GuidZP400 |
49ba5698-f76e-430d-8086-261d5976b46c
|
Biuletyn |
548494-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
|
Regon |
28836600028
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Armii Krajowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44101
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2789171, 2789172, 2789193,
|
Zamawiajacy fax |
032 2789197, 2789198
|
Zamawiajacy email |
przetargi@io.gliwice.pl
|
Adres strony url |
http://www.io.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty elektronicznie.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Kancelarii, pok. 134 [ Budynek Główny - Dyrekcja ]
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.
|
Numer referencyjny |
DO / DZ – 381 – 1 – 73 / 18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych dla Centrum Onkologii – Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 do 2.2 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania w tym:
1) Jednorazowe akcesoria - do zabiegów laparoskopowych
2) Jednorazowy sprzęt endoskopowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI pkt 2 ppkt 2). 4. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty o których mowa w pkt 4 powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub
miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 stosuje się. 7. Wykonawca nie będzie obowiązany do
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące
tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570). 8. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie
elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub
dokumenty. 9. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 10. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu
Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez
Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o
których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy ( brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków
udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego ), skorzysta z posiadanych oświadczeń lub
dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy
Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania
jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub
przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,
wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie
konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla
zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu
postępowaniu Wykonawcy. 2. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2017 r, poz. 229 ze
zm. .W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W celu dokonania oceny jakości w zakresie zadania nr 3 – Mydło,
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą nieodpłatnych próbek zaoferowanego asortymentu. 1) próbki
muszą być zgodne z asortymentem zaoferowanym w druku specyfikacji asortymentowo - cenowej, 2) próbki
należy dostarczyć w ilościach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ 3) dostarczone próbki mają być
zapakowane w oryginalne opakowanie producenta 4) próbki należy opisać podając: a) numer zadania, b)
numer pozycji w zadaniu, c) nazwę Wykonawcy, d) nazwę Producenta. 5) próbki winny stanowić oddzielne
opakowania od oferty – nie należy umieszczać w jednym opakowaniu zbiorczym oferty przetargowej wraz
próbkami. 2. Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako
dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał
zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak złożenia próbek na dzień składania ofert, bądź
złożenia próbek niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym
specyfikacji asortymentowo – cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt
2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone
Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe akcesoria - do zabiegów laparoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 do 2.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowy sprzęt endoskopowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo - cenowych stanowiących załączniki nr 2.1 do 2.2 do SIWZ.
|
| |