Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego.
Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 76736,76 zł netto
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2018 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
a) Formularz cenowy - załączniki nr 5 do SIWZ
b) Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
2) Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.
3) Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania)
są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczone oraz oznaczeniem logo, symbolu produktu na opakowaniu i produkcie, terminem przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, zębatki, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane), bez śladów używania.
4) Pod pojęciem fabrycznie nowy materiał eksploatacyjny nie uznaje się wyrobów gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.
5) Oferowane i dostarczone produkty muszą być należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Oferowane produkty muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty wydane przez niezależny i uprawniony instytut.
6) Zamawiający dopuszcza dostarczenie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że oferowane materiały eksploatacyjne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia pod względem wskazanych parametrów technicznych,
są równoważne pod względem jakościowym i eksploatacyjnym, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Ponadto oferowane produkty równoważne są kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, właściwie sygnalizują poziom zużycia materiału, zapewniają właściwą eksploatację, bezawaryjność
i żywotność urządzeń na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, nie pogorszą jakości parametrów pracy urządzeń. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku odpowiada wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany.
7) W przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego.
8) Użyte dla asortymentu wymienionego w formularzach cenowych dla poszczególnych zadań określenia „Toner”, „Tusz” oznaczają odpowiednio Kaseta (wkład) z tonerem
i Wkład (kartridż) atramentowy.
9) Szczegółowe warunki gwarancji określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10) Cena za realizację zamówienia musi uwzględniać wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w tym min. koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego: ul. Bukowska 34 w Poznaniu, koszt rozładunku i wniesienia przez pracowników Wykonawcy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych w formie odpadów.
11) Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy
do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
12) Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie określonym w umowie.
13) Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 1 do 131 formularza cenowego:
a) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego lub podmiot do tego uprawniony. Dokument o którym mowa musi odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych (oczywiście w poz. od 1 do 131).
Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych w poz. od 1 do 131 z wyłączeniem wkładów do urządzeń kserograficznych.
b) Raporty wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w ppkt. a) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych.
c) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcyjny i dystrybucji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001.
|
GuidZP400 |
9401ed35-5ba5-4a3a-9bec-ff581755a27e
|
Biuletyn |
548299-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
30206765400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bukowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-811
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 57 48 02
|
Zamawiajacy fax |
261 57 72 04
|
Zamawiajacy email |
14wog.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria WOG-u czynna w godz. 8:00 -15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
11/z/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Brak podziału na częsci
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Brak podziału na częsci
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj. drukarek laserowych, atramentowych, ploterów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kserograficznych ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w ramach prawa opcji pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określony asortyment niezbędny do prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego.
Przewidywane opcje zamówienia: wartość zwiększenia zamówienia o 76736,76 zł netto
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2018 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
a) Formularz cenowy - załączniki nr 5 do SIWZ
b) Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
Warunki i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć produkty zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ.
2) Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.
3) Pod pojęciem ,,fabrycznie nowe” należy rozumieć materiały eksploatacyjne, które w swoim całym procesie produkcyjnym (za wyjątkiem kartonowego opakowania)
są wytwarzane z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczone oraz oznaczeniem logo, symbolu produktu na opakowaniu i produkcie, terminem przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, zębatki, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane), bez śladów używania.
4) Pod pojęciem fabrycznie nowy materiał eksploatacyjny nie uznaje się wyrobów gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony.
5) Oferowane i dostarczone produkty muszą być należytej jakości, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Oferowane produkty muszą spełniać wymagane prawem normy oraz posiadać wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty wydane przez niezależny i uprawniony instytut.
6) Zamawiający dopuszcza dostarczenie równoważnych materiałów eksploatacyjnych pod warunkiem, że oferowane materiały eksploatacyjne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia pod względem wskazanych parametrów technicznych,
są równoważne pod względem jakościowym i eksploatacyjnym, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Ponadto oferowane produkty równoważne są kompatybilne z urządzeniami, do których mają być stosowane, właściwie sygnalizują poziom zużycia materiału, zapewniają właściwą eksploatację, bezawaryjność
i żywotność urządzeń na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne, wyprodukowane przez producentów urządzeń, nie pogorszą jakości parametrów pracy urządzeń. Jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku odpowiada wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany.
7) W przypadku materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego.
8) Użyte dla asortymentu wymienionego w formularzach cenowych dla poszczególnych zadań określenia „Toner”, „Tusz” oznaczają odpowiednio Kaseta (wkład) z tonerem
i Wkład (kartridż) atramentowy.
9) Szczegółowe warunki gwarancji określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10) Cena za realizację zamówienia musi uwzględniać wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia w tym min. koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego: ul. Bukowska 34 w Poznaniu, koszt rozładunku i wniesienia przez pracowników Wykonawcy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych w formie odpadów.
11) Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z transportem dostawy
do momentu odbioru przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
12) Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi jednorazowo w terminie określonym w umowie.
13) Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda:
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 1 do 131 formularza cenowego:
a) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych. Przez podmiot uprawniony do kontroli jakości rozumie się podmiot zewnętrzny posiadający stosowną akredytację pod kątem wymogów ww. norm oraz mający siedzibę w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, to zaświadczenie podmiotu zewnętrznego, niezależnego uprawnionego do kontroli jakości oferowanego asortymentu. Zamawiający nie zaakceptuje potwierdzenia równoważności zaoferowanych materiałów poprzez załączenie do oferty wyników z testów wydajności mierzonych zgodnie z ww. normami ISO wystawionych przez producenta materiału eksploatacyjnego lub podmiot do tego uprawniony. Dokument o którym mowa musi odnosić się do zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych (oczywiście w poz. od 1 do 131).
Z dokumentu musi wynikać że wydajność zmierzona została według norm ISO/IEC 19798, ISO ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712. Przyznanie dokumentu Wykonawcy musi zostać poprzedzone badaniem wydajności wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych w poz. od 1 do 131 z wyłączeniem wkładów do urządzeń kserograficznych.
b) Raporty wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w ppkt. a) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych.
c) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcyjny i dystrybucji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalny termin wykonania zamówienia 27 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 15 grudnia 2018 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym wartość każdej dostawy (umowy) nie mniejsza niż 230 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena spełnienia warunku z art. 22 ust. 1b dotyczyć będzie łącznie wszystkich Wykonawców przy czym jeden Wykonawca należycie wykonał minimum 2 dostawy nie mniejsze niż 230 000,00 zł brutto każda, a z art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1, 4 każdego z Wykonawców.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 1 do 131 formularza cenowego Wykonawca załączy do oferty:
a) Dokument wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych (szczegółowy opis dokumentu Rozdz. III ust. 5 pkt.13 SIWZ).
b) Raporty wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości (w rozumieniu definicji podmiotu uprawnionego do kontroli jakości określonej w ppkt. a) potwierdzające wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711
i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych.
c) Certyfikaty potwierdzające, że proces produkcyjny i dystrybucji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 oraz 9001.
II. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III. Forma oferty:
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
2) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w treści zgodnej z niniejszą SIWZ.
3) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
4) Wszystkie zapisane strony/kartki powinny być ponumerowane. Strony/kartki powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie
z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
5) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści, czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego, muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę.
6) Dokumenty składane w II etapie oceny ofert (na wezwanie Zamawiającego) mogą być przedłożone w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
7) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa poprzez udowodnienie (zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z póżn. zm.), że:
1) Nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;
2) Stanowią informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą;
3) Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
4) Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
5) Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej nazwą postępowania, z dodaniem zapisu „Tajemnica przedsiębiorstwa.”
IV. Zawartość oferty, Kompletna oferta musi zawierać:
a) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do SIWZ,
b) Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 5 do SIWZ w zależności od numeru zadania,
c) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych w pozycjach od 1 do 131 formularza cenowego – dokumenty wymienione w rozdziale III pkt. 5 ppkt. 13,
d) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
f) Oświadczenie o spełnieniu warunków (załącznik nr 2 do SIWZ),
g) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy
w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonym do niniejszej SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy
w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT,
b) zmiany w zakresie zaoferowanych materiałów itp. – w przypadku gdy
w trakcie realizacji umowy nastąpi wycofanie z produkcji materiałów itp.
a wprowadzenie substytutów nie spowoduje zmiany parametrów świadczenia,
c) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności
w sytuacjach losowych, zmian organizacyjnych,
d) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,
g) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy
np.: zmiana numeru rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych.
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Wszystkie ww. dokumenty muszą być przedstawione Zamawiającemu w języku polskim lub przetłumaczone na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|