GuidZP400 |
e65d722d-9101-4d1e-b52a-d223b66ce5bc
|
Biuletyn |
549430-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
|
Regon |
30862000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
013 4378497, 4378215
|
Zamawiajacy fax |
013 4378497, 4378215
|
Zamawiajacy email |
sezam.szpital@krosno.med.pl
|
Adres strony url |
www.krosno.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krosno.med.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krosno.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Podkarpacki im Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, pok 275 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych
|
Numer referencyjny |
EZ/215/29/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia) na postawie zamówień cząstkowych.
|
Okreslenie warunkow |
Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. 4) – oświadczenie składane wraz z ofertą.
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów.
• Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców.
• W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
4.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt. 4.3:
1) ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy;
2) ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i ppkt 2 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3)stosuje się.
5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – za wyjątkiem pełnomocnictwa.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
8. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.
10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1
11. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda:
• Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do siwz - oświadczenie składane wraz z ofertą.
1.1 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
1. Oświadczenia o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
2. Materiałów informacyjnych (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Opis przedmiotu Zamówienia- Formularze techniczne).
3. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ wymaga dołączenia do oferty próbek zaoferowanych produktów w ilości oznaczonej w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta to:
1 Wypełniony formularz ofertowy zał. 1
2 Wypełniony formularz ofertowo- cenowy zał. 2
3 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - załącznik nr 4;
4 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3;
5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
6 Wpis do KRS lub CEiDG/Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski;
7 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
8 Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio:
Pakiet nr I - 2 466,00 zł
Pakiet nr II - 1 510,00 zł
Pakiet nr III - 793,00 zł
Pakiet nr IV - 1 084,00 zł
Pakiet nr V - 653,00 zł
Pakiet nr VI - 707,00 zł
Pakiet nr VII - 2 875,00 zł
Pakiet nr VIII - 49,00 zł
Pakiet nr IX - 2 509,00 zł
Pakiet nr X - 25,00 zł
Pakiet nr XI - 579,00 zł
Pakiet nr XII - 350,00 zł
Pakiet nr XIII - 1 340,00 zł
Pakiet nr XIV - 405,00 zł
Pakiet nr XV - 36,00 zł
Pakiet nr XVI - 42,00 zł
Pakiet nr XVII - 25,00 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego):
PKO BP 93 1020 4391 0000 6902 0159 6592
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089)
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.
Na poleceniu przelewu należy wpisać:
„WADIUM NR EZ/215/29/2018”
W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy dostarczyć do siedziby zamawiającego w kopercie z dopiskiem:
,,WADIUM EZ/215/29/2018”
NIE PÓŹNIEJ JEDNAK NIŻ DO DNIA 08.05.2018r. I ZŁOŻYĆ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO PRZY ULICY KORCZYŃSKIEJ 57, 38-400 KROSNO W SEKRETARIACIE (POK. 275)
KOPIĘ W/W DOKUMENTU NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY (JAKO ZAŁĄCZNIK)
Dokumenty, o których mowa powyżej, muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do 08.05.2018r. znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy.
8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony, a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie wykonawcy.
14. Zamawiający wymaga precyzyjnego wskazania w ofercie sposobu, w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium, w szczególności wskazania adresu banku i numeru konta (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy i zaniechania wykonawcy w tym zakresie.
15. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekt umowy: zał. nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr I – Kompresy gazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dla pakietu nr 1:
• poz. 1-8 oraz 10-11 - wyrób wykonany ze 100% gazy bawełnianej
• pakiety muszą być sterylizowane para wodną w nadciśnieniu
• produkty sterylne-klasa sterylności 2A reguła 7 – będą używane na bloku
• wymaga się dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1- raport z ponownej
kwalifikacji procesu sterylizacji
• min. 2 naklejki samoprzylepne zawierające / datę produkcji , nazwę wytwórcy, nr. LOT ,nazwę pakietu /
• opakowanie typu TPF, z kierunkiem otwierania i wycięciem na kciuk
• materiał opatrunkowy wykonany z gazy 23 g na m2 – Na potwierdzenie spełniania wymagań należy załączyć kartę danych technicznych
wystawioną przez producenta wyrobu,
• obowiązek dołączenia wyrobów/ pakietów / po 1 szt. w oryginalnym opakowaniu / ocena zgodności /
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr II – Gazy bawełniane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dla pakietu nr 2 :
• pakiety muszą być sterylizowane para wodną,
• Klasa sterylności 2A re.7 – będą używane na bloku
• Wymaga się dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1- raport z ponownej
kwalifikacji procesu sterylizacji
• materiał opatrunkowy wykonany z gazy 23 g na m2 – Na potwierdzenie spełniania wymagań należy załączyć kartę danych
technicznych wystawioną przez producenta wyrobu,
• obowiązek dołączenia wyrobów/ pakietów / po 1 szt. w oryginalnym opakowaniu / ocena zgodności /
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr III – Wata opatrunkowa i celulozowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IV – Serwety operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr V – Podkłady gipsowe i opaski gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
POZ. 4-6 ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZAOFEROWANIA OPASKI Z GIPSU NATURALNEGO ; SZPULA Z TWORZYWA SZTUCZNEGO Z PERFORACJĄ
Z PERFORACJĄ POZWALAJĄCĄ NA RÓWNOMIERNE I SZYBKIE NAMAKANIE OPASKI BEZ POZOSTAWIANIA SUCHYCH MIEJSC
I NADMIERNEJ UTRATY SUBSTANCJI GIPSOWEJ
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VI – Opaski dziane i elastyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wartość netto i wartość brutto wyliczona do czterech miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VII – Przylepce chirurgiczne, folia chirurgiczna, opatrunek włókninowy do mocowania kaniul, paski do zamykania brzegów ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wartość netto i wartość brutto wyliczona do czterech miejsc po przecinku.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr VIII – Opatrunki do mocowania wenflonów, wkłuć centralnych, drenów redona, cewników tlenowych, do rurek tracheotomijnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr IX – Zestaw ginekologiczny, zestawy jałowe do usuwania szwów, zmiany opatrunku i do prendukcji i porodu, pakiety: chirurgiczny mały i duży, ortopedyczny, laryngologiczny-migdałki, septoplastyka, tarczyca, setony gazowe i tupferty: fasolki i kule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dla pakietu nr 9:
• kompresy gazowe, setony i tupfery wchodzące w skład zestawów ( poz. 3-10 ) muszą zawierać nitkę RTG, a serwety w tych zestawach- nitkę
RTG i tasiemkę
• pakiety musza być sterylizowane para wodną ,
• Klasa sterylności 2A re.7 – będą używane na bloku
• Wymaga się dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1- raport z ponownej kwalifikacji
procesu sterylizacji
• min. 2 naklejki samoprzylepne zawierające / datę produkcji, nazwę wytwórcy, nr. LOT ,nazwę pakietu /
• opakowanie typu TPF, z kierunkiem otwierania i wycięciem na kciuk ,
• materiał opatrunkowy wykonany z gazy 23 g na m2 – Na potwierdzenie spełniania wymagań należy załączyć kartę danych technicznych
wystawioną przez producenta wyrobu,
• obowiązek dołączenia wyrobów/ pakietów / po 1 szt. w oryginalnym opakowaniu / ocena zgodności /
• min. wykroje kompresów gazowych dla kompresów gazowych 12 W , zakładki dla k.gazowego min. 2 cm
5x5cm – 17cmx20cm
7,5x7,5cm – 24cmx30cm
10cmx10cm – 32cmx40cm
• min. wykroje kompresów gazowych dla kompresów gazowych 8 W / zakłdadki min. 2 cm /
5cmx5cm – 14cmx20cm
7,5cmx7,5cm - 19cmx30cm
10cmx10cm - 24cmx40cm
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr X – Waciki celulozowe. dozowniki z tworzywa sztucznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141118-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XI – Opatrunki do mocowania i ochrony wkłucia centralnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XII – Hipoalergiczne przylepce z białej włókniny, białej tkaniny, bandaże elastyczne kohezyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141113-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XIII – Kompresy gazowe i włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141119-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wymagania dla pakietu nr 13:
• min. 2 naklejki samoprzylepne zawierające / datę produkcji, nazwę wytwórcy, nr. LOT ,nazwę pakietu /
• opakowanie typu twardy blister
• materiał opatrunkowy wykonany z gazy 23 g na m2 – Na potwierdzenie spełniania wymagań należy załączyć kartę danych
technicznych wystawioną przez producenta wyrobu,
• obowiązek dołączenia wyrobów/ pakietów / po 1 szt. w oryginalnym opakowaniu / ocena zgodności /
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XIV – Produkty lecznicze, suplementy diety
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XV – Opatrunki piankowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XVI – Produkty stomatologiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr XVII – Kapsułki skrobiowe do receptury aptecznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów opatrunkowych i produktów leczniczych, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 2 (Pakiety od I do XVII) do SIWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała przez 12 kolejnych miesięcy licząc od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).
|
| |