Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Urzędu

Data publikacji 2018-04-24
Data zakończenia 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545507-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316252005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części zamówienia):
Zadanie nr 1 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej
w budynku UMT przy ul. Mickiewicza 2.
Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia:
1) demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej,
2) demontaż i utylizację izotopowych czujek dymu,
3) dostawę i montaż nowej centrali SSP,
4) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem,
5) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych,
6) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania,
7) konfiguracja systemu SSP.
8) dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,
9) przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1a doSIWZ.
Zadanie nr 2 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Goldhammera 3” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej
w budynku UMT przy ul. Goldhammera 3.
2. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania:
1) dostawę i montaż nowej centrali SSP,
2) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem,
3) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych,
4) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania,
5) konfigurację systemu SSP.
6) Dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu,
7) Przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 db99248c-ccee-4e25-9430-44d26896e282
Biuletyn 545507-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Regon 851661323
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 68 82 400
Zamawiajacy fax 14 68 82 545
Zamawiajacy email zamowienia@umt.tarnow.pl
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa - Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter - sala nr 1A
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Urzędu
Numer referencyjny WOR-RAG.271.1.2018
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części zamówienia): Zadanie nr 1 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku UMT przy ul. Mickiewicza 2. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia: 1) demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej, 2) demontaż i utylizację izotopowych czujek dymu, 3) dostawę i montaż nowej centrali SSP, 4) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem, 5) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych, 6) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania, 7) konfiguracja systemu SSP. 8) dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, 9) przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1a doSIWZ. Zadanie nr 2 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Goldhammera 3” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku UMT przy ul. Goldhammera 3. 2. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania: 1) dostawę i montaż nowej centrali SSP, 2) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem, 3) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych, 4) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania, 5) konfigurację systemu SSP. 6) Dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, 7) Przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - 15 tygodni od daty zawarcia umowy, Zadanie nr 2 - 13 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na obsługę, transport, przechowywanie izotopowych czujek dymu wydane na podstawie art. 4 ust 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2001 Nr 3 poz. 18 ze zm.).
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony przez wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy warunek spełni ten członek konsorcjum, który będzie świadczył usługę w zakresie wymagającym posiadania zezwolenia na obsługę, transport, przechowywanie izotopowych czujek dymu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że: 1) w ramach zadania nr 1 i nr 2 1.1 nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (czyli zakończył i odebrał protokołem częściowym lub końcowym) w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji pożarowej; 1.2 dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą posiadającą: - wykształcenie wyższe techniczne oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Osoba ta będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA ROBÓT w specjalności elektrycznej;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w następujący sposób: Wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek. 2. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca może wykazać dysponowanie tą samą osobą na stanowisko Kierownika Robót dla wszystkich zadań, na które składa ofertę. 3. W przypadku uprawnień budowlanych Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, Zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 4. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych - zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia, następującego dokumentu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przedmiotowy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w stosunku do podmiotów, na zasobach których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć dokument wymieniony w ust. 1.
Zakresie warunkow udzialu 2.1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) zezwolenia Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na obsługę, transport, przechowywanie izotopowych czujek dymu wydane na podstawie art. 4 ust 1 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2001 Nr 3 poz. 18 ze zm.) b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 5 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); d) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a i 4b do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt. 2 oraz w sekcji III.4) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7) pkt. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), b) Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wysokość wadium dla poszczególnych zadań należy zsumować. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Urzędu … (wpisać numer zadania/zadań)”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Urzędzie Miasta Tarnowa, ul. Nowa 4, pok. 113, natomiast kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 105
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Mickiewicza 2” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku UMT przy ul. Mickiewicza 2. Podstawa wykonania: „Projekt techniczny wykonawczy instalacji systemu sygnalizacji pożarowej – obiekt: budynek administracyjno – biurowy UMT przy ul. Mickiewicza 2” wraz z przedmiarem i STWiOR. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania o udzielenie zamówienia: 1) demontaż istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej, 2) demontaż i utylizację izotopowych czujek dymu, 3) dostawę i montaż nowej centrali SSP, 4) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem, 5) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych, 6) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania, 7) konfiguracja systemu SSP. 8) dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, 9) przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1a doSIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Goldhammera 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31625200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 91
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – „Wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku Urzędu Miasta Tarnowa przy ul. Goldhammera 3” obejmuje wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynku UMT przy ul. Goldhammera 3. Podstawa wykonania: „Projekt techniczny wykonawczy instalacji systemu sygnalizacji pożarowej – obiekt: budynek administracyjno – biurowy UMT przy ul. Goldhammera 3” wraz z przedmiarem i STWiOR. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót zgodnie z dokumentacją postępowania: 1) dostawę i montaż nowej centrali SSP, 2) dostawę i montaż czujek dymowych wraz z okablowaniem, 3) dostawę i montaż sygnalizatorów akustycznych, 4) dostawę i montaż ręcznych przycisków oddymiania, 5) konfigurację systemu SSP. 6) Dostawę i montaż rozdzielni pożarowej z przeciwpożarowym wyłącznikiem prądu, 7) Przyłączenie istniejącego oddymiania do wykonanego systemu SSP. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Rozszerzenie rękojmi za wady zamontowanego systemu wraz z urządzeniami tworzącymi system (wraz z zapewnieniem bezpłatnego przeglądu i konserwacji zamontowanego systemu SSP)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)