Zakup i dostawa wyposażenia budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10.

Data publikacji 2018-04-24
Data zakończenia 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe
Miejscowość Września
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549475-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 z podziałem na 2 części:
Część I – zakup i dostawa wyposażenia meblowego kuchennego
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Część II – zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty, jako meble i wyposażenie szkoły.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 3A i 3B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75d2cdf6-9544-4992-8427-0fe939cf54b6
Biuletyn 549475-N-2018
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe
Regon 63126570000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fryderyka Chopina
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Września
Zamawiajacy kod pocztowy 62300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 6402051, 6404457
Zamawiajacy fax 616 402 051
Zamawiajacy email starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony url www.wrzesnia.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wrzesnia.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chopina 10, 62-300 Września, kancelaria pok. 11 a.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10.
Numer referencyjny NI.272.15.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10 z podziałem na 2 części: Część I – zakup i dostawa wyposażenia meblowego kuchennego Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty. Część II – zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty, jako meble i wyposażenie szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 3A i 3B do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy w ciągu 8 tygodni.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy podwykonawcy jeżeli wykonawca wskaże jego udział w części zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1.Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) formularz ofertowy i cenowy zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz 1A – dot. cz. I i 1B dot. cz. II b) w przypadku działania przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii. 2. wymaga się załączenia do oferty opisu oferowanego wyposażenia zgodnie z załącznikiem: do części I – załącznikiem nr 5A ; do części II – załącznikiem nr 5B. Nie spełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako sprzecznej z treścią SIWZ. 3. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawca składa powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej (art. 86 ust.5 ustawy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Wzór umowy stanowi treść SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu przedłużającego się odbioru modernizowanego budynku biurowego mieszczącego się we Wrześni przy ul. Leśnej 10; c) zaistnieje zdarzenie o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) wyjątkowo niesprzyjających i nieprzewidzianych warunków fizycznych. 4. W przypadku konieczności zawarcia aneksu z uwagi na wydłużenie terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy zgodnie z jej pierwotną treścią oraz złożoną ofertą przetargową. 5. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust. 2, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.05.2018 r. o godz. 10:15 w pokoju nr 106, w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrześni, ul. Chopina 10, 62 - 300 Września

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup i dostawa wyposażenia meblowego kuchennego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 3A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i dostawa wyposażenia sal lekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę mebli i wyposażenia oraz ich zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty, jako meble i wyposażenie szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części stanowi zał. nr 3B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)