1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym, do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice
Doposażenie w 4 Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dolice 8 pracowni do prowadzenia zajęć (5 pracowni przyrodniczych, 3 pracowni matematycznych) w pomoce dydaktyczne, a także dostawa specjalnych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do rozpoznawania potrzeb rozwojowych do 2 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Część II – Zakup i dostawa narzędzi TIK do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice.
Dostawa do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice narzędzi TIK, tj. 3 zestawów tablicy interaktywnej(tablica interaktywna, projektor multimedialny, okablowanie, montaż, szkolenie z obsługi), 4 szt. laptopów, 18 szt. tabletów, 1 szt. projektora, 1 szt. aparatu fotograficznego, 3 szt. odtwarzaczy CD z głośnikami oraz 1 szt. GPS.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz
z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice, tj.:
- Szkoła Podstawowa w Dobropolu – Dobropole Pyrzyckie 7, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa w Dolicach – ul. Ogrodowa 46, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie – Rzeplino 62, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa w Sądowie – Sądów 30, 73-115 Dolice.
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także
montaż, instalację, uruchomienie i szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły (z podziałem na nazwy wydatku, np. SP w Dobropolu - Doposażenia pracowni przyrodniczej - zakup przyrządów i urządzeń do obserwacji)
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK, ich specyfikację techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK (wskazane w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu
określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych
parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
|
GuidZP400 |
5bacce24-2a07-4ff6-bbea-951f5e80f8aa
|
Biuletyn |
550015-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dolice
|
Regon |
81168565100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dolice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
73115
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
915 640 129
|
Zamawiajacy fax |
915 640 237
|
Zamawiajacy email |
ckopacki@dolice.pl
|
Adres strony url |
www.dolice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.dolice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dolice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej osobiście, kurierem lub pocztą na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 18
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.9.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu „Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym, do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice
Doposażenie w 4 Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dolice 8 pracowni do prowadzenia zajęć (5 pracowni przyrodniczych, 3 pracowni matematycznych) w pomoce dydaktyczne, a także dostawa specjalnych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do rozpoznawania potrzeb rozwojowych do 2 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Część II – Zakup i dostawa narzędzi TIK do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice.
Dostawa do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice narzędzi TIK, tj. 3 zestawów tablicy interaktywnej(tablica interaktywna, projektor multimedialny, okablowanie, montaż, szkolenie z obsługi), 4 szt. laptopów, 18 szt. tabletów, 1 szt. projektora, 1 szt. aparatu fotograficznego, 3 szt. odtwarzaczy CD z głośnikami oraz 1 szt. GPS.
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu Wykonawcy;
b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz
z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice, tj.:
- Szkoła Podstawowa w Dobropolu – Dobropole Pyrzyckie 7, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa w Dolicach – ul. Ogrodowa 46, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie – Rzeplino 62, 73-115 Dolice,
- Szkoła Podstawowa w Sądowie – Sądów 30, 73-115 Dolice.
c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także
montaż, instalację, uruchomienie i szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia;
d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły (z podziałem na nazwy wydatku, np. SP w Dobropolu - Doposażenia pracowni przyrodniczej - zakup przyrządów i urządzeń do obserwacji)
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK, ich specyfikację techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK (wskazane w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu
określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych
parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga zakończenia dostaw przedmiotu zamówienia w terminie do 35 dni od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń oferta musi zawierać: formularz ofertowy wraz z załącznikami (załącznik nr 1, 1a, 1b i 1c), pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
Zmiany te mogą dotyczyć:
1 ) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części
przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej
przewidzieć,
2) wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1.
3) zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy
w przypadku:
a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem
współfinansującym,
b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji projektu.
2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności
wprowadzenia tych zmian.
3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
zamawiający wymaga złożenia oferty w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|