Rozbudowa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: - Robót budowlanych - zakres prac:
1. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK - 1 kpl
2. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK
- Instalacje elektryczne - - 1 kpl
- Roboty ziemne - przyłącz wody - 1 kpl
- Roboty montażowe - wodociąg - 1 kpl
- Przyłącz kanalizacji sanitarnej - 1 kpl
- Roboty montażowe - kanalizacja - 1 kpl
- Instalacja wodociągowa - 1 kpl
- Instalacja kanalizacyjna - 1 kpl
- Instalacja c.o. - 1 kpl
2. Rozbudowa wiaty na wysegregowane surowce wtórne - roboty budowlane - 1 kpl
3. Plac manewrowy - 1 kpl
4. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Dostawy wyposażenia - wykaz sprzętu:
- Kontener KP-7 - Parametry minimalne: dł. 3,44m; wys. 1,5 m; szer. 1,74m - szt 10
- Kontener KP-32 - Parametry minimalne: dł. 6,5m; wys. 2,15 m; szer. 2,3m; poj. 32 m3 - szt 2
- Kontener V-1100 -- Pojemnik o pojemności 1000l na czterech kółkach, zamykany od góry klapą - szt 10
- pojemnik V-240 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN, poj. 240l na kołach - szt 20
- Pojemnik V-120 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN; poj. 120l na kołach - szt 20
- waga przenośna - stal szlachetna, panel sterujący KPZ 51E-8 z podświetlanymi cyframi LCD o wys. 25mm, akumolator, statyw, duże klawisze, funkcja wartości zadanej z sygnałem tonowym, automatyczna funkcja testu samoczynnego, 100% tarowania - szt. 1
- prasa do kontenera - pojemność min. 24 m3, objętość komory min. zasypowej 2 m3, wydajność min. 100 m3/h, moc silnika min. 5,5 kW, system transportu hakowo- rolkowy zgodny z DIN 30722 - szt 1
- kontener na odpady niebezpieczne (blaszak 3m x 5m) - dł. 5m, szer. 3m, wykonany z blachy trapezowej ocynkowanej, brama: dwuskrzydłowa - szt 1
- zestaw narzędziowy - zestaw narzędziowy 1/4" 1/2"KPL 122 szt. Klucze nasadowe i napędy nasadek wykonane z wytrzymałej stali - szt 1
- zestaw kluczy oczkowo - płaskich - Zestaw kluczy oczkowo-płaskich. Komplet kluczy metrycznych 7 - 24mm w praktycznym etui - szt 1
- imadło ślusarskie - Szerokość 125 mm, Twardość 45-52 HRC, Max moment dokręcania 15 kN, Masa 20 kg - szt 1
- szlifierka kątowa - Typ zasilania: elektryczne, Średnica tarczy: 230 mm, Moc: 2400 W, Max prędkość obrotowa: 6600 rpm, łagodny rozruch - szt 1
- klucz pneumatyczny - Klucz pneumatyczny 1/2" 1150 Nm, wytworzony z odlewu kompozytowego, a także duraluminium, Mechanizm udarowy , Zakres momentu roboczego (w przód) 68-407 Nm, Maksymalny moment obrotowy (w tył) 563 Nm, Ilość udarów na minutę: 1700, Min. rozmiar węża: 3/8" lub 1/2" - szt. 1
- stół warsztatowy - wymiary zewnętrzne: 850 x 1200 x 600 mm, metalowy mebel warsztatowy, nogi-podpory wykonane z blachy stalowej gr. 2,0 mm, pozostałe elementy stołu z blachy gr. 1,0 mm. Za drzwiczkami zamkniętymi zamkiem cylindrycznym jest jedna metalowa półka. Szuflada stołu warsztatowego na prowadnicach rolkowych. Blat stołu metalowego warsztatowego wykonany ze sklejki liściastej. Wymiary blatu: 30 x 1200 x 600 [mm] - szt 1
- sprężarka - pojemność zbiornika 50l, moc: 3 KM, cieśninie maksymalne 9 bar, wydajność 330 l/min. - szt. 1
- szafka narzędziowa - wózek zamykany na klucz, wózek wyposażony w uchwyty zintegrowane z blatem, w pełni wysuwane szuflady na łożyskach, centralny zamek z dwoma kluczami zamykający wszystkie szuflady oraz podwójne ścianki i blokadę szuflad. Wózek wyposażony w 4 kółka. W skład zestawu wchodzą klucze płasko-oczkowe z grzechotkami. Grzechotki wykonane ze stali chromowo - wanadowej. Grzechotki wyposażone w mechanizm 72 zębów - szt.1
|
GuidZP400 |
27b76e81-5055-4c26-ae64-bf3e8f39344c
|
Biuletyn |
548894-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Krzeszów
|
Regon |
83040943600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37418
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 798 351
|
Zamawiajacy fax |
158 798 254
|
Zamawiajacy email |
ajskowski@onet.pl
|
Adres strony url |
www.bip.krzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WP 2014 - 2020 Oś priorytetowa IV OCHRONA ŚRODOWISKA NATURALNEGO I DZIEDZICTWA KULTUROWEGO działania 4.2 Gospodarka odpadami
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bi.krzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres Urząd Gminy Krzeszów ul. Rynek 2, 37-418 Krzeszów - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów – II przetarg
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Rozbudowa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: - Robót budowlanych - zakres prac:
1. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK - 1 kpl
2. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK
- Instalacje elektryczne - - 1 kpl
- Roboty ziemne - przyłącz wody - 1 kpl
- Roboty montażowe - wodociąg - 1 kpl
- Przyłącz kanalizacji sanitarnej - 1 kpl
- Roboty montażowe - kanalizacja - 1 kpl
- Instalacja wodociągowa - 1 kpl
- Instalacja kanalizacyjna - 1 kpl
- Instalacja c.o. - 1 kpl
2. Rozbudowa wiaty na wysegregowane surowce wtórne - roboty budowlane - 1 kpl
3. Plac manewrowy - 1 kpl
4. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Dostawy wyposażenia - wykaz sprzętu:
- Kontener KP-7 - Parametry minimalne: dł. 3,44m; wys. 1,5 m; szer. 1,74m - szt 10
- Kontener KP-32 - Parametry minimalne: dł. 6,5m; wys. 2,15 m; szer. 2,3m; poj. 32 m3 - szt 2
- Kontener V-1100 -- Pojemnik o pojemności 1000l na czterech kółkach, zamykany od góry klapą - szt 10
- pojemnik V-240 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN, poj. 240l na kołach - szt 20
- Pojemnik V-120 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN; poj. 120l na kołach - szt 20
- waga przenośna - stal szlachetna, panel sterujący KPZ 51E-8 z podświetlanymi cyframi LCD o wys. 25mm, akumolator, statyw, duże klawisze, funkcja wartości zadanej z sygnałem tonowym, automatyczna funkcja testu samoczynnego, 100% tarowania - szt. 1
- prasa do kontenera - pojemność min. 24 m3, objętość komory min. zasypowej 2 m3, wydajność min. 100 m3/h, moc silnika min. 5,5 kW, system transportu hakowo- rolkowy zgodny z DIN 30722 - szt 1
- kontener na odpady niebezpieczne (blaszak 3m x 5m) - dł. 5m, szer. 3m, wykonany z blachy trapezowej ocynkowanej, brama: dwuskrzydłowa - szt 1
- zestaw narzędziowy - zestaw narzędziowy 1/4" 1/2"KPL 122 szt. Klucze nasadowe i napędy nasadek wykonane z wytrzymałej stali - szt 1
- zestaw kluczy oczkowo - płaskich - Zestaw kluczy oczkowo-płaskich. Komplet kluczy metrycznych 7 - 24mm w praktycznym etui - szt 1
- imadło ślusarskie - Szerokość 125 mm, Twardość 45-52 HRC, Max moment dokręcania 15 kN, Masa 20 kg - szt 1
- szlifierka kątowa - Typ zasilania: elektryczne, Średnica tarczy: 230 mm, Moc: 2400 W, Max prędkość obrotowa: 6600 rpm, łagodny rozruch - szt 1
- klucz pneumatyczny - Klucz pneumatyczny 1/2" 1150 Nm, wytworzony z odlewu kompozytowego, a także duraluminium, Mechanizm udarowy , Zakres momentu roboczego (w przód) 68-407 Nm, Maksymalny moment obrotowy (w tył) 563 Nm, Ilość udarów na minutę: 1700, Min. rozmiar węża: 3/8" lub 1/2" - szt. 1
- stół warsztatowy - wymiary zewnętrzne: 850 x 1200 x 600 mm, metalowy mebel warsztatowy, nogi-podpory wykonane z blachy stalowej gr. 2,0 mm, pozostałe elementy stołu z blachy gr. 1,0 mm. Za drzwiczkami zamkniętymi zamkiem cylindrycznym jest jedna metalowa półka. Szuflada stołu warsztatowego na prowadnicach rolkowych. Blat stołu metalowego warsztatowego wykonany ze sklejki liściastej. Wymiary blatu: 30 x 1200 x 600 [mm] - szt 1
- sprężarka - pojemność zbiornika 50l, moc: 3 KM, cieśninie maksymalne 9 bar, wydajność 330 l/min. - szt. 1
- szafka narzędziowa - wózek zamykany na klucz, wózek wyposażony w uchwyty zintegrowane z blatem, w pełni wysuwane szuflady na łożyskach, centralny zamek z dwoma kluczami zamykający wszystkie szuflady oraz podwójne ścianki i blokadę szuflad. Wózek wyposażony w 4 kółka. W skład zestawu wchodzą klucze płasko-oczkowe z grzechotkami. Grzechotki wykonane ze stali chromowo - wanadowej. Grzechotki wyposażone w mechanizm 72 zębów - szt.1
|
Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości:
1. dla zadania nr 1 w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące zł.
2. dla zadania nr 2 w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli F/Krzeszów nr rachunku: 60 9430 1045 5012 4142 2000 0001 z adnotacją: "wadium - "Rozbudowa i wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów"
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2 i 4.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia – w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 3. Zapis ten nie koresponduje ze zmianą (zmniejszeniem lub zwiększeniem) zakresu przedmiotu zamówienia wynikającą z ewentualnych różnic pomiędzy dokumentacją a przedmiarem. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar ma znaczenie pomocnicze.
2) zmiany dotyczące sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
b) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów,
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
e) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy,
f) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych/materiałowych ze względu na kolizję z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te ograniczą się do zmian koniecznych, umożliwiających uniknięcie lub usunięcie kolizji.
3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 2 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1-2. Ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy,
4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, klęski żywiołowe,
d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
e) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni,
f) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
g) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
h) konieczność zmiany harmonogramu robót i finansowania,
i) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową,
j) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
k) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów lub też z innego powodu, w tym na skutek orzeczenia sądu,
l) wystąpienie odmiennych od zakładanych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, wodnych i terenowych,
m) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
n) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
o) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
5) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót, zmiana zakresu robót i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom.
6) Zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy,
7) zmiana przedstawicieli Wykonawcy - kierownika budowy i Zamawiającego – inspektor nadzoru.
3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,
2) pkt 2) – zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt – pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty;
3) pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
4) pkt. 4):
a) lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b) lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
c) lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
d) lit. d) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu,
e) lit. e – l) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy,
f) lit. m) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody,
g) lit. n – o) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
5) pkt 6 – w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy – zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy może być dokonana pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w art. 36b ust. 2 tej ustawy.
4. Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 6 ust. 2 może ulec zmianie, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez ustawodawcę stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT – względem robót, do których mają zastosowanie zmienione przepisy.
5. Pozostałe możliwości zmiany umowy zostały zawarte w art. 144 ustawy p.z.p.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rozbudowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów – II przetarg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji jakości w następującym przedziale lat:
Dla zadania nr 1 przedział miesięcy możliwy do zadeklarowania:. 36 najkrótszy możliwy - 60 najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości
Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: - Robót budowlanych.
zakres prac:
1. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK - 1 kpl
2. Przebudowa pomieszczeń socjalnych budynku PSZOK
- Instalacje elektryczne - - 1 kpl
- Roboty ziemne - przyłącz wody - 1 kpl
- Roboty montażowe - wodociąg - 1 kpl
- Przyłącz kanalizacji sanitarnej - 1 kpl
- Roboty montażowe - kanalizacja - 1 kpl
- Instalacja wodociągowa - 1 kpl
- Instalacja kanalizacyjna - 1 kpl
- Instalacja c.o. - 1 kpl
2. Rozbudowa wiaty na wysegregowane surowce wtórne - roboty budowlane - 1 kpl
3. Plac manewrowy - 1 kpl
4. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Sigiełki Gmina Krzeszów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Liczba punktów w kryterium gwarancja jakości zostanie przyznany w oparciu o zadeklarowany przez Wykonawcę okres gwarancji jakości. Wykonawca może zadeklarować okres gwarancji jakości w następującym przedziale lat:
Dla zadania nr 2 przedział miesięcy możliwy do zadeklarowania:. 12 najkrótszy możliwy - 60 najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości
Okres gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: - Dostawy wyposażenia: .
Wykaz sprzętu wraz z wymaganą charakterystyką:
- Kontener KP-7 - Parametry minimalne: dł. 3,44m; wys. 1,5 m; szer. 1,74m - szt 10
- Kontener KP-32 - Parametry minimalne: dł. 6,5m; wys. 2,15 m; szer. 2,3m; poj. 32 m3 - szt 2
- Kontener V-1100 -- Pojemnik o pojemności 1000l na czterech kółkach, zamykany od góry klapą - szt 10
- pojemnik V-240 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN, poj. 240l na kołach - szt 20
- Pojemnik V-120 - przystosowane do rozładunku grzebieniowego zgodnie z normą DIN; poj. 120l na kołach - szt 20
- waga przenośna - stal szlachetna, panel sterujący KPZ 51E-8 z podświetlanymi cyframi LCD o wys. 25mm, akumolator, statyw, duże klawisze, funkcja wartości zadanej z sygnałem tonowym, automatyczna funkcja testu samoczynnego, 100% tarowania - szt. 1
- prasa do kontenera - pojemność min. 24 m3, objętość komory min. zasypowej 2 m3, wydajność min. 100 m3/h, moc silnika min. 5,5 kW, system transportu hakowo- rolkowy zgodny z DIN 30722 - szt 1
- kontener na odpady niebezpieczne (blaszak 3m x 5m) - dł. 5m, szer. 3m, wykonany z blachy trapezowej ocynkowanej, brama: dwuskrzydłowa - szt 1
- zestaw narzędziowy - zestaw narzędziowy 1/4" 1/2"KPL 122 szt. Klucze nasadowe i napędy nasadek wykonane z wytrzymałej stali - szt 1
- zestaw kluczy oczkowo - płaskich - Zestaw kluczy oczkowo-płaskich. Komplet kluczy metrycznych 7 - 24mm w praktycznym etui - szt 1
- imadło ślusarskie - Szerokość 125 mm, Twardość 45-52 HRC, Max moment dokręcania 15 kN, Masa 20 kg - szt 1
- szlifierka kątowa - Typ zasilania: elektryczne, Średnica tarczy: 230 mm, Moc: 2400 W, Max prędkość obrotowa: 6600 rpm, łagodny rozruch - szt 1
- klucz pneumatyczny - Klucz pneumatyczny 1/2" 1150 Nm, wytworzony z odlewu kompozytowego, a także duraluminium, Mechanizm udarowy , Zakres momentu roboczego (w przód) 68-407 Nm, Maksymalny moment obrotowy (w tył) 563 Nm, Ilość udarów na minutę: 1700, Min. rozmiar węża: 3/8" lub 1/2" - szt. 1
- stół warsztatowy - wymiary zewnętrzne: 850 x 1200 x 600 mm, metalowy mebel warsztatowy, nogi-podpory wykonane z blachy stalowej gr. 2,0 mm, pozostałe elementy stołu z blachy gr. 1,0 mm. Za drzwiczkami zamkniętymi zamkiem cylindrycznym jest jedna metalowa półka. Szuflada stołu warsztatowego na prowadnicach rolkowych. Blat stołu metalowego warsztatowego wykonany ze sklejki liściastej. Wymiary blatu: 30 x 1200 x 600 [mm] - szt 1
- sprężarka - pojemność zbiornika 50l, moc: 3 KM, cieśninie maksymalne 9 bar, wydajność 330 l/min. - szt. 1
- szafka narzędziowa - wózek zamykany na klucz, wózek wyposażony w uchwyty zintegrowane z blatem, w pełni wysuwane szuflady na łożyskach, centralny zamek z dwoma kluczami zamykający wszystkie szuflady oraz podwójne ścianki i blokadę szuflad. Wózek wyposażony w 4 kółka. W skład zestawu wchodzą klucze płasko-oczkowe z grzechotkami. Grzechotki wykonane ze stali chromowo - wanadowej. Grzechotki wyposażone w mechanizm 72 zębów - szt.1
|
| |