ocieplana damska – Ubranie robocze – Ubranie robocze ocieplane – Koszula robocza flanelowa – Kamizelka ocieplana męska – Kamizelka ocieplana damska – Ręcznik frotte – Trzewiki robocze Zadanie nr 2 – Ubranie ratownika medycznego – Płaszcz płócienny biały biały-damski/męski – Ubranie kucharza męskie – Ubranie kucharza męskie /wyjściowe/ – Ubranie kucharza damskie – Ubranie kucharza damskie /wyjściowe/ – Zapaska kucharska – Pantofle profilaktyczne męskie Próbki te nie podlegają zwrotowi, zapłata za nie nastąpi wraz z dostawą towaru. Nie dostarczenie powyżej wymienionych przedmiotów oraz tabeli rozmiarowej w terminie wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zadanie nr 1 – 4 300,00 zł. Zadanie nr 2 – 2 200,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zgodnie z paragrafem 10 umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,94
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON, ratowników medycznych 14 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2a - formularzu cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej dla pracowników RON – kucharze i ratownictwo medyczne.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON, ratowników medycznych 14 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu. Szczegółowy wykaz asortymentowo – ilościowy oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 2b - formularzu cenowym.
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy (minimum 1 dzień kalendarzowy max 21 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia )
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji (liczba miesięcy, min. 12 mies. – max 36 mies. )
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)