GuidZP400 |
ba4aa410-1330-490d-af31-e1569ac24663
|
Biuletyn |
547765-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.3rblog.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków (Kancelaria Jawna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pokrowców na łopatki piechoty
|
Numer referencyjny |
89/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pokrowców na łopatki piechoty w ilości 12 600 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
39520000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienia realizowane będzie w dwóch etapach:
I etap - w terminie do dnia 29.06.2018r.
II etap - w terminie do dnia 31.10.2018r.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum dwóch dostaw o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia (tj. dostaw pokrowców, kabur lub równoważnych futerałów przeznaczonych na oporządzenie militarne – wojskowe wykonanych z tkaniny z nadrukiem maskującym) i nie mniejszej łącznej wartości tych dostaw niż: 250 000,00zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w tym minimum dwóch tożsamych z przedmiotem zamówienia o łącznej ich wartości równej wymaganej, obejmujący ich wartość, datę wykonania oraz przedmiot z wyszczególnieniem wyrobów i odbiorców oraz dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie (referencje, oświadczenia), w celu potwierdzenia spełnienia warunku określonego w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas w którym z powodu wystąpienia siły wyższej umowa nie mogła być realizowana; za siłę wyższą uważa się w szczególności strajki, zamieszki, działania wojenne, zamknięcie granic, pożar, powódź, trzęsienia ziemi i inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania organów państwowych, samorządowych i instytucji cywilnych i wojskowych, których współdziałanie jest niezbędne w celu realizacji niniejszej umowy, a których udział w realizacji umowy wynika z przepisów prawa, akty o charakterze terrorystycznym; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4) zmniejszenia ceny jednostkowej netto- w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, zgodnie z tym wnioskiem; 5) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą; 6) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 3 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 7) zmiany wymiarów lub zmiany innych parametrów wyrobu po uwzględnieniu przez Wykonawcę ewentualnych korekt wprowadzonych przez Zamawiającego do wyrobu dostarczonego w ramach etapu I, pod warunkiem, że wprowadzenie przedmiotowych zmian i nowych rozwiązań w wyrobie nie spowoduje przekroczeń cen jednostkowych określonych niniejszą umową oraz nie wpłynie na zwiększenie jej wartości i zmianę terminu realizacji umowy. 8) Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 10 ust. 4 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 28.12.2018 roku, gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych, bądź będzie niezbędne do przedłużenia terminu realizacji umowy,
o którym mowa w niniejszym paragrafie. W przypadku gdy odstąpienie miałoby nastąpić z dniem 28 grudnia, strony ustalą godzinę z jaką owo odstąpienie nastąpi. 9) odstąpienia od wymogu odbioru przez RPW - w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL; 10) rezygnacji z AQAP bądź jego obniżenia - w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL; 11) odstąpienia od wymogu znakowania kodem kreskowym - w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL; 12) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie. 13) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie za zgodą Zamawiającego; 14) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych (poleceń) przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – zgodnie ze zmienionymi przepisami, wytycznymi bądź poleceniami. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 1 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w niniejszej umowie a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych. 4. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę miejsca odbioru o ile jest ono zlokalizowane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zmianę Odbiorcy i dla swej skuteczności wymagają one jedynie poinformowania o ich wystąpieniu Wykonawcy za pomocą stosownego pisma.
|
IV 4 4 data |
2018-05-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|