Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania - Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Gmina Lubenia
Miejscowość Lubenia
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548447-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 316820000, 392240008, 302000001, 391621006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania „Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie” obejmującą dostawę i montaż

W tym :

Zadanie 1 Urządzenia AGD - dostawa z montażem

1. Płyta gazowa- szt.1
2. Piekarnik elektryczny- szt.1
3. Zmywarka- szt.1
4. Lodówka z zamrażarką- szt.1
5. Zmywarko – wyparzarka- szt.1
6. Stół wydawczy- szt.1
7. Pralka- szt.1
8. Blender- szt.1
9. Mikrofalówka- szt.1
10. Czajnik- szt.1
11. Mikser- szt.1
12. Odkurzacz- szt.1
13. Warnik z ociekaczem- szt.1
14. Ekspres ciśnieniowy- szt.1

Zadanie 2 Akcesoria AGD - dostawa

Akcesoria do WC do utrzymania czystości – 21 elementów.



Zadanie 3. Meble - dostawa z montażem

1. Regał szatniowy – szt. 8
2. Stół przedszkolny –szt. 15
3. Krzesło przedszkolne – szt. 84
4. Zestaw szafek do sal przedszolnych– szt. 6
5. Zestaw szafek do kuchni – szt.1
6. Szafa na łóżeczko – szt. 2
7. Obudowa grzejnika – szt.12
8. Dekoracje ścienne – szt. 5
9. Materac –szt. 1
10. Łóżeczka – szt. 30
11. Dywany – szt. 6
12. Zestaw piankowy – szt.1
13. Biurko – szt. 1
14. Krzesło obrotowe – szt. 1


Zadanie 4. Wyposażenie RTV- dostawa z montażem

1. Magiczny dywan – szt. 1
2. Zestaw interaktywny – szt. 1
3. Laptop – szt .1
4. Niszczarka – szt. 1

Zadanie 5. Pomoce dydaktyczne i zabawki – dostawa z montażem

1. Pomoce dydaktyczne – szt. 98
2. Zabawki – szt.82
3. kącik tematyczny – szt 1

Zadanie 6. Wyposażenie kuchni - dostawa
Akcesoria do kuchni – 305 elementów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b899126-f505-4c1f-9f63-ecdf5b2adc86
Biuletyn 548447-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubenia
Regon 69058212800000
Zamawiajacy adres ulica Lubenia
Zamawiajacy adres numer domu 131
Zamawiajacy miejscowosc Lubenia
Zamawiajacy kod pocztowy 36042
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 8503914, 8755096
Zamawiajacy fax 178 755 099
Zamawiajacy email b.baran@lubenia.pl
Adres strony url www.bip.lubenia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania „ Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lubenia.pl (otwierając zakładkę : Zamówienia publiczne)
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lubenia.pl (otwierając zakładkę : Zamówienia publiczne)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście , za pomocą operaora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Lubenia, 36-042 Lubenia 131 , pok. nr 2, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania - Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie
Numer referencyjny 271/12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji zadania „Bajkowe dzieciństwo w interaktywnym świecie” obejmującą dostawę i montaż W tym : Zadanie 1 Urządzenia AGD - dostawa z montażem 1. Płyta gazowa- szt.1 2. Piekarnik elektryczny- szt.1 3. Zmywarka- szt.1 4. Lodówka z zamrażarką- szt.1 5. Zmywarko – wyparzarka- szt.1 6. Stół wydawczy- szt.1 7. Pralka- szt.1 8. Blender- szt.1 9. Mikrofalówka- szt.1 10. Czajnik- szt.1 11. Mikser- szt.1 12. Odkurzacz- szt.1 13. Warnik z ociekaczem- szt.1 14. Ekspres ciśnieniowy- szt.1 Zadanie 2 Akcesoria AGD - dostawa Akcesoria do WC do utrzymania czystości – 21 elementów. Zadanie 3. Meble - dostawa z montażem 1. Regał szatniowy – szt. 8 2. Stół przedszkolny –szt. 15 3. Krzesło przedszkolne – szt. 84 4. Zestaw szafek do sal przedszolnych– szt. 6 5. Zestaw szafek do kuchni – szt.1 6. Szafa na łóżeczko – szt. 2 7. Obudowa grzejnika – szt.12 8. Dekoracje ścienne – szt. 5 9. Materac –szt. 1 10. Łóżeczka – szt. 30 11. Dywany – szt. 6 12. Zestaw piankowy – szt.1 13. Biurko – szt. 1 14. Krzesło obrotowe – szt. 1 Zadanie 4. Wyposażenie RTV- dostawa z montażem 1. Magiczny dywan – szt. 1 2. Zestaw interaktywny – szt. 1 3. Laptop – szt .1 4. Niszczarka – szt. 1 Zadanie 5. Pomoce dydaktyczne i zabawki – dostawa z montażem 1. Pomoce dydaktyczne – szt. 98 2. Zabawki – szt.82 3. kącik tematyczny – szt 1 Zadanie 6. Wyposażenie kuchni - dostawa Akcesoria do kuchni – 305 elementów.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Terminy wskazane w tabeli dotyczą zadań odpowiednio od 1 do 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: Dla zadania 1 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla zadania 2 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla zadania 3 że należycie zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane –dostawy w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Jako zamówienie porównywalne rozumie się wykonanie min. 1 zadania polegającego na dostawie i montażu mebli o wartości min. 50 000 brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców. Dla zadania 4 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla zadania 5 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dla zadania 6 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnione j przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium Zadanie 1- 400,00 zł Zadanie 2- 40,00 Zadanie 3- 1 500,00 zł Zadanie 4- 500,00 zł Zadanie 5- 500,00 Zadanie 6- 100,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1 Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3 Wszystkie zmiany Umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 4 Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu. 5 Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6 W przypadku, o którym mowa w ust. 3 ciężar wykazania stopnia zakresu wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia, w przypadku jego wzrostu, spoczywa na Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: 1) w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe i wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe i wartość brutto wynagrodzenia zostaną wyliczone w oparciu o wysokość stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów, 2) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów Wykonawcy wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracowników biorących udział w pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat, 3) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 7 W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 1-4 stosuje się odpowiednio. 8 Zamawiający przewiduje dopuszczalność zmiany terminów realizacji Umowy w przypadku gdy niemożność ich dotrzymania zostanie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, w szczególności ziszczenia się co najmniej jednej z niżej wymienionych przesłanek: 1) niedotrzymanie terminu będzie następstwem wystąpienia konieczności spełnienia innych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy wymogów niezbędnych dla pozyskania lub wydatkowania środków zewnętrznych (dofinansowania Projektu); 2) niedotrzymanie terminu będzie następstwem konieczności przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub sądowego, niezbędnego dla realizacji przedmiotu Umowy lub jego części, 3) niedotrzymanie terminu będzie następstwem zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy lub świadczenia stron Umowy, w szczególności konieczności dokonania zmian dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia;, 4) niedotrzymanie terminu będzie następstwem długotrwałego, a nieobciążającego Wykonawcy uzgadniania dokumentacji wykonawczej albo wprowadzenia z inicjatywy Zamawiającego zmian w dokumentacji niezbędnej dla realizacji przedmiotu Umowy, 5) niedotrzymanie terminu będzie następstwem przedłużającej się, a nieobciążającej Wykonawcy konieczności uzyskania niezbędnych dla dokumentacji wykonawczej lub powykonawczej opinii, uzgodnień, warunków technicznych, 6) niedotrzymanie terminu będzie następstwem przedłużającej się, a nieobciążającego Wykonawcy konieczności uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych, 7) niedotrzymanie terminu będzie następstwem konieczności wykonania dodatkowych dostaw lub dodatkowych usług lub dodatkowych robót budowlanych niezbędnych dla prawidłowego, zgodnego z niniejszą umową oraz obowiązującymi przepisami prawa wykonania przedmiotu Umowy, pod warunkiem, że termin wykonania dodatkowych usług, dostaw, robót budowlanych wraz z niezbędną dla ich zrealizowania dokumentacją przekroczy 3 tygodnie, 8) niedotrzymanie terminu będzie następstwem wystąpienia warunków pogodowych powodujących niemożność prowadzenia prac objętych przedmiotem Umowy zgodnie z wymogami prawa, w tym przepisami BHP względnie zgodnie z wymogami technicznymi, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie prac objętych przedmiotem Umowy, w tym w aspekcie zachowania właściwych parametrów eksploatacyjnych, 9) niedotrzymanie terminu będzie następstwem wystąpienia niedających się przewidzieć okoliczności powodujących konieczność opracowania lub uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych dla prawidłowego zakończenia realizacji Umowy, 10) niedotrzymanie terminu będzie następstwem wstrzymania przez Zamawiającego prac (ich całości lub części) objętych przedmiotem Umowy na okres przekraczający 2 tygodnie, z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia okoliczności 11) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 12) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.), 13) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie odbiorów, 14) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 9 Opóźnienia, o których mowa w ust. 6 muszą zostać udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez upoważnionych przedstawicieli stron Umowy. 10 Poza innymi przypadkami określonymi postanowieniami Umowy, Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 Urządzenia AGD - dostawa z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Płyta gazowa- szt.1 2. Piekarnik elektryczny- szt.1 3. Zmywarka- szt.1 4. Lodówka z zamrażarką- szt.1 5. Zmywarko – wyparzarka- szt.1 6. Stół wydawczy- szt.1 7. Pralka- szt.1 8. Blender- szt.1 9. Mikrofalówka- szt.1 10. Czajnik- szt.1 11. Mikser- szt.1 12. Odkurzacz- szt.1 13. Warnik z ociekaczem- szt.1 14. Ekspres ciśnieniowy- szt.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 Akcesoria AGD - dostawa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria do WC do utrzymania czystości – 21 elementów.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3. Meble - dostawa z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Regał szatniowy – szt. 8 2. Stół przedszkolny –szt. 15 3. Krzesło przedszkolne – szt. 84 4. Zestaw szafek do sal przedszolnych– szt. 6 5. Zestaw szafek do kuchni – szt.1 6. Szafa na łóżeczko – szt. 2 7. Obudowa grzejnika – szt.12 8. Dekoracje ścienne – szt. 5 9. Materac –szt. 1 10. Łóżeczka – szt. 30 11. Dywany – szt. 6 12. Zestaw piankowy – szt.1 13. Biurko – szt. 1 14. Krzesło obrotowe – szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4. Wyposażenie RTV- dostawa z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Magiczny dywan – szt. 1 2. Zestaw interaktywny – szt. 1 3. Laptop – szt .1 4. Niszczarka – szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5. Pomoce dydaktyczne i zabawki – dostawa z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Pomoce dydaktyczne – szt. 98 2. Zabawki – szt.82 3. kącik tematyczny – szt 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6. Wyposażenie kuchni - dostawa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria do kuchni – 305 elementów.
  

Criterion

Kryteria Zadanie 2 - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 4 - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 6 - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 1- cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 3- cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 5 - cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadanie 1 - Długość okresu gwarancji i rękojmi na urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 3- długość okresu gwarancji i rękojmi na urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 5 - Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 2- Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 4 - długość okresu gwarancji i rękojmi na urządzenia i materiały będące przedmiotem zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Zadanie 6 - Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)