Świadczenie usługi przeprowadzania testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnej

Data publikacji 2018-04-20
Data zakończenia 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Testowanie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546687-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722541001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnej, tj.:
1) przeprowadzaniu audytów kodu aplikacji internetowych,
2) przeprowadzaniu testów penetracyjnych aplikacji internetowych,
3) przeprowadzaniu testów penetracyjnych sieci lokalnej,
4) sporządzaniu raportów z wykonanych usług,
5) przeprowadzaniu retestów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf5b503a-450b-4833-8c93-2feff75f115d
Biuletyn 546687-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Regon 1718109500000
Zamawiajacy adres ulica Pańska
Zamawiajacy adres numer domu 81
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (022) 432 80 80
Zamawiajacy fax (022) 432 86 20
Zamawiajacy email biuro@parp.gov.pl
Adres strony url www.parp.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (POWER)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.parp.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.parp.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi przeprowadzania testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnej
Numer referencyjny p/87/BI/2018, p/89/BI/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzaniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych oraz sieci lokalnej, tj.: 1) przeprowadzaniu audytów kodu aplikacji internetowych, 2) przeprowadzaniu testów penetracyjnych aplikacji internetowych, 3) przeprowadzaniu testów penetracyjnych sieci lokalnej, 4) sporządzaniu raportów z wykonanych usług, 5) przeprowadzaniu retestów.
Cpv glowny przedmiot 72254100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 236400,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-13T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie: a) trzy usługi, w ramach których wykonano łącznie co najmniej 1000 roboczogodzin testów bezpieczeństwa (testów penetracyjnych aplikacji internetowych lub testów penetracyjnych sieci lokalnych), z czego, co najmniej dwie z tych usług dotyczyły badania aplikacji internetowych średniej wielkości, tj. obsługujących co najmniej 500 użytkowników, b) dwie usługi, w ramach których wykonano audyty kodu aplikacji internetowych. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia usług, przy czym Wykonawca musi wykazać co najmniej 3 usługi, które łącznie spełnią wymagania określone w ust. 2 pkt 1 lit. a)-b). 2) skieruje do realizacji zamówienia osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej trzema Ekspertami spełniającymi poniższe wymagania: a) każdy z Ekspertów zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 500 roboczogodzin testów bezpieczeństwa systemów informatycznych średniej wielkości (dla minimum 500 użytkowników), zawierających komponenty udostępniane publicznie w sieci Internet; b) każdy z Ekspertów zrealizował co najmniej trzy usługi polegające na wykonaniu audytu kodu aplikacji internetowych oraz c) co najmniej jeden Ekspert posiada przynajmniej jeden z niżej wymienionych certyfikatów: certyfikat CISA - Certified Information Systems Auditor lub równoważny, certyfikat CISSP - Certified Information Systems Security Professional lub równoważny, certyfikat CompTIA Security+ lub równoważny, certyfikat CEH - Certified Ethical Hacker lub równoważny, certyfikat OPST - OSSTMM Professional Security Tester lub równoważny, certyfikat Audytora Wiodącego lub Wewnętrznego ISO 27001 lub równoważny, certyfikat Audytora Wiodącego lub Wewnętrznego ISO 20000 lub równoważny. Za równoważny uznaje się certyfikat wystawiany przez niezależną instytucję posiadającą uprawnienia do potwierdzania kompetencji w obszarze bezpieczeństwa systemów informatycznych. Certyfikat równoważny musi dotyczyć tego samego obszaru kwalifikacji, a jego uzyskanie musi wiązać się z przejściem procedury certyfikacyjnej takiej samej jak w przypadku certyfikatu porównywanego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 3) dowody określających, czy usługi wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) zł przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy możliwe są w sytuacji i na zasadach określonych art. 144 ust. 1 uPzp. Zamawiający dokona zmian treści Umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w stosunku do obowiązujących na chwilę podpisania niniejszej Umowy w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110), uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2017 r. poz. 2168 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z 2017 r. poz. 1376 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.), ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Dz.U. L. 347/320). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów Umowy, do których się odnosi; 2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub wynikających z przedłużającej się procedury wyboru wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy lub prawidłową realizację zadań objętych przedmiotem Umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów wskazanych w ZZW, z wyłączeniem terminu, o którym mowa w § 2; 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) gdy wyniknie konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój lub zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój, lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej w szczególności w zakresie sprawozdawczości, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację niniejszej Umowy i mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów niniejszej Umowy, do których bezpośrednio się odnoszą, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji niniejszej Umowy, ale nie dłużej niż do 31 lipca 2020 roku; 5) gdy nastąpi zmiana źródła finansowania Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian. Jednocześnie Umowa będzie mogła być wydłużona nie później niż do dnia 31 lipca 2020 roku; 6) gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowane zmianą norm technicznych lub technologii, przy czym zmiany technologiczne mogą być powodowane następującymi przyczynami: a) gdy wystąpi niedostępność na rynku elementów/rozwiązań niezbędnych do wykonania Umowy (licencje, urządzenia itd.) spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych elementów/rozwiązań po zawarciu Umowy lub, b) gdy nastąpi pojawienie się na rynku elementów/rozwiązań nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub, c) gdy nastąpi pojawienie się nowszej technologii wykonania prac, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji projektu lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub, d) gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych równoważnych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej i ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy. 7) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej Umowy, każda ze stron Umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana Umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 2. W razie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 6 lit. b, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 3. W razie zmiany wskazanej w ust. 1 pkt 8 lit. c, przez pojęcie „odpowiedniej zmiany wynagrodzenia" należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1. Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp; d) elementy, o których mowa w ust. 2 poniżej. 2. W Ofercie Wykonawca przedstawi: Analizę ryzyk i zagrożeń, zgodnie z zapisami znajdującymi się w Rozdziale XV ust. 3 SIWZ. 3. Do obliczenia ceny należy przyjąć założenie wykonania usługi w wymiarze 1200 roboczogodzin testów bezpieczeństwa. Cenę należy obliczyć wg. wzoru: Całkowita cena brutto = (CENA_1 x 1200) podanej w tabeli zamieszczonej w pkt III.1 Formularza ofertowego (Załącznik nr 3 do SIWZ). 4. Całkowita cena brutto oferty nie będzie wartością umowy (będzie ona służyła jedynie do porównania ofert i ew. weryfikacji pod względem rażąco niskiej ceny). Maksymalną wartością umowy będzie kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: 291 315,00 zł. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą w oparciu o cenę jednostkową brutto podaną w ofercie.

Criterion

Kryteria Cena za wykonanie testów bezpieczeństwa (CENA_1)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Analiza potencjalnych ryzyk i zagrożeń
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)